Az első Crysis nem a játékmenetével vagy a történetével kápráztatta el a játékosokat, hanem a látványvilágával. A program nem is igazán játék volt, hanem egy fokmérő arra, hogy mit is bír a felhasználó PC-je, így meg is született a kérdés: „Na de, fut rajta a Crysis?”
Sajnos ez a kérdés a második rész esetében nem nagyon merül fel senkinél sem, hiszen a konzolos kiadások erősen visszahúzták a PC-s verziót, ami csak egy komolyabb patch után tudta elérni teljesítőképességének csúcsát. A harmadik résszel azonban már nem lesz ilyen probléma, a fejlesztők ugyanis azt ígérik, hogy komolyabb figyelmet fordítanak a PC-kre; leolvasztják a gépeinket, és ismét visszatér az az ominózus kérdés.
A Crytek igyekszik kompromisszumok nélkül, a lehető legjobb átiratot elkészíteni, a grafika terén azonban nagy különbségre kell számítani, mivel a PC-k és konzolok között óriási szakadék alakult ki a teljesítmény terén.
Sajnos ez a kérdés a második rész esetében nem nagyon merül fel senkinél sem, hiszen a konzolos kiadások erősen visszahúzták a PC-s verziót, ami csak egy komolyabb patch után tudta elérni teljesítőképességének csúcsát. A harmadik résszel azonban már nem lesz ilyen probléma, a fejlesztők ugyanis azt ígérik, hogy komolyabb figyelmet fordítanak a PC-kre; leolvasztják a gépeinket, és ismét visszatér az az ominózus kérdés.
A Crytek igyekszik kompromisszumok nélkül, a lehető legjobb átiratot elkészíteni, a grafika terén azonban nagy különbségre kell számítani, mivel a PC-k és konzolok között óriási szakadék alakult ki a teljesítmény terén.