A Havok technológiát senkinek sem kell bemutatni, hiszen még ma is ez az egyik vezető fizikai rendszerért felelős segédprogram, ami megannyi játékban megfordult már, csak azért, hogy szebbé varázsoljon egy-egy robbanást. A fejlesztők azonban nem elégedtek meg azzal, hogy a gyermekük CSAK a fizikáért felelős, így elkészítették a Havok AI-t, ami már arról is gondoskodik, hogy az NPC-k a környezetüknek megfelelően keressenek fedezéket.
Az új technológia az ígéretek szerint a Havok előző verzióival is tökéletes összhangban fog működni és relatíve egyszerű beállítási lehetőségekkel látja el a programozókat. De hogy ez nekünk miért is jó? Hát azért, mert így a gépi bajtársainknak nem kell scriptelt útvonalakon végigcaplatniuk, hanem az adott szituációnak megfelelően juthatnak el A pontból B-be, valahogy úgy, mint az alábbi videóban.
Az új technológia az ígéretek szerint a Havok előző verzióival is tökéletes összhangban fog működni és relatíve egyszerű beállítási lehetőségekkel látja el a programozókat. De hogy ez nekünk miért is jó? Hát azért, mert így a gépi bajtársainknak nem kell scriptelt útvonalakon végigcaplatniuk, hanem az adott szituációnak megfelelően juthatnak el A pontból B-be, valahogy úgy, mint az alábbi videóban.
Biztos szarakodik a forrás oldal!
De most hogy tudomást szereztem róla, tettszik, nagyon tettszik.
ráadásul azt vettem észre, hogy a Havok-os játékok gépigénye kisebb, szóval valszeg most még kisebbek lesznek, hisz az AI programozását leveszik az optimalizálók válláról