Megjelent a Wreckfest legújabb frissítése, a felhozatal legfontosabb eleme pedig az, hogy egy új módot kaptunk. Ebben a helyszín egy szép kis mező, ahol fűnyírók volánja mögé pattanva zúzhatjuk egymást kifulladásig.
Ezen kívül megérkezett a három fordulóból álló, egyenként két körös Sprint Cup, kaptunk két új pályát, egy murvásat és egy aszfaltosat, realisztikusabbá vált a törésmodell és a fizika, a károsodások rontanak a járgány teljesítményén, új alkatrészek építhetőek be, illetve kapunk egy kis ízelítőt a fejlesztésekből és a piactérből.
Végül, de nem utolsó sorban a fejlesztők immáron nagyobb figyelmet szentelnek a csalók megállítására. Az új frissítéssel a játék már érzékeli, ha van valamilyen változás a kritikus mappákban, leszámítva persze a művészi munkákat. Ha bökkenő van, akkor a ranglétra letiltásra kerül, a multiplayer módhoz pedig az kell, hogy a szerver- és a kliensoldali állományok azonosak legyenek.
A törésmodell jó, félreértés ne essék, csak épp semmi értelme a mostani fizikai-vezetési modell mellett. Egyrészt azért, mert a karambolok elég szépen sebeznek (volt futam amin 4-5 ütközés után kilőttek), másrészt pedig mert a karriermódban csak jó helyezésekkel lehet nagy lét kaszálni, az ütközéseket nem díjazza a játék (vagyis de, a legagresszívebb játékos kap egy 50 dolláros bónuszt, ami lópikulát nem ér ha egy jobb helyezésért kapsz 800-900-at, egy átlagos alkatrész meg kerül 450-be). Előrelépni csak tiszta, óvatos versenyzéssel, az ütközéseket kerülve, dobogós helyezésért hajtva lehet, ami a játék címe és eredeti koncepciója mellett abszurd.
Az új karriermód is elég szerencsétlenül lett bevezetve: cserélte az eddigi szabad vezetést, és lockolta az összes kocsit (a leggyengébb, legtrágyább verdát kivéve), de nem csak szólóban, hanem multiban is, szóval lehet grindelni, ha épkézláb verdával akarsz online játszani. A grinddel pedig vért fogunk izzadni ha nem fűnyírósderbit nyomunk állandóan, mert a gépi ellenfelek gyorsabb és jobb kocsikat hajtanak, egyszerűen lemosnak minket a pályáról. Ha pedig már említettem a fűnyírós derbit: ja, jó móka olyan 10 percig, de arra a koncepcióra a Bugbear felhúzott már egy egész játékot korábban (FlatOut 2), ráadásul sokkal jobban. Magát a ragdollos-fűnyírós marhulásos koncepciót pedig nem tudom hova tenni a Wreckfesten belül, ha a játék többi része egy komolykodó, finn indie Forzára hajaz, semmint egy destruction racerre.
Adjuk még hozzá a fentiekhez, hogy tavaly október óta a Bugbear összesen kettő (2!!!) update-et hozott ki a játékhoz (mindkettő csak rontott a vezetési modellen, a hozzáadott tartalom pedig minimális volt), míg a weboldalukat/blogjukat április óta összesen háromszor frissítették, ezt leszámítva mély kussban készítik (?) a játékot. Iszonyatosan rosszul menedzselik a programot, és láthatóan lövésük sincs sem az early access lényegéről, sem arról, hogy mit is akarnak ezzel a játékkal. Nagyot csalódtam a csapatban, dehát ez van - megyek vissza FlatOut UC-zni.
Megvettem a beamng! Igaz nem olyan szép mint ez de gyakrabban frissítik, és módok is vannak hozzá. Szóval egyelőre a Wreckfest uninstall, majd egy év múlva ránézek, hátha tesznek bele rotációskapát!
A törésmodell jó, félreértés ne essék, csak épp semmi értelme a mostani fizikai-vezetési modell mellett. Egyrészt azért, mert a karambolok elég szépen sebeznek (volt futam amin 4-5 ütközés után kilőttek), másrészt pedig mert a karriermódban csak jó helyezésekkel lehet nagy lét kaszálni, az ütközéseket nem díjazza a játék (vagyis de, a legagresszívebb játékos kap egy 50 dolláros bónuszt, ami lópikulát nem ér ha egy jobb helyezésért kapsz 800-900-at, egy átlagos alkatrész meg kerül 450-be). Előrelépni csak tiszta, óvatos versenyzéssel, az ütközéseket kerülve, dobogós helyezésért hajtva lehet, ami a játék címe és eredeti koncepciója mellett abszurd.
Az új karriermód is elég szerencsétlenül lett bevezetve: cserélte az eddigi szabad vezetést, és lockolta az összes kocsit (a leggyengébb, legtrágyább verdát kivéve), de nem csak szólóban, hanem multiban is, szóval lehet grindelni, ha épkézláb verdával akarsz online játszani. A grinddel pedig vért fogunk izzadni ha nem fűnyírósderbit nyomunk állandóan, mert a gépi ellenfelek gyorsabb és jobb kocsikat hajtanak, egyszerűen lemosnak minket a pályáról. Ha pedig már említettem a fűnyírós derbit: ja, jó móka olyan 10 percig, de arra a koncepcióra a Bugbear felhúzott már egy egész játékot korábban (FlatOut 2), ráadásul sokkal jobban. Magát a ragdollos-fűnyírós marhulásos koncepciót pedig nem tudom hova tenni a Wreckfesten belül, ha a játék többi része egy komolykodó, finn indie Forzára hajaz, semmint egy destruction racerre.
Adjuk még hozzá a fentiekhez, hogy tavaly október óta a Bugbear összesen kettő (2!!!) update-et hozott ki a játékhoz (mindkettő csak rontott a vezetési modellen, a hozzáadott tartalom pedig minimális volt), míg a weboldalukat/blogjukat április óta összesen háromszor frissítették, ezt leszámítva mély kussban készítik (?) a játékot. Iszonyatosan rosszul menedzselik a programot, és láthatóan lövésük sincs sem az early access lényegéről, sem arról, hogy mit is akarnak ezzel a játékkal. Nagyot csalódtam a csapatban, dehát ez van - megyek vissza FlatOut UC-zni.
Megvettem a beamng! Igaz nem olyan szép mint ez de gyakrabban frissítik, és módok is vannak hozzá. Szóval egyelőre a Wreckfest uninstall, majd egy év múlva ránézek, hátha tesznek bele rotációskapát!