A Reach -- mint azt már elmondtuk -- az első Halo-játék előtti időkben játszódik a Föld számára talán legfontosabb planétán, a Reachen, melyet az értékes erőforrásai miatt megtámadott az akkortájt megismert covenant. A felszínen és az űrben ádáz csata alakult ki, amelyben az egyszerű katonák már nem igazán tudnak helytállni, így a hadsereg elérkezettnek látta az időt, hogy teljes erővel bevesse a spártai program termékeit, a szuperkatonákat, akik bármilyen körülmények között 110%-ot teljesítenek.
A játék során a Noble Team nevezetű, hat tagból álló csapat kalandjait követjük végig amint az ostrom alatt álló Reachet próbálják megvédeni, ám sajnos minden erőfeszítésük hiábavaló, ugyanis a bolygó alig egy hónap leforgása alatt a covenant kezére kerül, miközben a spártaiak nagy része odavész. A történet tehát komoly, meglehetősen drámai hangvételű, de azért nem nélkülözi a grandiózus csatajeleneteket, amelyek az eddigieknél is jobban festenek majd a Halo 3-ban és az ODST-ben is használt grafikus motor frissített verziójának hála.
A Halo: Reach bétatesztje hamarosan kezdetét veszi (valaki már játszik is), a próbakör során pedig ízelítőt kapunk a 16 főt támogató multiplayer módból és az egyszerre négyen (osztott képernyőn ketten) végigjátszható szólistamódból.
(A képeket az EB Games csapatának köszönhetjük.)
A játék során a Noble Team nevezetű, hat tagból álló csapat kalandjait követjük végig amint az ostrom alatt álló Reachet próbálják megvédeni, ám sajnos minden erőfeszítésük hiábavaló, ugyanis a bolygó alig egy hónap leforgása alatt a covenant kezére kerül, miközben a spártaiak nagy része odavész. A történet tehát komoly, meglehetősen drámai hangvételű, de azért nem nélkülözi a grandiózus csatajeleneteket, amelyek az eddigieknél is jobban festenek majd a Halo 3-ban és az ODST-ben is használt grafikus motor frissített verziójának hála.
A Halo: Reach bétatesztje hamarosan kezdetét veszi (valaki már játszik is), a próbakör során pedig ízelítőt kapunk a 16 főt támogató multiplayer módból és az egyszerre négyen (osztott képernyőn ketten) végigjátszható szólistamódból.
(A képeket az EB Games csapatának köszönhetjük.)
Nekem bejön a konzol, mert nem kell vele órákat pepecselni, hogy most ezt a drivert tegyem fel, jaj a felbontást is át kell állítani, jaj a patch is kell hozzá. egy nap mire elindul a játék, főleg az újak. A konzolt a kényelmeseknek találták ki és sokan vannak ilyenek. Frissítést is azonnal leszedeti veled ha már elérhető.
Csalók sajnos már ott is vannak, tehát azt nem sorolom az előnyeihez. Rengeteg módosított beállításokkal játszó Modern Warfare 2 játékos van. Remélem kijön valami patch ami kivágja ezt a sok csalót.
Hírhez annyit, hogy várom mivel Halo-t nagyon szeretem, mindegyik még a startégiai Halo Wars is bejött. De jobb szeretek lövöldözni
Gépigény?
1 darab Xbox360"
Ez hatalmas volt! Ezen jót röhögtem, de úgy igazán.
Gépigény?
1 darab Xbox360.
Viszont a gépigényére kíváncsi leszek
CSak az nem tetszik, hogy x360 exkluzív...
Szal vissza megyünk az időben a játékban ez szvsz jó ómen,vagyis egyes játékoknál bevállt.
Ezzel együtt.