A Destructoid szerkesztője, Matthew Razak a napokban beszélgetett a horrorikonnal a hamarosan megjelenő Survival of the Dead című filmje kapcsán, az interjú során pedig a nagy öreg elárulta, hogy már régóta szeretne egy horrorjátékot készíteni, sőt már több stúdió, köztük a Capcom is megkereste ez ügyben, ám az ajánlatok finoman szólva is nem voltak megfelelőek.
Romero fejéből akkor pattant ki a játékkészítés ötlete, mikor a Resident Evil forgatókönyvét írta, melyet végül nem használtak fel. A munkálatok során a kollégája, hogy inspirációt adjon, végigjátszotta Romero jelenlétében az első Resident Evilt, ami rengeteg játékötletet adott a rendezőnek.
„Mindenki aki eddig megkeresett, nem akart mást, csak megvenni a nevem és lelépni.”
Romero fejéből akkor pattant ki a játékkészítés ötlete, mikor a Resident Evil forgatókönyvét írta, melyet végül nem használtak fel. A munkálatok során a kollégája, hogy inspirációt adjon, végigjátszotta Romero jelenlétében az első Resident Evilt, ami rengeteg játékötletet adott a rendezőnek.
„Számos jó ötletem támadt, vagy legalábbis szerintem jó ötlet. Nem vagyok egy gamer, nem tudom, mit szeret ez a fajta közönség, de szerintem elő tudnék állni egy jó történettel és ijesztő helyzetekkel. Majd meglátjuk...”
Persze most a zombiláz közepén persze, hogy képbe kerütl az öreg.
http://www.gamespot.com/pc/action/cityofthedead/index.html?tag=result;title;4
Üdvözöllek mester a videojáték-ipar csodálatos világában! További hasznos tanácsokért fordulj bizalommal Tom Clancyhez...
Hááát... Az igaz, hogy a '70-es években volt nagy arc. De a Dead-filmeket szerintem még mindig jól nyomja. A Land of the Dead kicsit gyengébb, de a Diary of the Dead egészen jó lett szvsz. De való igaz, hogy öreg már ő is.
Viszont, ha abból indulunk ki, hogy John Woo is elkurvult a filmekben, ám a Stranglehold nem is lett olyan rossz, sőt. Tehát lehet, az öreg mester össze tudna dobni egy jó kis zombijátékot . Amikből persze Dunát lehetne rekeszteni, de miből nem?
"Kíváncsi lennék, létezik-e olyan kiadó, amely szabad kezet adva neki, bevállalja a munkáját... Érdekes lenne..."
Hmm... Nem hiszem, hogy játékban ugyanazt meg tudná valósítani, mint filmjeiben. Szerintem ő inkább a "formaságokra" gondolt, nem a tartalmi, mélyebb szférára. Naturalisztikus trancsír, pörgős akciószekvenciák - ezek azok, melyek összekötötték filmjei epizódjait, s melyeket akciójátékba lehetne integrálni. De azt, amiről zombifilmjei szóltak, nem hiszem, hogy játékra tudná vinni. Legalábbis mainstreamen belül semmiképp. Vagy ahhoz inkább egy Stubbs: The Zombie-szerű cuccot kellene alkotnia, persze valamivel komolyabb formában.