Az első fontos dolog: az Unreal Engine 3 dobog majd a Highlander videojáték szívében. A választás - ahogyan azt az Eidos marketingigazgatója elmondta - kézenfekvő volt, hiszen párhuzamosan zajlik a fejlesztés PC-re, PS3-ra, és Xbox 360-ra is, egy szó, mint száz, olyan motor kellett, amelyet nem kell újraírni minden egyes változathoz. Innentől fogva vágjunk át a marketing izgalmas és vizenyős világába, amelyben egyrészt leírom a hivatalos nyilatkozatot, és azt, amire következtetni lehet belőle némi PR-ismeret tekintetében. Szóval a program a kultuszfilmeken, illetve a sorozaton alapul, ahol Owen MacLeodot irányítjuk majd "harmadik személyű" nézőpont segítségével, kétezer éves történetén keresztül. ("Ha szereted a filmet vagy a sorozatot, vedd meg.") Egy izgalmas, soha nem látott utazás lesz ez az időkön keresztül, rengeteg ellenféllel, és alaposan kidolgozott, elpusztítható világgal. Megtapasztalhatjuk majd a sötét középkor véres csatáit a skót felföldön, illetve - többek között - a szamurájuk világát japánban, valamint a modern lövöldözés nem mindannapi izgalmait korunk New Yorkjában. ("Végig akciózni kell majd, csak a pályák egyszer úgy néznek ki, mint Skócia, egyszer meg úgy, mint New York. Vedd meg.") Mint egy hegylakó, meg kell tanulnunk a halhatatlanok erőit, például a testünkből energiákat engedhetünk szabadjára, valamint fegyverek tucatjaival mészárolhatunk kedvünkre. Ha levágjuk egy másik halhatatlan fejét, erősíthetjük a karakterünket, hiszen az őserő átáramlásával megkapjuk a bölcsességét, a tudását és az erejét is. ("Szeretünk rizsázni. Vedd meg.")
A Hegylakó egy kultikus klasszikus. Gyakorlatilag mindenki hallott róla, és ismeri, e mellett viszont még soha nem készült belőle játék. A központi karakter 2000 éves, innentől fogva viszont változatos helyszíneket adhatunk egy külső nézetes akciójátékhoz. ("Hentelned kell. Vedd meg.") A történetet David Abramowitz írja, a televíziós sorozat egyik kreátora, szóval a történetre sem lehet majd panasz. ("Hazudunk is, David csak pár részt írt a hat évados szappanoperához. Vedd meg.") Megjelenés a már említett platformokra - ezt már csak én állítom -, az elvárásokat meg ezek után nyugodtan helyezzük valahová a bánya mélyére, maximum kellemesen csalódunk. Rengeteg potenciál van a témában, de a mostanság látványosan döglődő Eidos (elég nagy pénzügyi zűrben vannak a fiúk a klubból) nem biztos, hogy a legjobb választás volt ehhez. Profi fejlesztőkkel (nem az ismeretlen Widescreen Gamesszel, akiknek többek között a 2001-es borzalmas Dunét is... "köszönhettük"), okos koncepcióval akár nagyot is durranhatott volna. Sajnos szinte biztos, hogy nem fog...
A Hegylakó egy kultikus klasszikus. Gyakorlatilag mindenki hallott róla, és ismeri, e mellett viszont még soha nem készült belőle játék. A központi karakter 2000 éves, innentől fogva viszont változatos helyszíneket adhatunk egy külső nézetes akciójátékhoz. ("Hentelned kell. Vedd meg.") A történetet David Abramowitz írja, a televíziós sorozat egyik kreátora, szóval a történetre sem lehet majd panasz. ("Hazudunk is, David csak pár részt írt a hat évados szappanoperához. Vedd meg.") Megjelenés a már említett platformokra - ezt már csak én állítom -, az elvárásokat meg ezek után nyugodtan helyezzük valahová a bánya mélyére, maximum kellemesen csalódunk. Rengeteg potenciál van a témában, de a mostanság látványosan döglődő Eidos (elég nagy pénzügyi zűrben vannak a fiúk a klubból) nem biztos, hogy a legjobb választás volt ehhez. Profi fejlesztőkkel (nem az ismeretlen Widescreen Gamesszel, akiknek többek között a 2001-es borzalmas Dunét is... "köszönhettük"), okos koncepcióval akár nagyot is durranhatott volna. Sajnos szinte biztos, hogy nem fog...
catar: miért a herceg halhatatlan lett az idő homokjától és itt is őt irányíthatjuk és már alapból tud néhány jó combot. Néhány kép és a kard a borítón tényleg nagyon PoP-os.
Teljes pontossággal, hátha nem tudja az előadót
A game jónak néz ki!!!!Majd meglesem hogy mien lesz,de egyenlőre nincs róla véleményem,mert nem akarom elhamarkodni!!!!
Che, egyetértek, egy Max Payne-féle akciójáték vagy egy RPG is szuper lenne a Hegylakó univerzumból, de az MMO-t felejtsük el. Viszont lehetne egy harmadik verzió is, egy olyan akció-kaland keverék. Ebben össze lenne öntve a Max Payne/Jedi Knight sorozat (a lényeg az izgalmas harc és a kardozás), a Fahrenheit (drámai és izgalmas sztori, nyomozás) és a Deus Ex (a történetet itt is említhetném, de a nyitott, alaposan kidolgozott világ, mély tartalom és karakterek). Egy leegyszerűsített fejlődési rendszer ebbe sem ártana mondjuk, tehát egy pici RPG-vonulata csak lenne.
De ezzel a játékkal kapcsolatban még várok 1-2 játékmenetet is bemutató videóra, addig nem temetem, teljesen...
Szerintem ez ismét olyan lövés lesz, ami szép, de bugos, mint az állat, és dögunalmas, vagy primitív (mint a Bewoulf játék). Ezeknél az a lényeg, hogy a film és a sorozat nagy rajongótáborral büszkélkedik, s majd biztosan megveszi néhány hü... khm. fanatikus. S ez biztosan lendíteni fog az Eidos-on, ha jól fotosoppolt képekkel, zaftos információkkal áll elő.
Számomra eleve az egy szentségtörés, hogy "mágia" is lesz a játékban, hiszen a filmek és a sorozat sem arról szólt, hogy Connor vagy Duncan tűzlabdákat dobált, vagy erőlökéssel hazavágott valakit. De ettől is látványosabb lesz, s olyan dögösen fest az a lángoló aura a képeken... Nem számít, hogy köze nincs a Highlander-feeling-hez.
Az meg már megint más téma, hogy szomorú, hogy egyeseknek erről szólt a Highlander: értelmetlen vagdalkozásról... Hát fakdemól. Bár ezt már megszoktuk mára. Gyűrűk Urából sem készült egy értelme offline RPG sem, pedig Tolkien világa adja magát.
Én a Highlander-t kétféleképpen tudnám elképzelni:
-vagy úgy, mint a Max Payne-eket, hogy iszonyatosan izgalmas sztorit szőnek a "csakis lövöldözések" köré
-vagy valami sztoriorientált RPG formájában (hiszen ez is mennyire adja már magát? Évszázadokon át tartó fejlődés XD )
-vagy valami MMORPG-t.
Szerintem sokkal jobb lenne. Így én egy Jedi Knight-klónt látok magam előtt, melynek legnagyobb erénye a grafika lesz... Béke poraira! (Legalábbis számomra. )