A Ubisoft közlése szerint az I Am Alive a PC-n megfigyelhető nagymértékű kalózkodás miatt nem fog megjelenni a platformunkra, hiszen a port elkészítésébe fektetett munka nem térülne meg, ezen elgondolást pedig Sébastien Arnoult is osztja, aki közölte: a Ghost Recon: Future Soldier nem fog elkészülni PC-re, ugyancsak a kalózok miatt.
A PC-s játékosok tehát nem játszhatnak a Ghost Recon: Future Soldierrel, helyette viszont megkapjuk annak alaposan felvizezett, mikrotranzakciós, de egyébként ingyenesen játszható kis testvérét, a Ghost Recon Online-t, hiszen a francia kiadó szerint ez az egyetlen módja, hogy a kalózok ellen harcoljanak.
Időközben Stanislas Mettra kicsit finomított a tegnap napvilágot látott kijelentésén. A Kotakuval folytatott levelezése során elmondta, hogy mivel az angol nem az anyanyelve, ezért kicsit erősen hangozhatott a kijelentése, de nem úgy értette, ahogy az az IncGamers portálon megjelent. Mettra valójában azt akarta mondani, hogy a PC-s változat még nem készült el, de nagyon szeretnék erre a platformra is megvalósítani a játékot, ezzel minél több emberhez eljuttatni a nagy nehézségek árán újraélesztett projektet, a port megvalósítása azonban nem könnyű feladat, majd hozzátette, hogy ez nem az ő döntése, s nem is az ő tisztje erről beszélni.
„Mikor elkezdtünk dolgozni a Ghost Recon Online-on, a Future Solider járt a fejünkben, hogy azt ültessük át komolyabb fejlesztés nélkül, hiszen nagyon jól tudjuk: az érdeklődők 95 százaléka inkább letölti a játékot.
Alkalmazkodnunk kell, elfogadnunk és szeretnünk kell ezt a helyzetet, nem pedig ellökni magunktól. Ez a gondolkodásmód áll a Ghost Recon Online és a meghozott döntésünk mögött.” -- Sébastien Arnoult, a Ghost Recon: Future Soldier projektvezetője.
Alkalmazkodnunk kell, elfogadnunk és szeretnünk kell ezt a helyzetet, nem pedig ellökni magunktól. Ez a gondolkodásmód áll a Ghost Recon Online és a meghozott döntésünk mögött.” -- Sébastien Arnoult, a Ghost Recon: Future Soldier projektvezetője.
A PC-s játékosok tehát nem játszhatnak a Ghost Recon: Future Soldierrel, helyette viszont megkapjuk annak alaposan felvizezett, mikrotranzakciós, de egyébként ingyenesen játszható kis testvérét, a Ghost Recon Online-t, hiszen a francia kiadó szerint ez az egyetlen módja, hogy a kalózok ellen harcoljanak.
Időközben Stanislas Mettra kicsit finomított a tegnap napvilágot látott kijelentésén. A Kotakuval folytatott levelezése során elmondta, hogy mivel az angol nem az anyanyelve, ezért kicsit erősen hangozhatott a kijelentése, de nem úgy értette, ahogy az az IncGamers portálon megjelent. Mettra valójában azt akarta mondani, hogy a PC-s változat még nem készült el, de nagyon szeretnék erre a platformra is megvalósítani a játékot, ezzel minél több emberhez eljuttatni a nagy nehézségek árán újraélesztett projektet, a port megvalósítása azonban nem könnyű feladat, majd hozzátette, hogy ez nem az ő döntése, s nem is az ő tisztje erről beszélni.
De azért elszomorító látni, hogy egyre több fejlesztő fordul el a PC-től és egyre több lesz a konzolos, aki szidja a PC-t, pedig a konzolos játékok sem léteznének PC nélkül.
Majd ha nem szemetet akarnak látatlanban rásózni az emberekre akkor csökkenni fog, de ehez is idő kell.
Tartom magam ahoz a véleményemhez, hogy az online és az írott média elk**vulása miatt nem hisznek az emberek csak a saját tapasztalataiknak. Kit érdekelnek a FIZETETT tesztek...de őszintén.
1, nincs demo, valahogy ki kell próbálni
2, játékok 99%ban félkész állapotban jelennek meg,
3, nagyon sok esetben optimalizálatlanul jelennek meg a játékok, amiken késöbb pecsekkel javítanak
Szóval letölti a játékos, hogy egyáltalán elindul-e a játék, és ha elindul, milyen játékélményt nyújt neki. Ha tetszik a termék, akkor megy és megveszi a boltban.
Ha már korábban számokkal dobálóztunk:
20000 ember játszik mondjuk egy játékkal, ebből kb 10000 vette meg boltban, 10000 letöltötte, hogy kipróbálja. A játék tényleg jó, így elmennek megveszik a 10000ből még 5000en legalább. Ha viszont sz@r a játék, akkor a kiadó ne csodálkozzon, ha nem veszik és örüljön annak a 10000nek aki megvette.(számok csak a szemléltetés miatt vannak. Szóval jó esetben az aki letöltötte a játékot is meg fogja venni eredetiben.
Csak olvassátok el ezt a cikket: http://index.hu/tech/blog/2011/07/20/a_kalozok_tobbet_koltenek_filmekre/?rnd=233 s ez nem csak a cikkben szereplő két dologra igaz, hanem ugyanúgy a játékokra is.
Egyetértek,sajnos ez van.Én is vártam PC-re,de van X360-om,szóval nem annyira nagy a baj
Nem azzal van a gond, hogy nem jelenik meg PCre, hanem a körítéssel.
Az meg, hogy az X360as warezről nem szól senki, pusztán piac, mivel a kiadók nem keveset kapnak a konzolgyártóktól, ha PCre nem jelenik meg egy-egy cím.
De miért is vennék meg kevesen?
Azért, mert:
- egyrészt ott van a Ghost Recon Online,
- másrészt pedig a Counter-Strike: Global Offensive megjelenési is 2012
márciusára várható,
- harmadrészt pedig több tucat hasonló taktikai FPS van már és lesz is még.
A troll nem képvisel valós meggyőződést. Természetesen úgy tünteti fel, mintha meggyőződésből nyilatkozna, még azt is megkockáztatom, hogy egy-egy pillanatra bármi "meggyőződésvé" is alakulhat elméjében, ami a trollkodás célját jól szolgálja."Lehet hogy félreértettem a hozzászólót!szia