Az Amazon.com felhasználói folytatják hadjáratukat a SecuROM ellen, így aztán nem meglepő, hogy az oldalon az ötből másfél csillagon áll az értékelés – 56 emberből 46 1-est adott neki a DRM miatt. Persze, ha csak ez lenne az egyetlen gond a játékkal...
A Rockstar az elmúlt napokban kiadott két dokumentumot. Az egyik a hibakódokat tartalmazza, melyen látható, hogy az RMN40-es kód az XP SP3, míg az RMN20-as a Vista SP1 hiányát jelzi. A másikban a grafikai beállítások tudnivalóit találjuk. Amint ebből is kitűnik, és ahogy azt a Rockstar illetékese is elmondta, a jelenlegi átlagos vasak tulajdonosai számára a medium, azaz közepes beállítások ajánlottak, a magasabb értékeket a következő generációs PC-k fogják támogatni (a magas textúraminőség /Texture Quality – High/ például 600 mega VRAM-ot igényel, ami ugye eleve túlhaladja a legtöbb mai videokártya 512 MB-ját). A sokak által felhányt látótávolság (view distance) is kicsit túllihegett, a 22-es érték már jobb eredményt produkál, mint amit a konzolos verziókban láttunk, legalábbis a fejlesztők állítása szerint - de nekem sem volt problémám az alacsony, 32-es értékkel.
Tévhitek keringenek az ATi „nem támogatottságáról” is. Ezzel szemben az igazság az, hogy a GTA IV például csak a CrossFire technológiát támogatja, az SLI-t később, egy patch formájában teszik mellé – és hogy problémák mindkét fajta kártyánál vannak. A Rockstar támogatási oldaláról kiderül, hogy az Nvidia 7900-es szériák nem renderelik le a távoli objektumokat, így játszhatatlan a cucc, ám ez meghajtóprobléma, és az Nvidia már dolgozik rajta. Azon ATi tulajok számára, akiknél fekete, hiányzó textúrák láthatók, azt ajánlják, állítsák a „MipMap Detail Level” csúszkát „Quality” állásba. Az ATi 1900-as szériáknál villogó árnyékok tapasztalhatók, ehhez már készül a patch. Újabb személyes megjegyzés: az én 4850-esemen nincsenek hibák, mint ahogy Darths 9600-asán sem, tehát azt hiszem, kiegyezhetünk döntetlenben...
Az említett oldalon az is megtalálható, jelenleg mely játékvezérlőket támogatja a GTA IV -- íme:
Amit azonban mindenki elfelejt a nagy, össznépi, közös anyázásban, hogy maga a játék fantasztikus. A hangulat utolérhetetlen, az akció remek, a fizika zseniális – kiváló cucc a GTA IV. A gondjai nem söpörhetők persze a szőnyeg alá, de hasonló problémák mindenhol vannak, például a szintén kötelező vétel Fallout 3 esetében, amelyet eddig szidott mindenki, most újabb áldozat került az oltárra, így végre a Bethesda emberei nyugiban dolgozhatnak az ő foltjukon...
Még valami, minden külön értesítés helyett: akinek imbolyog a játék, mint egy részeg csacsi, az sétáljon el a boltba, és vegye meg, mert ez egy beépített védelem. Úgyhogy ezzel sem kérjük terhelni fórumunkat...
A Rockstar az elmúlt napokban kiadott két dokumentumot. Az egyik a hibakódokat tartalmazza, melyen látható, hogy az RMN40-es kód az XP SP3, míg az RMN20-as a Vista SP1 hiányát jelzi. A másikban a grafikai beállítások tudnivalóit találjuk. Amint ebből is kitűnik, és ahogy azt a Rockstar illetékese is elmondta, a jelenlegi átlagos vasak tulajdonosai számára a medium, azaz közepes beállítások ajánlottak, a magasabb értékeket a következő generációs PC-k fogják támogatni (a magas textúraminőség /Texture Quality – High/ például 600 mega VRAM-ot igényel, ami ugye eleve túlhaladja a legtöbb mai videokártya 512 MB-ját). A sokak által felhányt látótávolság (view distance) is kicsit túllihegett, a 22-es érték már jobb eredményt produkál, mint amit a konzolos verziókban láttunk, legalábbis a fejlesztők állítása szerint - de nekem sem volt problémám az alacsony, 32-es értékkel.
Tévhitek keringenek az ATi „nem támogatottságáról” is. Ezzel szemben az igazság az, hogy a GTA IV például csak a CrossFire technológiát támogatja, az SLI-t később, egy patch formájában teszik mellé – és hogy problémák mindkét fajta kártyánál vannak. A Rockstar támogatási oldaláról kiderül, hogy az Nvidia 7900-es szériák nem renderelik le a távoli objektumokat, így játszhatatlan a cucc, ám ez meghajtóprobléma, és az Nvidia már dolgozik rajta. Azon ATi tulajok számára, akiknél fekete, hiányzó textúrák láthatók, azt ajánlják, állítsák a „MipMap Detail Level” csúszkát „Quality” állásba. Az ATi 1900-as szériáknál villogó árnyékok tapasztalhatók, ehhez már készül a patch. Újabb személyes megjegyzés: az én 4850-esemen nincsenek hibák, mint ahogy Darths 9600-asán sem, tehát azt hiszem, kiegyezhetünk döntetlenben...
Az említett oldalon az is megtalálható, jelenleg mely játékvezérlőket támogatja a GTA IV -- íme:
- XBOX 360 for Windows (Controller)
- Wireless XBOX 360 Controller
- Joytech 360 pad (Controller)
- Pelican TSZ360 Pad (Controller)
- MadCatz 360 (Controller)
- MadCatz 360 Pro (Controller)
- MadCatz 360 MicroCon (Controller)
- Bigben Controller BB7201 (Controller)
- MadCatz Arcade GameStick 360
- Logitech Chillstream
Amit azonban mindenki elfelejt a nagy, össznépi, közös anyázásban, hogy maga a játék fantasztikus. A hangulat utolérhetetlen, az akció remek, a fizika zseniális – kiváló cucc a GTA IV. A gondjai nem söpörhetők persze a szőnyeg alá, de hasonló problémák mindenhol vannak, például a szintén kötelező vétel Fallout 3 esetében, amelyet eddig szidott mindenki, most újabb áldozat került az oltárra, így végre a Bethesda emberei nyugiban dolgozhatnak az ő foltjukon...
Még valami, minden külön értesítés helyett: akinek imbolyog a játék, mint egy részeg csacsi, az sétáljon el a boltba, és vegye meg, mert ez egy beépített védelem. Úgyhogy ezzel sem kérjük terhelni fórumunkat...
De ez a securom idegesítő egy marhaság, semmit nem ér...
Ehhez személyesen szeretnék gratulálni.
Amúgy egyet értek GM-Man-nel ez a rázkodás ezerszer többet ér mint a SecuROM ami csak a rendes vásárlókat idegesíti.
a gépigény magas, még nekem is (!), de hát ez van...
most ha csinálnak 4 magos procit konzolba is tesznek ha csinálnak mondjuk 6 mnagosat csinálnak egy hat magos procis konzolt szal ez így fog menni és ezen fognak versengeni én konzol párti vagyok úgyhogy
xbox 360 rulez!!!!
aztán végül átjött hozzám konzolon jáccani vele megjegyzem már sikerölt regelni neki meg minden és most hiba nélkül fut neki csak nem maxon
"Nvidia 7900-es szériák nem renderelik le a távoli objektumokat, így játszhatatlan a cucc"