A Funcom a minap hozta nyilvánosságra, hogy nem sokkal több mint 200 ezer példányt értékesítettek a The Secret Worldből, ami alaposan alulmúlta a cég becsléseit. Az eddigi számokat figyelembe véve a cég most úgy saccolja, hogy a játék premierjét követő 12 hónapos periódusban a várt mennyiség fele fog elkelni -- bár azt nem hozták nyilvánosságra, hogy mennyire gondoltak eredetileg.
A fejlesztők a kritikusokat és a riválisok időzítését okolják a játék sikertelensége miatt. A nem túl fényes értékelések (Metacritic: 72%, PC Guru: 75%) hátráltatták az eladásokat, illetve az sem segített, hogy a Diablo III, a Guild Wars 2 és a World of Warcraft: Mists of Pandaria is a The Secret World megjelenése előtt tűzte ki a saját premierjét; különösen a Diablo III és a Guild Wars 2 kapott nagyobb figyelmet, mint ahogy azt a Funcom várta.
A bukta után a cég most költségcsökkentésbe kezdett, aminek keretében a munkaállomány nagyjából 50 százalékát elküldték, valamint az üzleti stratégián is változtatnak, mégpedig úgy, hogy kisebb, fókuszált programokat fognak fejleszteni. Az első ilyen játék a minifigurákra alapozó LEGO MMOG lesz, de ugyanakkor nem feledkeznek meg a The Secret Worldről sem, javítva és bővítve azt.
A fejlesztők a kritikusokat és a riválisok időzítését okolják a játék sikertelensége miatt. A nem túl fényes értékelések (Metacritic: 72%, PC Guru: 75%) hátráltatták az eladásokat, illetve az sem segített, hogy a Diablo III, a Guild Wars 2 és a World of Warcraft: Mists of Pandaria is a The Secret World megjelenése előtt tűzte ki a saját premierjét; különösen a Diablo III és a Guild Wars 2 kapott nagyobb figyelmet, mint ahogy azt a Funcom várta.
A bukta után a cég most költségcsökkentésbe kezdett, aminek keretében a munkaállomány nagyjából 50 százalékát elküldték, valamint az üzleti stratégián is változtatnak, mégpedig úgy, hogy kisebb, fókuszált programokat fognak fejleszteni. Az első ilyen játék a minifigurákra alapozó LEGO MMOG lesz, de ugyanakkor nem feledkeznek meg a The Secret Worldről sem, javítva és bővítve azt.
]{redenc: milyen fél év "hegesztés"??? ilyen sima MMO launch-ot én életemben nem láttam még...
Jah igen, hogy én játszottam is vele...
Annak meg örülök, hogy nem volt alkalmam olvasni a PC Guru-ban 75%-ra értékelt SW cikket, mivel valószínűleg széttéptem volna az egész újságot...
A másik meg, hogy tényleg badarság volt kihozni ilyen nevek mellett.
Az agyam eldobom.
WHAT?! Mégis mire számítottak? Értem én, hogy elfogultak a saját játékukkal szemben, de két ilyen, kialakult, stabil rajongótáborral bíró húzócím közé beidőzíteni nemcsak ostobaság, de előre borítékolható öngyilkosság volt... Úgyis elbírt volna még fél év hegesztést, simán kihozhatták volna később, jobb ütemben. Kár érte.
"különösen a Diablo III és a Guild Wars 2 kapott nagyobb figyelmet, mint ahogy azt a Funcom várta. " Azért ezen 2 címet alábecsülni elég nagy felelőtlenség volt...
A WoW mellett pedig nála sokkal jobb MMo-k (SWTOR) sem tudtak labába rúgni,de szerintem hamarosan ez is ingyenes lesz,mitn az SWtor.