Azon túl, hogy szép, eddig nem igazán meggyőző az önmagát játszó új Crytek-játék, a Ryse, ráadásul most megtudtuk, hogy mikrotranzakcióval is számolnunk kell -- a Gamescom során a Microsoft elárulta, hogy a multiplayer karakterünk fejlődését valódi pénzzel is elősegíthetjük.
A Ryse multiplayer szekciójában fejlődésünket a páncélunk jelképezi, ennek fejlesztése pedig hasonlóan történik, mint a Mass Effect 3 multijában, vagy a FIFA Ultimate Team módjában: a meccsek során mutatott teljesítményünk arányában aranyat kapunk, amiből booster packokat vehetünk, ezek pedig valamilyen véletlenszerű, ritka vagy közönséges tárgyat rejtenek, természetesen annak függvényében, hogy mennyit költöttünk a pakkra.
A csomagok három, egyre drágább kategóriába esnek (bronz, ezüst, arany), fizetni értük pedig a játékban szorgalmasan összegyűjtött arannyal tudunk, vagy valódi pénzzel, illetve lehetőség van hibrid megoldásra is. Ezt úgy kell elképzelni, hogy ha egy magas szintű csomag megvásárlásához csak pár száz arany hiányzik, dönthetünk úgy, hogy a maradék összeget mikrotranzakcióval egészítjük ki, s így kevesebbet kell fizetnünk.
A Microsoft továbbá közölte, hogy a multiplayer pályákat úgy alakították ki, hogy azok, akik nem akarnak fizetni, összefarmolhassák a fejlődésükhöz szükséges aranyat és tapasztalati pontot.
Ryse: Son of Rome -- Megjelenés: 2013 Q3 -- Gépigény: nincs
mondjuk ez a Ryse egy fabatkát sem ér
Kíváncsi leszek majd a teljes megvalósításra, annak fogadtatására és fejlődésére.
mondjuk ez a Ryse egy fabatkát sem ér