A Concord bukása az idei év egyik leghangosabb videójátékos eseménye volt. A játék annyira rosszul teljesített a megjelenés után, hogy hamarosan ki is került a forgalomból, sőt, nem sokkal később a Firewalk Studios-t, vagyis a Concord mögött álló fejlesztőcsapatot is menesztették. Sokan azt hitték, hogy ezután a Sony kétszer is megfontolja majd a live-service játékok kiadását, a helyzet viszont az, hogy a céget nem érdekli a Concord bukása.

A PlayStation Studios vezetője, Herman Hulst elmondta, hogy továbbra is terveznek live-service játékokat fejleszteni és piacra dobni. A Famitsunak adott interjújában Hulst így fogalmazott: – Továbbra is a live-service címek fejlesztésére fogunk összpontosítani, a játékosaink által kívánt, történetközpontú single-player játékok mellett. A lépés nem is annyira meglepő, ha megnézzük a Helldivers 2 elképesztő sikerét PlayStationön. A Game Developer Collective idei tanulmánya szerint a megkérdezett fejlesztők 70%-a aggódik a live-service játékok fenntarthatósága miatt. A felméréshez 600 fejlesztőt kérdeztek meg idén február és március között, és a live-service játékokat pedig úgy definiálták, mint az olyan online játékokat, amelyek gyakori tartalom-frissítéseket és alkalmazáson belüli vásárlásokat tartalmaznak. A Game Developer szerint a résztvevők közül 39%-nak nem tetszik, 31%-nak pedig kifejezetten aggasztó ez az üzleti modell. A fennmaradó résztvevők vagy nem látnak ebben semmi rosszat, vagy bizonytalanok a témával kapcsolatban.