A mai a Gamescom 2013 utolsó napja, de ez nem jelenti azt, hogy nem érkeznek érdekes hírek. Az IGN.com például mikrofonvégre kapta a DICE egyik producerét, Patrick Bachot, aki lelkesen mesélt a Battlefield 4 különböző platformokra készülő változatairól. Mint az tudvalevő, a Battlefield 4 PC-re, Xbox One-ra, PS4-re, Xbox 360-ra és PS3-ra jelenik meg, azaz két teljes hardvergenerációt kell összefognia valahogy.
Patrick a PC-s verzió grafikai színvonalához mérte a portok minőségét. A nextgen konzolokra fejlesztett Battlefield 4 látványvilága a PC-s változtat ultra beállításai és a jelenlegi masinákra készülő átiratok normal-high keveréke között helyezkedik el -- azaz kijelenthető, hogy a Battlefield 4 is PC-n lesz a legszebb. Ezen felül jelentős eltérés, hogy míg konzolokon a Battlelog rendszer a játékba ültetve szerepel, addig PC-n most is egy külön online felület lesz.
Ezen felül a PC-s és a nextgen Battlefield 4 60 fps-re lesz optimalizálva, és 64 fős multiplayer meccseket vívhatunk bennünk. Xbox 360-on és PS3-on viszont marad a 30 fps, és valószínű, hogy a 64 főből is 32 lesz. Mindazonáltal gameplayt ezúttal sem mutattak a jelengenerációs vasakról, pedig nagyon megnéznénk, milyen a Frostbite 3 egy nyolcéves hardveren.
Battlefield 4 -- Megjelenés: 2013. november 1. -- Gépigény: nem ismert
Nem tűnnek valami erősnek a nextgen konzolok.
Persze a DICE-ot ismerve, ez is csak egy gyors hazugság, hogy lerázzák a sok kérdezősködőt, ahogy a BF3-nál is tették. :D
A többségnek 30FPS-ben éppen elfutkorászik, 1080p-ben, medium beállítások mellett. :) Én 3 éve vettem gépet, 150k-ért, nekem még ennyit sem tud, messze nem.
Nem tűnnek valami erősnek a nextgen konzolok.
Nem tűnnek valami erősnek a nextgen konzolok.