Elsőként a Skyrim Special Edition kapja meg a Sony konzolján a régóta beígért, egyszer már megtagadott, de fel nem adott modtámogatást a Creation Kit segítségével, megjelenése napján, azaz október 28-án. Az örömbe azonban egy kis üröm is vegyül, ugyanis kompromisszumokat is kell kötni, külsős asseteket nem lehet feltölteni, csak a játékkal érkezőket lehet felhasználni. Szükséges lesz továbbá egy Bethesda.net fiók is, hasonlóképpen az Xbox One-hoz a módosítások játékon belülről lesznek elérhetők.
A Fallout 4 modtámogatásáról egyelőre nincs bővebb információ, de ugyanilyen irányelvek mentén várhatóan az is bekövetkezik, ha a Skyrimen végzett munka a végéhez ér. Annyi viszont bizonyos, hogy a Playstation Prón mindkét játék natívan, 4K felbontásban renderelve fog futni, további effektekkel és grafikai beállításokkal megfejelve.