10 dollár – Európában pedig valószínűleg 10 euró: ennyibe fog kerülni a Hellgate: London többjátékos módjának havi előfizetési díja (természetesen mindez a szólómódot nem érinti). Minden rosszindulat nélkül ránézésre eszelős szívatás zajlik Bill Roper legújabb fejlesztőgárdáján belül, a leendő vásárlók irányába: aki ugyanis megveszi az alapjátékot, NEM marad ki az internetes játék által nyújtotta élvezetekből, pusztán csúnyán szívatják majd menet közben, ha nem fizet. Korlátozott tárgykereskedés, a klánalapítás teljes hiánya, kisebb tárolóláda, valamint – és talán ez a legdurvább – maximum 3 karakter egy szerveren, illetve SORBANÁLLÁS a belépés előtt. Aki kipengeti a havi 10 dolcsit, az mindezektől megszabadul – a kérdés már csak az, hogy akkor, amikor sokan még egy teljes értékű MMORPG-ért is sajnálják ugyanezt az összeget, azok még is miért fizetnék ki pár tényleges apróságra. Én mindenesetre most borítékolok egy csúnya lebőgést az üggyel kapcsolatban.
Hellgate: London - most már biztos, hogy megfizetsz!
Eddig csak pletyka volt, most már ténnyé vált: ahhoz, hogy teljes egészében kiélvezhessük az ex-blizzardosokból verbuválódott csapat által összehegesztett Hellgate: Londont, perkálnunk kell, méghozzá nem csak egyszer, hanem havonta is.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Hellgate: London megjelenés:
2007. november 02.
Hellgate: London gépigény:
CPU: 1800 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 6 GB
Én is nagyon várom a játékot, de remélem nem korlátozzák odáig a nem fizetős részét, hogy egyenértékűvé váljon egy demóval. ^^
NO DE! Ott lesz nekünk a The Witcher és szerintem simán -hogy magamat idézzem lehet még az év RPG-je is. (csak el ne cs*sszék... )
A lényeg: az ingyenes rész épp annyira robosztus lesz, mint a Diablo II multija. A fizetős, úgynevezett Elite rész tényleg csak pár bónuszt ad, de anélkül is élvezetes lesz az egész stuff (például az Eliteben van 24/7 support, azaz ha felhívod USA idő szerint hajnali kettőkor a srácokat, segítenek - szerintem ez minket kevésbé érdekel...).
Szóval kicsit szerintem fel van fújva megint a dolog. Az egész rendszer hasonlít a koreaiak MMOG-modelljére: akinek kell extra szolgáltatás, az fizesse meg, ezzel támogatja a fejlesztést, szerverfenntartást, költségeket. Aki megelégszik azzal, hogy néha felmegy, és nyomul egyet a haverokkal, halomba öl kétezer szörnyet, annak ingyen van. Ennyi.
Tényleg ne essünk át a ló túlfelére. A hír nem rendkívüli, és meg kell szokni ezt a modellt. Akinek pénze van, és megteheti, támogassa a fejlesztőket, ha valóban megérdemlik. Akinek nincs, az se marad le, az ingyenes alapokkal tökéletesen el lehet szórakozni.
Peace, a Hellgate továbbra is egy jó és élvezetes hentelés lesz, ezen semmit nem változtat ez a dolog...
Nos, ez kétségtelenül nagy pofátlanság, s egyértelműen látom benne a "lovagoljuk meg a WoW sikereit". Érdekes elgondolás, nem mondom. Ahhoz képest, hogy a játék tulajdonképpeni elődje, a Diablo II mai napig több ezer tagot számlál multiban, ingyenesen. Hülye leszek azért fizetni, hogy multizhassak a Hellgate-tel, ha egyszer a Diablo még mindig nyújtja azt, amit elvárok egy ilyen játék multijától - Bnet LAG ide, vagy oda. A Hellgat-et pedig legfeljebb élvezem single-ben. Majd megjön az eszük, ha esetleg megbukik az ötlet. Ha meg nem bukik, nekem úgy is jó, nem amiatt fogok a Vicious Heavenly Sword of Hell-embe dőlni, mert nem nyomulhatok Warnen-nel a Hellgat-ben multiban . Legalábbis én a szivatásokat nem tűrném el (sorbanállás - nálam itt fújt ki az egész lévén, hogy játékok terén nem türelmemről és toleranciámról vagyok híres).
Illetve az is kérdéses, hogy az alapjáték, a single rész, a koncepció maga sikeres lesz-e? Lehet, hogy Bill-ék ezt nagyon elcseszik... Na, akkor pedig annyira mindegy lesz, hogy fizetős-e a játék multirésze, vagy nem...
Ez lesz a trend? És még azt regélik, hogy az alkalmi játékosok felé kell nyitni.
Komolyan mondom, már szinte megérdemelnék, hogy csináljon valaki egy olyan cracket, ami nemhogy beengedi a multiba a 0ft-ot fizetőt,...
+ 1 feature a warezeseknek : nincs multi tehát nincs miért idegeskedni