2008 gyönyörű esztendő volt — már ami a PC Gaming Alliance jelentéséből leszűrhető. Bár volt nekünk világválságunk (sőt, még van is...), három dübörgő konzolunk, meg egy rakás csődünk, a PC-s piac mégis gyarapodott. A jelentés a szokásos száraz adatokból áll, miután esetünkben azonban ezek képezik a hír gerincét, gyorsan neki is látok.
Szóval: a teljes ipar 12,7 milliárd dollárt bevételezett, 1,9 milliárddal, vagyis majdnem 18%-kal többet, mint 2007-ben. 42 millió asztali számítógépet és 31 millió játékra alkalmas hordozható PC-t adtak el, ezekből 68 milliárd dollár folyt be, amely megerősítette többek között a PCGA létét is, munkájának erejét és blablabla. Végül, de nem utolsó sorban pár érdekesség: az amerikai vásárlók 60%-a használja játékra a számítógépét, ennek 59%-a pedig a PC-jét tartja az elsődleges platformnak.
Szóval: a teljes ipar 12,7 milliárd dollárt bevételezett, 1,9 milliárddal, vagyis majdnem 18%-kal többet, mint 2007-ben. 42 millió asztali számítógépet és 31 millió játékra alkalmas hordozható PC-t adtak el, ezekből 68 milliárd dollár folyt be, amely megerősítette többek között a PCGA létét is, munkájának erejét és blablabla. Végül, de nem utolsó sorban pár érdekesség: az amerikai vásárlók 60%-a használja játékra a számítógépét, ennek 59%-a pedig a PC-jét tartja az elsődleges platformnak.
Idén gondolom, már nem lesz ilyen mértékű a gyarapodás, de szerintem még mindig pozitív lesz az előjel.
Állítom régen ennyi konzolos cím nem volt PC-n. A Capcom önti az összes játékát PC-re, de ha a DMC4 veszteséges volt? Akkor miért is tennék?
Am sztem nagyon jó egy x360, de a pc-t még mindig jobban szeretik az emberek. És ez még sokáig így lesz, sztem.