- Megjelent a Harry Potter: Wizards Unite
- Ez a Pokémon Go készítőinek új AR-játéka
- Az első nap 400 ezren telepítették
- A Pokémon Go esetében ez a szám 7.5 millió volt
Sokan várták már a Harry Potter: Wizards Unite premierjét, amire a múlt héten végre sor került: először csak az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban debütált a Niantic új mobilos AR (augmented reality) játéka, a hétvége folyamán azonban már más régiókban (köztük Magyarországon) is megjelent.
Hogy mennyire startolt erősen? Nos, attól függ, honnan nézzük. Az első 24 órában nagyjából 400 ezren telepítették az applikációt, az összbevétel pedig több mint 300 ezer dollár volt, amik szép számok ugyan, ám jelentősen elmaradnak attól, amit a Pokémon Go produkált annak idején a megjelenésekor. Azt ugyanis 7.5 millióan telepítették az első nap és 2 millió dollárt termelt - mindezt úgy, hogy az csak Amerikában volt elérhető kezdetben.
Aggodalomra persze nincs ok, hiszen a játék sikere a hosszú távú népszerűségen múlik majd, akárcsak a Pokémon Go esetében, erre pedig minden esélye megvan, hiszen a Wizards Unite a megkapó univerzummal játékosok millióit ránthatja be a következő hetekben-hónapokban.