Az IncGamersszel folytatott beszélgetése során a játék vezető tervezője, Stanislas Mettra közölte: a kalózok miatt nincs esély arra, hogy PC-re is elkészüljön az I Am Alive, és különben sem vennék meg a játékosok a programot, hiszen csak nyafogni akarnak.
Sajnálatos módon igaz Mettra véleménye a PC-s helyzetről, hiszen évről évre többen és többen töltenek le illegálisan játékokat, még a kedvező akciók mellett is, az azonban már sántít, hogy a játékosok csak azért „rinyálnak” mert nem készül el az átirat, a többség ugyanis tényleg szeretné a monitorján látni a kalandot.
„Nagyon jól tudjuk, hogy a játékosok egy PC-s verzióért sírnak, de a nagymértékű kalózkodás, s az a tény, hogy csak kevesen vesznek PC-re játékot, nem kedvez a döntésnek, amit így is mérlegelni kell aszerint, hogy megtérül-e a befektetés. Vajon az emberek pusztán csak azért panaszkodnak, mert a cucc nem készül el személyi számítógépekre, vagy mert szeretnének ezzel játszani? Vajon meg is vennék, ha elkészítenénk?
Lehet, hogy csak 12 ember háromhavi munkájába telne elkészíteni az átiratot, de ha csak 50 ezer játékos hajlandó fizetni a termékért, akkor nem éri meg.”
Lehet, hogy csak 12 ember háromhavi munkájába telne elkészíteni az átiratot, de ha csak 50 ezer játékos hajlandó fizetni a termékért, akkor nem éri meg.”
Sajnálatos módon igaz Mettra véleménye a PC-s helyzetről, hiszen évről évre többen és többen töltenek le illegálisan játékokat, még a kedvező akciók mellett is, az azonban már sántít, hogy a játékosok csak azért „rinyálnak” mert nem készül el az átirat, a többség ugyanis tényleg szeretné a monitorján látni a kalandot.
Segeszki: Szerintem egy PC-s oldalon felesleges a PS-seket szidni! Ebből úgysem jöhetsz ki jól...
EZ TÉNY!!!
Egyszerűen azért nem adják ki PC-re, mert nem akkora nagy durranás a játék és a kiadó jól tudja, hogy konzolon bármit el lehet adni, mert csak jó reklámra van szükség.
PC-re meg mostanság egyre több cím késleltetve jelenik meg, ami szintén nem véletlen ugyan is konzolos játékokból több fogy (lévén 4-5 évente kel csak lecserélni a konzolt viszonylag normál áron), plusz konzolra drágábban is adhatja a játékokat. Tehát a kiadó előbb megtömi a zsebét a konzolos portokkal, majd mikor már nem fogy a játék annyira konzolon kiadja számítógépre.
Az Ubisoft-ra különben is jellemző a késleltetett PC-s megjelenés. Különben is mondani bármit lehet és konkrétan nem mondták ki, hogy nem lesz számítógépes port csak azt, hogy nem valószínű.
Szerintem a PC-ben pedig sokkal több a lehetőség, például a PC-s játékoknak
sokkal szebb a grafikája.
Amúgy meg szerintem ha csak elenyészőbb mennyiségű ember akarja megvenni
a játékot PC-re, mint pl. PS3-ra, attól az még nem egyenlő azzal, hogy ha elkészítik
a számítógépes verziót, azon pénzt fognak bukni.
Szerintem a kisebb bevétel is bevétel.
Segeszki: a nép leszavazott nem bírják a gyökereket tünj el szégyelem magam miattad hogy konzolom van.
Linkelek egy index cikket, ami azért nagy részben tükrözi a játékok ilyen jellegű dolgait. Már a cikk címe is sokat elárul.
http://index.hu/tech/blog/2011/07/20/a_kalozok_tobbet_koltenek_filmekre/?rnd=233
Szóval, ha a játékot nem, vagy csak nagyon kevesen veszik meg, akkor ott a játékkal és a kiadó hozzáállásával vannak gondok(pl minőséget kéne preferálni a mennyiség helyet, nem félkész játékokat kéne kiadni, játékidőt meg lehetne hosszabbítani, a teljes játék teljes is legyen és a DLC mint pénzforrás, csak olyan extrákat adjon a játékhoz, mint extrán kinéző, de azok ellen nem előnyt jelentő felszerelések, akik nem vesznek DLCt) , nem a vevőkkel. Persze lesznek olyan ember, akik csak azért sem veszik meg, de ez az elhanyagolható kisebbség.
Nem elég az, hogy már jóideje azt mondják csinálgatják, folyamatosan csak csúszkált, és az egészet még meg is változtatják
Na de jólvan, akkor legyen lassan kész és jöjjön ki mindenre, amire csak lehet Y