Az EA a napokban minden nagyobb hírportálnak elküldött egy meghívót, mégpedig egy San Franciscóban megtartandó, egyelőre titkos eseményre. A bemutató a Game Developers Conference második napjára, március 26-ra esik, s erős a gyanú arra, hogy az EA a Battlefield 4-et fogja bemutatni -- persze ez csak sejtés a meghívó stílusára alapozva, az alább látható képet ugyanis a Battlefield 3-ban már sokszor látott színpaletta, nevesen a kék és a narancsszín dominálja, ezekre pedig biztosan nem véletlenül esett a választás.
Az EA augusztusban azt mondta, hogy a Battlefield 4 valamikor 2013 áprilisa és 2014 márciusa között fog megjelenni, amiből sokan arra következtetnek, hogy talán még idén, de legkésőbb jövő tavasszal már a boltokban lesz a játék, s ha ez tényleg így van, akkor a hivatalos bejelentésnek is jönnie kell. Reméljük, márciusban le fog hullani a lepel.
Komolyan, egyszer állj már neki a RF Guerillának és nézd meg, mi a fizika és mi a script. Nem hiába dolgozott a DICE annyit az egész global ill. és dinamikus árnyék rendszerén a FS2-ben, hogy ne kelljen egy napig renderelni a pályát, mert a BC1-ben úgy spóroltak az erőforrásokkal, hogy minden egyes háznál statikus árnyékokat használtak a falaknál, viszont csilliónyi variáció szerint lehetett ezeket a falakat eltűntetni játék közben, így csilliónyiszor kellett renderelni a fejlesztésnél egy pályát.
Ha rendes rombolás lett volna, ami fizika alapú, ez a lehetőség eleve kiesett volna.
És de, te beszélsz butaságot :)
[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=cf2-H9Ex8us&feature=player_embedded#!]
Megjegyezném még a motor is ugyan az alatta. Rengeteg plusz van benne, de a fizika tökéletesen ugyan az ;)
Jó lenne megtanulni.
Jó lenne megtanulni.