• Háromféle befejezése lesz a Lies of P-nek
  • Akárcsak a Bloodborne-nak
  • A történet során hozott döntések fogják befolyásolni a végkimenetelt
  • Erről a játék rendezője beszélt a Gamescom során

Idén ősszel finoman szólva is lesznek látva tartalommal a soulslike műfaj rajongói, hiszen szeptember 19-én érkezik a Pinokkió történetét elég sajátos módon feldolgozó Lies of P, október 13-án pedig már be is fut a kalandos fejlesztésen átesett Lords of the Fallen – előre sajnáljuk szegény idegrendszerünket. Előbbi kapcsán az IGN kapta mikrofonvégre a rendezőt, Ji-Won Choit a vasárnap véget ért Gamescomon, aki a hazugságok (furcsa lett volna, ha pont ez marad ki receptből, nemde?) fontosságáról beszélt.

"A programban lévő hazugságok nem csupán arra szolgálnak, hogy becsapjunk velük másokat, akadnak olyanok is, amikkel boldogabbá tehetjük a körülöttünk lévőket." – mondta a fejlesztő. "Meg kell értenünk mások érzéseit ahhoz, hogy képesek legyünk dönteni, ez pedig a befejezésre is hatással lesz." Ji-Won Choi elárulta, hogy – akárcsak a Bloodborne-ban, ami elképsztően nagy hatással volt a csapatra – háromféleképpen érhet véget a kaland, ráadásul nem a legvégén kell ráböknünk a nekünk tetszőre (a FromSoftware PS4 exkluzív alkotásában ugye csak a titkos befejezéshez kellett okosan alakítani a dolgokat). Ehelyett a játék során hozott összes választás közrejátszik abban, hogy milyen képsorok fogadnak minket a stáblista előtt, szóval nem árt mérlegelni egy-egy döntés előtt, mert annak hatásait csak később fogjuk érezni. Ez a koncepció elég izgalmasan hangzik, ráadásul a Lies of P hangulata is egészen kiváló, szóval imádkozzunk, hogy a játékmenettel és a harcrendszerrel se legyenek különösebb problémák.