Az 505 Games közzétette, hogy február 20-án kerül az európai üzletekbe a Cryostasis – NecroVisioN – Men of War trió.
A Cryostasis technikai demonstrációját már kipróbálhattátok, a letöltések között ott csücsül; a túlélő-horror FPS-ek táborát gyarapító orosz fejlesztésű mókában egy ifjú sarkkutatónak kell egy, a jég fogságában ragadt szellemhajót megpucolnia. Van benne egy érdekes megoldás is: „bemászhatunk” a halott emberek agyába, és visszapörgethetjük az időt a haláluk előtti percekig, hogy megváltoztassuk a dolgokat, hiszen a célunk a túlélés mellett a kapitány és legénységének ilyetén módon való megmentése.
A NecroVisioN lengyel FPS, amely a Painkiller motorjára épül, és annak korábbi fejlesztői készítik, így nagyjából ugyanarra számíthatunk: eszetlen darálás, remek képi világ, boss-harcok, mindezt egy ütős multi egészíti ki. A sztori egyébként (végre!) az I. világháborúban játszódik, némi démonos-vámpíros-fantasys mellékízekkel.
Végül itt van a Men of War, mely egy átlagos II. vh-s RTS, amelyben egyaránt harcolhatunk az orosz (keleti front), a német és a szövetséges oldalon is (észak-afrikai hadszíntér), illetve multiban még a japánokkal is.
És az említett „belsős” információ: a Cryostasis és a Men of War magyar felirattal kerül a boltokba, remélhetőleg a nemzetközi verziókkal egy időben. Az árak még nem ismertek, de ha a szintén seven m terjesztette, és 1C Company által gondozott, ezeknél azért fajsúlyosabb King's Bounty alig 5000 forintos árára gondolok, nem hiszem, hogy nagy érvágást jelentene majd számunkra. És hát ugye, ahogy a beharangozóban említettem Pelikán elvtárs szavait idézve: „kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk”...
A Cryostasis technikai demonstrációját már kipróbálhattátok, a letöltések között ott csücsül; a túlélő-horror FPS-ek táborát gyarapító orosz fejlesztésű mókában egy ifjú sarkkutatónak kell egy, a jég fogságában ragadt szellemhajót megpucolnia. Van benne egy érdekes megoldás is: „bemászhatunk” a halott emberek agyába, és visszapörgethetjük az időt a haláluk előtti percekig, hogy megváltoztassuk a dolgokat, hiszen a célunk a túlélés mellett a kapitány és legénységének ilyetén módon való megmentése.
A NecroVisioN lengyel FPS, amely a Painkiller motorjára épül, és annak korábbi fejlesztői készítik, így nagyjából ugyanarra számíthatunk: eszetlen darálás, remek képi világ, boss-harcok, mindezt egy ütős multi egészíti ki. A sztori egyébként (végre!) az I. világháborúban játszódik, némi démonos-vámpíros-fantasys mellékízekkel.
Végül itt van a Men of War, mely egy átlagos II. vh-s RTS, amelyben egyaránt harcolhatunk az orosz (keleti front), a német és a szövetséges oldalon is (észak-afrikai hadszíntér), illetve multiban még a japánokkal is.
És az említett „belsős” információ: a Cryostasis és a Men of War magyar felirattal kerül a boltokba, remélhetőleg a nemzetközi verziókkal egy időben. Az árak még nem ismertek, de ha a szintén seven m terjesztette, és 1C Company által gondozott, ezeknél azért fajsúlyosabb King's Bounty alig 5000 forintos árára gondolok, nem hiszem, hogy nagy érvágást jelentene majd számunkra. És hát ugye, ahogy a beharangozóban említettem Pelikán elvtárs szavait idézve: „kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk”...
Nem tudom melyik elődre gondoltál, a Soldiers: Heroes of World War II-ra, vagy a Faces of War-ra, de mindegy is, hisz például milyen realisztikus, hogy egy közkatona csak úgy elvezet egy ellenséges tankot, ugye?
Nem tudom melyik elődre gondoltál, a Soldiers: Heroes of World War II-ra, vagy a Faces of War-ra, de mindegy is, hisz például milyen realisztikus, hogy egy közkatona csak úgy elvezet egy ellenséges tankot, ugye?
Bocs hogy csúnyán írok!
Bocs hogy csúnyán írok!
Igen, igazad van, nem próbáltam ki
Engem amúgy nem zavar a HP csík, vagy a "hatszorkelllőniatankokathogyszétessenek". Sokkal inkább az, hogy már megint ugyanazokat a helyszíeneket akarják lenyomni az ember torkán. Már a CoH is felháborító volt ilyen szempontból: kaptunk egy szövetséges kampányt, amiben megint jól partra lehetett szállni
Én akkor fogok II. Vh-s játékokkal játszani, ha eddig még nem ismert hadszínterekre koncentrálnak majd jobban - legyen az RTS vagy akciójáték. Pl. a Keleti front eddig csak mellékküldetésekben, bónuszpályákon jelent meg (na, jó, a CoD-ban van orosz hadjárat, és a Panzersben is - húha - de a legtöbb az mégiscsak megmarad az angolszász szemszögnél és a Nyugati színtereknél).
De nem fikázom tovább inkább a II. Vh-s RTS-eket, nem akarok csuklani
Igen, igazad van, nem próbáltam ki
Engem amúgy nem zavar a HP csík, vagy a "hatszorkelllőniatankokathogyszétessenek". Sokkal inkább az, hogy már megint ugyanazokat a helyszíeneket akarják lenyomni az ember torkán. Már a CoH is felháborító volt ilyen szempontból: kaptunk egy szövetséges kampányt, amiben megint jól partra lehetett szállni
Én akkor fogok II. Vh-s játékokkal játszani, ha eddig még nem ismert hadszínterekre koncentrálnak majd jobban - legyen az RTS vagy akciójáték. Pl. a Keleti front eddig csak mellékküldetésekben, bónuszpályákon jelent meg (na, jó, a CoD-ban van orosz hadjárat, és a Panzersben is - húha - de a legtöbb az mégiscsak megmarad az angolszász szemszögnél és a Nyugati színtereknél).
De nem fikázom tovább inkább a II. Vh-s RTS-eket, nem akarok csuklani