Az 505 Games közzétette, hogy február 20-án kerül az európai üzletekbe a Cryostasis – NecroVisioN – Men of War trió.
A Cryostasis technikai demonstrációját már kipróbálhattátok, a letöltések között ott csücsül; a túlélő-horror FPS-ek táborát gyarapító orosz fejlesztésű mókában egy ifjú sarkkutatónak kell egy, a jég fogságában ragadt szellemhajót megpucolnia. Van benne egy érdekes megoldás is: „bemászhatunk” a halott emberek agyába, és visszapörgethetjük az időt a haláluk előtti percekig, hogy megváltoztassuk a dolgokat, hiszen a célunk a túlélés mellett a kapitány és legénységének ilyetén módon való megmentése.
A NecroVisioN lengyel FPS, amely a Painkiller motorjára épül, és annak korábbi fejlesztői készítik, így nagyjából ugyanarra számíthatunk: eszetlen darálás, remek képi világ, boss-harcok, mindezt egy ütős multi egészíti ki. A sztori egyébként (végre!) az I. világháborúban játszódik, némi démonos-vámpíros-fantasys mellékízekkel.
Végül itt van a Men of War, mely egy átlagos II. vh-s RTS, amelyben egyaránt harcolhatunk az orosz (keleti front), a német és a szövetséges oldalon is (észak-afrikai hadszíntér), illetve multiban még a japánokkal is.
És az említett „belsős” információ: a Cryostasis és a Men of War magyar felirattal kerül a boltokba, remélhetőleg a nemzetközi verziókkal egy időben. Az árak még nem ismertek, de ha a szintén seven m terjesztette, és 1C Company által gondozott, ezeknél azért fajsúlyosabb King's Bounty alig 5000 forintos árára gondolok, nem hiszem, hogy nagy érvágást jelentene majd számunkra. És hát ugye, ahogy a beharangozóban említettem Pelikán elvtárs szavait idézve: „kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk”...
A Cryostasis technikai demonstrációját már kipróbálhattátok, a letöltések között ott csücsül; a túlélő-horror FPS-ek táborát gyarapító orosz fejlesztésű mókában egy ifjú sarkkutatónak kell egy, a jég fogságában ragadt szellemhajót megpucolnia. Van benne egy érdekes megoldás is: „bemászhatunk” a halott emberek agyába, és visszapörgethetjük az időt a haláluk előtti percekig, hogy megváltoztassuk a dolgokat, hiszen a célunk a túlélés mellett a kapitány és legénységének ilyetén módon való megmentése.
A NecroVisioN lengyel FPS, amely a Painkiller motorjára épül, és annak korábbi fejlesztői készítik, így nagyjából ugyanarra számíthatunk: eszetlen darálás, remek képi világ, boss-harcok, mindezt egy ütős multi egészíti ki. A sztori egyébként (végre!) az I. világháborúban játszódik, némi démonos-vámpíros-fantasys mellékízekkel.
Végül itt van a Men of War, mely egy átlagos II. vh-s RTS, amelyben egyaránt harcolhatunk az orosz (keleti front), a német és a szövetséges oldalon is (észak-afrikai hadszíntér), illetve multiban még a japánokkal is.
És az említett „belsős” információ: a Cryostasis és a Men of War magyar felirattal kerül a boltokba, remélhetőleg a nemzetközi verziókkal egy időben. Az árak még nem ismertek, de ha a szintén seven m terjesztette, és 1C Company által gondozott, ezeknél azért fajsúlyosabb King's Bounty alig 5000 forintos árára gondolok, nem hiszem, hogy nagy érvágást jelentene majd számunkra. És hát ugye, ahogy a beharangozóban említettem Pelikán elvtárs szavait idézve: „kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk”...
Nem tudom melyik elődre gondoltál, a Soldiers: Heroes of World War II-ra, vagy a Faces of War-ra, de mindegy is, hisz például milyen realisztikus, hogy egy közkatona csak úgy elvezet egy ellenséges tankot, ugye?
Nem tudom melyik elődre gondoltál, a Soldiers: Heroes of World War II-ra, vagy a Faces of War-ra, de mindegy is, hisz például milyen realisztikus, hogy egy közkatona csak úgy elvezet egy ellenséges tankot, ugye?
Bocs hogy csúnyán írok!
Bocs hogy csúnyán írok!
Igen, igazad van, nem próbáltam ki . Csak már annyira csömöröm van a II. Vh-s játékoktól, hogy bármi jön, én azonnal reflexből "nemszeretem".
Engem amúgy nem zavar a HP csík, vagy a "hatszorkelllőniatankokathogyszétessenek". Sokkal inkább az, hogy már megint ugyanazokat a helyszíeneket akarják lenyomni az ember torkán. Már a CoH is felháborító volt ilyen szempontból: kaptunk egy szövetséges kampányt, amiben megint jól partra lehetett szállni .
Én akkor fogok II. Vh-s játékokkal játszani, ha eddig még nem ismert hadszínterekre koncentrálnak majd jobban - legyen az RTS vagy akciójáték. Pl. a Keleti front eddig csak mellékküldetésekben, bónuszpályákon jelent meg (na, jó, a CoD-ban van orosz hadjárat, és a Panzersben is - húha - de a legtöbb az mégiscsak megmarad az angolszász szemszögnél és a Nyugati színtereknél).
De nem fikázom tovább inkább a II. Vh-s RTS-eket, nem akarok csuklani .
Igen, igazad van, nem próbáltam ki . Csak már annyira csömöröm van a II. Vh-s játékoktól, hogy bármi jön, én azonnal reflexből "nemszeretem".
Engem amúgy nem zavar a HP csík, vagy a "hatszorkelllőniatankokathogyszétessenek". Sokkal inkább az, hogy már megint ugyanazokat a helyszíeneket akarják lenyomni az ember torkán. Már a CoH is felháborító volt ilyen szempontból: kaptunk egy szövetséges kampányt, amiben megint jól partra lehetett szállni .
Én akkor fogok II. Vh-s játékokkal játszani, ha eddig még nem ismert hadszínterekre koncentrálnak majd jobban - legyen az RTS vagy akciójáték. Pl. a Keleti front eddig csak mellékküldetésekben, bónuszpályákon jelent meg (na, jó, a CoD-ban van orosz hadjárat, és a Panzersben is - húha - de a legtöbb az mégiscsak megmarad az angolszász szemszögnél és a Nyugati színtereknél).
De nem fikázom tovább inkább a II. Vh-s RTS-eket, nem akarok csuklani .