A Flagship Studios - a volt Blizzard North / Diablo csapat - bejelentette, hogy végére értek a Hellgate: London fejlesztésének, ezzel pedig a PC-s játékpiac egy újabb mérföldkövéhez érkeztünk el. A program fejlesztése óta zajos tömeghisztéria áldozata lett - amint akár csak egy fotó is megjelent róla, garantálható volt a több tíz hozzászólás a különböző internetes oldalakon, de a nyomtatott sajtó - köztük mi is - számtalanszor, számtalan oldalon beszélt már róla. Hogy mit várunk tőle? Mindent. Azt szeretnénk, ha a Diablo 2 megingathatatlan trónját sikerülne bevenni vele, ha legalább annyira - és annyi ideig - szórakoztató volna, mint a Blizzard klasszikusa, ami, elgondolva, hogy a komplett fejlesztőbrigád a nagy csapattól igazolt át, talán nem is hiú ábránd.
2038-ban járunk, 18 évvel a háború megkezdése után. Londont démonok támadták meg a pokolból - a rusnya szörnyetegek megunták egymás sütögetését a föld alatt, ezért úgy döntöttek, inkább nekünk szaladnak. A Hellgate ötvözi a klasszikus szerepjátékok karakterfejlesztését és az akcióprogramok adrenalinrohamait - ráadásul az egészet csaknem teljes egészében véletlenszerűen generált terepre helyezték. Az izgalmas magányos kalandoknál csak a többjátékos küzdelmek lehetnek izgalmasabbak, amelyekért - mint azt már említettük nektek -, ha teljes egészében élvezni szeretnénk őket, sajnos majd fizetnünk kell: havidíj nélkül jóval kevesebbet nyújt majd ilyen formában a program, mint az - talán - elvárható volna.
A szoftverben három fő-, valamint ezeken belül újabb kettő-kettő alkaszt közül választhatjuk majd ki karakterünket, A Templar lehet Blademaster - ideális közelharcos - és Guardian - amely némi sebzést beáldoz a védelem érdekében -, a Cabalist az Evoker - klasszikus varázsló - és a Summoner - idézőmágus, aki lényeinek serege segítségével halad előre - közül válogathat, míg a Hunteren belül a Marksmant - klasszikus FPS karakter, főképp a távolsági fegyverekre specializálódva - és az Engineert - olyasmi, mint a Summoner, csak ő mechanikus úton közelíti meg a segítők kérdéskörét - választhatjuk majd a teljes játékban, vagy a demonstrációban.
Igen, demonstrációt említettem, a héten ugyanis érkezik egy demó is, amelyben kipróbálhatjuk, vajon van-e akkora királyság a játék, mint amiben évek óta reménykedünk. A kizárólag magányos kalandokra specializálódott bemutató holnap debütál egy relatíve zárt rendszeren, aztán pénteken kirántják a pokol kapujából a reteszt, és az egész internetre ráeresztik a kénköves démonok hordáit, de annyit, hogy még a Winchester-fivéreknek is komoly fejfájást okoznának vele. Hamarosan tehát minden kiderül, és, egy klasszikus szófordulattal élve, remélhetőleg majd mindenki derül...
2038-ban járunk, 18 évvel a háború megkezdése után. Londont démonok támadták meg a pokolból - a rusnya szörnyetegek megunták egymás sütögetését a föld alatt, ezért úgy döntöttek, inkább nekünk szaladnak. A Hellgate ötvözi a klasszikus szerepjátékok karakterfejlesztését és az akcióprogramok adrenalinrohamait - ráadásul az egészet csaknem teljes egészében véletlenszerűen generált terepre helyezték. Az izgalmas magányos kalandoknál csak a többjátékos küzdelmek lehetnek izgalmasabbak, amelyekért - mint azt már említettük nektek -, ha teljes egészében élvezni szeretnénk őket, sajnos majd fizetnünk kell: havidíj nélkül jóval kevesebbet nyújt majd ilyen formában a program, mint az - talán - elvárható volna.
A szoftverben három fő-, valamint ezeken belül újabb kettő-kettő alkaszt közül választhatjuk majd ki karakterünket, A Templar lehet Blademaster - ideális közelharcos - és Guardian - amely némi sebzést beáldoz a védelem érdekében -, a Cabalist az Evoker - klasszikus varázsló - és a Summoner - idézőmágus, aki lényeinek serege segítségével halad előre - közül válogathat, míg a Hunteren belül a Marksmant - klasszikus FPS karakter, főképp a távolsági fegyverekre specializálódva - és az Engineert - olyasmi, mint a Summoner, csak ő mechanikus úton közelíti meg a segítők kérdéskörét - választhatjuk majd a teljes játékban, vagy a demonstrációban.
Igen, demonstrációt említettem, a héten ugyanis érkezik egy demó is, amelyben kipróbálhatjuk, vajon van-e akkora királyság a játék, mint amiben évek óta reménykedünk. A kizárólag magányos kalandokra specializálódott bemutató holnap debütál egy relatíve zárt rendszeren, aztán pénteken kirántják a pokol kapujából a reteszt, és az egész internetre ráeresztik a kénköves démonok hordáit, de annyit, hogy még a Winchester-fivéreknek is komoly fejfájást okoznának vele. Hamarosan tehát minden kiderül, és, egy klasszikus szófordulattal élve, remélhetőleg majd mindenki derül...
Én a netes bétát tesztelem!!!
neten kersztül lehet játszani...
én is pont ma kaptam meg a bétakulcsot. xDxDxD
A grafikáját pedig lezsírom XD. Azért mondom ezt, mert sokan amiatt utálják...
OFF: Ja, és LOL, hogy 84%-ot kapott a játék... Legalábbis az értékelő ezt mutatja XD. Most mi van, már meg is jelent, vagy megelőlegezik neki a bizalmat? LOL
ezt úgy értem h 00:01 Péntek és kinn van a demó???
mer ha igen én fennmaradok addig!!!