A Funcom hosszú éveken át dolgozott a The Secret Worldön, és bár a játék jól sikerült, az endgame-mel és a csapatalapú lehetőségekkel akadnak problémák -- persze nem sok, csak épp annyi, hogy a szokatlan hangulattal és világgal együtt elijesszék az MMORPG-kért havonta fizetni hajlandó játékosokat. A csapat kétségbeesetten igyekszik vonzóvá tenni a programot -- most például háromnapos ingyenes próbaváltozatot vezettek be.
Az még csak egy dolog, hogy a letöltött klienst 72 órán át szabadon nyüstölhetjük, de ha elég gyorsak vagyunk és teljesítünk 30 küldetést, kapunk még 48 óra extra játékidőt, 10 dollárnyi játékbeli pénzzel megspékelve. Sőt, ha sikerül teljesítenünk az első dungeont, melynek neve Polaris, automatikusan megkapjuk a Whispering Demon Ring gyűrűt, mely bónusz tapasztalati ponttal jutalmazza viselőjét. Részletek a hivatalos oldalon.
Ez a lépés egyébként valószínűleg az első a teljesen ingyenessé váláshoz vezető, rögös úton: a The Secret Worldből összesen 200 ezer darabot sikerült eladni, ami nagyon-nagyon kevés. Ennek ellenére a fejlesztők igyekeznek, hisz egyre több ingyenes frissítéssel bővítik a virtuális világot.
Az még csak egy dolog, hogy a letöltött klienst 72 órán át szabadon nyüstölhetjük, de ha elég gyorsak vagyunk és teljesítünk 30 küldetést, kapunk még 48 óra extra játékidőt, 10 dollárnyi játékbeli pénzzel megspékelve. Sőt, ha sikerül teljesítenünk az első dungeont, melynek neve Polaris, automatikusan megkapjuk a Whispering Demon Ring gyűrűt, mely bónusz tapasztalati ponttal jutalmazza viselőjét. Részletek a hivatalos oldalon.
Ez a lépés egyébként valószínűleg az első a teljesen ingyenessé váláshoz vezető, rögös úton: a The Secret Worldből összesen 200 ezer darabot sikerült eladni, ami nagyon-nagyon kevés. Ennek ellenére a fejlesztők igyekeznek, hisz egyre több ingyenes frissítéssel bővítik a virtuális világot.
Amúgy meg milyen Endgame??? Ez még csak az első fejezet vége! Jövőre indul 2. fejezet a Tokyo's Ground Zero. Még nagyon messze vagyunk a végétől.
Amúgy meg nem a játék tehet arról ,hogy manapság mindenki a fantasy-t preferálja, és csak kevesen adnak neki esélyt. Hány olyan jó játék volt, ami annak ellenére, hogy igen egyedire sikerült, mégis elhasalt a kasszáknál?? Na, most meg kell lepődni, ugye? Hülyék az emberek, ennyi.
Csak ez a hülye F2P témát hagynánk már. Mintha attól milliók játszanának majd vele...