A GRID Autosport bejelentését közelgő megjelenés követi, holott sokan még a GRID 2-ből sem ocsúdtak fel. Hiába, a sorozat legutóbbi részének egy évvel korábban kellett volna megjelennie, a Codemasters viszont nem késik többet, inkább rákapcsol, hogy a folytatásban a második részben csalatkozó játékosoknak is kedvére tegyen. A hivatalos fejlesztői blog szerint ezt úgy kívánják elérni, hogy az irányítást és az autók kezelését, fizikáját tartják a legfontosabb programozói momentumnak.

A csapat átdolgozta a GRID-sorozat eddigi vezetési modelljét, a GRID Autosportban látható új rendszert pedig a rajongók véleménye alakította olyanra, amilyen, sőt még profi autóversenyzőket és autós magazinok újságíróit is felkértek a fejlesztők, hogy teszteljék a kezelést. A stúdiónál persze tudják, hogy míg egyesek örülnek a módosításoknak, addig mások szerint butaság belenyúlni a GRID irányításába. A változtatást elsősorban azzal magyarázzák, hogy a fejlett mesterséges intelligencia megköveteli a reálisabb vezetési modellt, ellenkező esetben a pilóták egyszerűen túl jók lesznek, rombolva így a játékélményt. A GRID Autosport tehát nem csak a legszebb autós játéknak ígérkezik a nyárra, hanem az egyik legélethűbbnek is.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!