Egy kínai weboldal, bizonyos ChipHell azt állítja, hogy az EA China irodáiból szerzett paksaméták alapján titkos információk birtokába jutott a még csak nemrég bejelentett Battlefield 4-gyel kapcsolatban. Bár ez így elsőre elég hihetetlenül hangzik, láttunk mi már fűben nyuszit, szóval ahelyett, hogy a pletyka igazságtartamát pedzegetjük, inkább lássuk, mi terjeng az internet sötét bugyraiban a BF4-ről.
A játék állítólag 2013. október 23-án készül megjelenni PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és nextgen konzolokra -- az egyik legkorábbi új generációs gépekre érkező shooter lesz. A tényleges fejlesztés nemrég kezdődött, de előreláthatólag csak egy évet vesz majd igénybe, mert miután a főbb funkciók papírra vetődnek, az EA az összes nagyobb stúdiót bevonja, 150-300 fő körüli óriásprojektté duzzasztva a Battlefied 4-et. A lista alapján a BioWare és a Visceral is BF4-et fog készíteni -- mi tagadás, nem lennénk meglepve. A játék folyamatos internetkapcsolatot fog igényelni, és támogatja a felhőmentést.
Ami a játékmenetet illeti, visszatér a parancsnoki rendszer, a BF4 keretszoftvere pedig egy rakás platformmal együttműködik majd, pl. iOS-sel. Az akció sokkal gyorsabb menetű és egyértelműbb lesz, mert az EA szeretne lecsapni a Call of Dutyn szocializálódott közönségre, és ha már casual elemek, a parancsnoki módba beépítik a mozgás- és hangérzékelést, illetve játszhatunk majd női katonaként is. Visszatér a videófelvevő és -megosztó rendszer, még fontosabbá válik a BattleLog, és persze megint lesz sok-sok DLC.
A sztori a modern korban játszódik majd, három frakcióval: USA, oroszok, kínaiak. A PC-s és nextgen változatok 60 fps-sel futnak, és 64 főig támogatják a multit, míg a PS3-as és Xbox 360-as portok minden téren visszaszorulnak a technikai korlátok okán. A játék most is a FrostBite 2.0-t használja, míg azonban a tavalyi BF3 csak a motor 30-40%-át használta ki, addig itt már az engine 80%-a működni fog -- már most van egy titkos videóanyag róla EA-s körökben, mely állítólag jobban fest, mint a BF3 Ultrán.
Hát ennyi. Hogy ebből mi igaz és mi nem, fene se tudja, bár tény, hogy így leírva az egész nagyon az EA-re vall.
A játék állítólag 2013. október 23-án készül megjelenni PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és nextgen konzolokra -- az egyik legkorábbi új generációs gépekre érkező shooter lesz. A tényleges fejlesztés nemrég kezdődött, de előreláthatólag csak egy évet vesz majd igénybe, mert miután a főbb funkciók papírra vetődnek, az EA az összes nagyobb stúdiót bevonja, 150-300 fő körüli óriásprojektté duzzasztva a Battlefied 4-et. A lista alapján a BioWare és a Visceral is BF4-et fog készíteni -- mi tagadás, nem lennénk meglepve. A játék folyamatos internetkapcsolatot fog igényelni, és támogatja a felhőmentést.
Ami a játékmenetet illeti, visszatér a parancsnoki rendszer, a BF4 keretszoftvere pedig egy rakás platformmal együttműködik majd, pl. iOS-sel. Az akció sokkal gyorsabb menetű és egyértelműbb lesz, mert az EA szeretne lecsapni a Call of Dutyn szocializálódott közönségre, és ha már casual elemek, a parancsnoki módba beépítik a mozgás- és hangérzékelést, illetve játszhatunk majd női katonaként is. Visszatér a videófelvevő és -megosztó rendszer, még fontosabbá válik a BattleLog, és persze megint lesz sok-sok DLC.
A sztori a modern korban játszódik majd, három frakcióval: USA, oroszok, kínaiak. A PC-s és nextgen változatok 60 fps-sel futnak, és 64 főig támogatják a multit, míg a PS3-as és Xbox 360-as portok minden téren visszaszorulnak a technikai korlátok okán. A játék most is a FrostBite 2.0-t használja, míg azonban a tavalyi BF3 csak a motor 30-40%-át használta ki, addig itt már az engine 80%-a működni fog -- már most van egy titkos videóanyag róla EA-s körökben, mely állítólag jobban fest, mint a BF3 Ultrán.
Hát ennyi. Hogy ebből mi igaz és mi nem, fene se tudja, bár tény, hogy így leírva az egész nagyon az EA-re vall.
Már vártam.
év játéka 2013, 2014, 2015!!44!
Köszönjük de nem kérünk a pörgősebb játékmenetből. Ha ez igaz az EA-ra játékosok százezrei fogják az ajtót ráverni és a fejest nyilvánosan akasztják fel. Nem csak ezért hanem azért mert az összes normális szériát szétbarmolta / szétbarmolja. Mass Effect, Dragon Age, Mirror's Edge (soha nem lesz második rész, már most mondom, nem éri meg), Command & Conquer, Spore, Sims (önismétlő lesz, egyre jobban látszik), Medal of Honor, Need for Speed, Burnout (ennek se hiszem hogy lesz mostanság folytatása, jobban megéri NFS néven kiadni), Dead Space, és akkor beáll a sorba a Battlefield is. Remek, mit is füzek ehhez hozzá még. Szerintem mindent elmondtam...
plusznak ott van az is, amit Ez_meg_az is írt: "...Remélem lehet 3 méteres pallossal csapni a tankokat tangában."<--- Csak ha ezt már beleírták volna, akkor lehet h kiderül h csak etetik a népet. Másszóval eléggé megkérdőjelezhető az a sok-sok információ.
Én is nagyon élvezem, minden nap játszok vele. Egyáltalán nem lett rossz, sőt a patchekkel elég komolyan gatyába rázták. Már várom az Aftermath kiegészítőt ami az eddigi leghangulatosabbnak ígérkezik.
Enyhe rasszizmust érzek. Miért baj az, ha berakják a kínaiakat?
Volt egy érzésem, hogy amit a BF3-nál megígértek, azt csak a BF4-be rakják bele (már ha valóban igazak ezek a pletykák).
Az hogy az EA a CoD közönségére akar lecsapni tisztán üzleti érdek, ami nem csak őket minősíti, hanem az egész ipart, mivel mindenki ezzel próbálkozik (tisztelet a kivételnek). Pusztán csak ezért fikázni az EA-t, elég gyerekes.