Halo 4
A bemutató egyik legérdekesebb és egyúttal leginkább meglepő momentuma a Halo 4-es Warthog leleplezése volt. Na persze nem azért, mert nem számítottunk arra, hogy a legendás jármű benne lenne a sorozat legújabb darabjában, hanem azért mert a járgányt először a Forza Motorsport 4-ben láthatjuk majd. Sajnos a harckocsit nem lehet vezetni, de a játék Autovista módjában az utolsó szeget is megvizsgálhatjuk, miközben Cortana tájékoztat minket minden részletről, sőt egy jó kis sztorit is hallhatunk arról, milyen strapabíró és sokoldalú az M12 Force Application Vehicle.Halo: Combat Evolved Anniversary
A show másik sztárja persze a Halo: Combat Evolved Anniversary volt. Megtudtuk, hogy a játék támogatja a 3D-s térhatást, s bemutatásra került három új multiplayer pálya: az eredetileg csak a PC-s Halóban megtalálható Timberland végre a konzolos tulajok számára is elérhető lesz, de jön még a több szintes, szűk folyosókkal ellátott Prisoner, valamint egy új Firefight-pálya. Ennek címe Installation 04, s a játék második, Halo című térképén található, a különlegessége pedig az, hogy most először gépi karakterekkel, ODST-katonákkal az oldalunkon vehetjük fel a harcot a covenant egységei ellen.Halo: Reach
Fontos még tudni, hogy október környékén, röviddel a Halo: Combat Evolved Anniversary megjelenése előtt egy nagyobb frissítés fog megjelenni a Halo: Reach-hez, ami felkészíti a játékot a remake érkezésére. A felszereléseink közé visszakerül a halálos Combat Evolved Magnum (ezt csak a Classic meccseken lehet használni), valamint több ponton átalakul a játékmenet:- az Armor Lock a meglévő energiánk mennyisége szerint nyeli el a találatokat, és a plazmagránátot sem dobja le
- az Active Camo rövidebb ideig rejt el a többiek elől
- a kardcsapásokat fegyverrel nem, csak egy másik karddal lehet hárítani
- a fegyverek pontosabbak lettek az állítható reticle bloomnak köszönhetően
Továbbá azok a játékosok is élvezhetik a kampány és Firefight matchmaking örömeit, akiknek egy 4 GB-os, HDD nélküli Xbox 360-juk van.
És végül, de nem utolsósorban, íme 11 percnyi játékmenet a Halo: CEA-ból. A 343 Guilty Spark című misszió egy részét élvezhetjük.
Én arra várok hogy egyszer majd megvilágosodik valaki és pc-re is kiadják azokat a részeket amik csak konzolra jöttek ki.
De ez sajnos egyre homályosabb.
Karch azért gondolja, hogy egy PC-s verzió is elkészülhet valamikor, mert a remake-hez használt Sabe3D motor képes lenne arra is, hogy a PC-s szinthez is megfelelő minőségű grafikát biztosítson. A Saber egyébként - saját bevallásuk szerint - legalább annyi időt fektet a remake-be, mint amennyit anno a Bungie beleölt a játék elkészítésébe.
A 343 Industries vezető producere, Dan Ayoub elárulta, hogy a játékban egyetlen gombnyomással bármikor válthatunk majd a klasszikus és az új kinézet között, a Monkey Island feldolgozásokhoz hasonlóan."