A Hellgate: London körül címéhez méltóan forr a levegő. Először is Roperék magukra lázították a fél világot, amikor elmesélték, a multi alaposabban kidolgozott része csak havidíj ellenében lesz használható; most pedig sok-sok halasztgatást követően kiderült, hogy a srácok ott a fejlesztőgárdában, bár még az alapprogramot sem fejezték be, máris küldetéslemezen dolgoznak. Természetesen az, hogy még a játék megjelenése előtt a tervezőasztalon van egy expanzió, nem vet túl jó fényt a programra: vajon a fejlesztők tényleg új ötleteken gondolkodnak, vagy pedig végrehajtanak pár olyat, amire a teljes játékban nem volt idejük? Ha így történik, nem-e szándékosan hagynak ki részeket, egy esetleges nagyobb siker érdekében? Még csak sejteni sem sejthetjük. A világ pedig akár mennyire is várja a Hellgate: Londont, nem fog kesztyűs kézzel bánni a fejlesztőkkel: első, hivatalosan publikált játékuknak minimum a földgolyót kell levennie a lábáról, különben esélyük sincs a kitörésre.
Hellgate: játék még nincs, folytatás már tervben
Bill Roper csapataira kevesen mondanák, hogy nem tudnak élni. Az úriember és barátai, miután távoztak a Blizzardtól, azonnal egy Diablo-szerű akciójáték gyártásába kezdtek és rögtön sikerült jó párszor a szívrohamot hozniuk a rajongóikra.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Imádom
AVE
A harmadik birodalom.
A fizetéssel kapcsolatban felvázolom a jövöt mondjuk ha valaki 3 nem több csak 3 játékkal akar gémelni (mondjuk az átlag person szerintem többel nyomja egyszerre) én is:
Na akkor:
3 game vételára kb 30000
3 multi kb 6000
3 bővített multi kb 6000 (előbb utóbb ez is lesz)
Nos kb 1 havi game 42000 HUF lesz ez majdnem annyi mint a magya NETTÓ minimálbér!
Azért ez durva. Szemben ne menjünk messz Németországban HUF ba átszámolva a minimálbér 1300 EUR azaz 320000 HUF na erről beszélek. Ott az a 10 dolcsi vagy 10 EUR semmi.
AVE
Eléggé nagyok az elvárások úgy látom.Lehet nem is fognak tudni nekik megfelelni.Lehet,hogy a pénztáraknál nem fog jól teljesíteni a játék...de legalább megtudják Roperék,mekkora hiba volt lelécelni a Blizztől
Eddig nekem Bill bácsi neve garanciát jelentett hogy, egy játék nagyot üt.
Most így külön utakon a Blizzardtól... hát nem tom... remélem nem kell csalódnom.
Illetve hogy egy kicsit negatív is legyek, gyanús nekem ez a(z) "alap játék még nincs is a boltokban de mÁr a kieget tervezgetik" dolog.
Amúgy, ha már olyan "überfaxa" multija lesz, akkor a folytatásnak csak úgy látom értelmét, mint a Diablo esetében:
-Vagy évekre az első részre, mikor már kiforrott, megunták...
-Vagy pedig kiegészítő formájában.
Az elég hülyeség lenne, ha kidobnák, és ki sem tudnánk élvezni a multiját, máris jönne a folytatás.
Az is lehet, hogy az évszázad bukása lesz, és a Legrosszabb PC-s játékok sorozatban látjuk viszont
Mondjuk mindegy, Bneten most volt reset, úgyhogy ha ezt el is sz*rják, marad a Diablo II, amivel szerencsére még máig is törődnek.
fejezzék be a alapjátékot és utána kezdjenek hozzá, mert így biztos hogy csúszni fog a játék megjelenése.
2005. szeptemberében, akkor még a PC.Games színeiben készítettem egy interjút Bill Roperrer. Idézem:
PC.G: Úgy tudjuk, több részben gondolkodtok, és London után más nagyvárosok is sorra kerülnek. Tudsz erről valamit mondani? Ha így van, kapcsolódnak-e majd egymáshoz a játékok, ha igen, mennyire és hogyan?
Bill Roper: Úgy véljük, sok lehetőség van abban, hogy a Hellgate alapkoncepcióját kiterjesszük a Föld más részeire is. Az általunk létrehozott világ egyik izgalmas eleme, hogy az adott helyet a valóság, a mítosz és az összeesküvés-elmélet olyan elegyével töltjük meg, mely egyszerre ismerős a játékosnak, ugyanakkor magában hordozza a felfedezés izgalmát is. A Londont benépesítő démonok és a karakterosztályok nagy része a világ e tájának történelmén és mitológiáján alapulnak. Ha lehetőségünk lesz máshol is kitárni a pokol kapuját, az ottani mítoszok alapján formálhatjuk meg mindezt. Minden társadalomnak megvannak a maga démonai, hősei, és hatalmi pontjai, és nagyon érdekes feladat ezeket a játék számára feltárni. Reméljük, hogy a Hellgate: London sikeres lesz, és ezáltal lehetőségünk nyílik ezt a koncepciót kiterjeszteni, és valóban kiaknázni a benne rejlő sötét világot.
Én örömmel látnék majd mondjuk egy párizsi pokolkaput, vagy mondjuk egy moszkvait, sőt, akár egy budapestit is - miért ne? Nekünk is megvannak a démonaink...