Múlt héten került fel a Steamre a kitűnő, a régi időket idéző Children of the Nile kibővített, Vista alá is pakolható verziója, mely azt is jelzi: Chris Beatrice és emberei érzik, hogy igazából az volt a sikercímük, azóta nem jött ki úgy a lépés, mint szerették volna. Épp ezért döntöttek új: nagy bátran belevágnak valami újba, egyedibe, másba. Tényleg merész döntés, melyből még bármi lehet.
A Hinterland alcíme: „Loot, Level, Build”, azaz zsákmányolj, lépj szintet és építkezz, besorolását tekintve pedig „gyors játékmenetű RPG csata stratégiai bázisépítéssel”. A játék lényege, hogy hősünk kap pár parasztot, akikkel a középkori fantasy birodalom vad vidékén ki kell építeni egy virágzó települést. Itt aztán kétfelé ágazik a móka: egyrészt a hagyományos városépítő játékok receptje szerint kell lerakni az épületeket, megalapozni a termelést, másrészt gondosan kiválasztva néped erre legalkalmasabb embereit, egy 3-4 fős csapat élén meg kell kezdeni a környék felderítését, egyrészt nyersanyagok, másrészt kalandok után kutatva. Igen, kalandok, mivel az ezek során begyűjtött kincsek, mágia és tudás nemcsak hősödet és póri származású katonáit fejlesztik, de ezen keresztül faluját is, ugyanis mind ő, mind települése szintet léphet, ezzel új lehetőségeket nyitva meg. A csaták az ígértek szerint taktikusak lesznek, a mechanizmus a klasszikus RPG és RTS elemekre épül, ráadásul a világ véletlenszerűen lesz generálva, ezzel biztosítva a magas újrajátszhatósági faktort. A falvaknak egyébként 12-20 lakosa lesz, így mindenkit személyesen ismerhetsz, ami kötődést, némi epikus szálat is hozzárak a csomaghoz.
Érdekesen hangzik, az biztos. Egyelőre viszont csak négy művészi kép érhető el, ami azért érdekes, mert állítólag idén nyáron megjelenik a cucc, ami, mit ne mondjak, eléggé közel van... A Hinterland egyébként 20 dollár alatti áron, csak digitális letöltéssel lesz elérhető, véleményem szerint a Steamen, bár ezt még hivatalosan nem jelentették be.
A Hinterland alcíme: „Loot, Level, Build”, azaz zsákmányolj, lépj szintet és építkezz, besorolását tekintve pedig „gyors játékmenetű RPG csata stratégiai bázisépítéssel”. A játék lényege, hogy hősünk kap pár parasztot, akikkel a középkori fantasy birodalom vad vidékén ki kell építeni egy virágzó települést. Itt aztán kétfelé ágazik a móka: egyrészt a hagyományos városépítő játékok receptje szerint kell lerakni az épületeket, megalapozni a termelést, másrészt gondosan kiválasztva néped erre legalkalmasabb embereit, egy 3-4 fős csapat élén meg kell kezdeni a környék felderítését, egyrészt nyersanyagok, másrészt kalandok után kutatva. Igen, kalandok, mivel az ezek során begyűjtött kincsek, mágia és tudás nemcsak hősödet és póri származású katonáit fejlesztik, de ezen keresztül faluját is, ugyanis mind ő, mind települése szintet léphet, ezzel új lehetőségeket nyitva meg. A csaták az ígértek szerint taktikusak lesznek, a mechanizmus a klasszikus RPG és RTS elemekre épül, ráadásul a világ véletlenszerűen lesz generálva, ezzel biztosítva a magas újrajátszhatósági faktort. A falvaknak egyébként 12-20 lakosa lesz, így mindenkit személyesen ismerhetsz, ami kötődést, némi epikus szálat is hozzárak a csomaghoz.
Érdekesen hangzik, az biztos. Egyelőre viszont csak négy művészi kép érhető el, ami azért érdekes, mert állítólag idén nyáron megjelenik a cucc, ami, mit ne mondjak, eléggé közel van... A Hinterland egyébként 20 dollár alatti áron, csak digitális letöltéssel lesz elérhető, véleményem szerint a Steamen, bár ezt még hivatalosan nem jelentették be.
De egy próbát megérhet
De egy próbát megérhet
kicsit mintha túl sokat akarnának belerakni, én ettől tartok egy kicsit, de a többit majd meglátjuk, ha több infó kerül ki róla.
kicsit mintha túl sokat akarnának belerakni, én ettől tartok egy kicsit, de a többit majd meglátjuk, ha több infó kerül ki róla.
Amúgy egy próbát biztos megér
Amúgy egy próbát biztos megér