Már egy ideje tudjuk, hogy készül a következő Mass Effect, mely a Shepard-trilógia lezárását követően tiszta lappal nyit. Az persze még nem derült ki, hogy pontosan milyen irányba halad tovább a sorozat, de az már igen, hogy az alapanyaghoz hű marad a csapat.
A BioWare ma jelentette be, hogy a franchise következő epizódját a viszonylag fiatal, de a Mass Effect terén nagyon is tapasztalt BioWare Montreal csapata fogja elkészíteni, s Casey Hudson felügyelete alatt mindent megtartanak majd abból, amit a rajongók szeretnek. Ez azt jelenti, hogy egy óriási, felfedezésre váró galaxist, változatos idegen fajokat és moziszerű élményt nyújtó gazdag történetet kapunk.
Az eddigi részekért felelős BioWare: Edmontontól átigazolt fejlesztőket is tartalmazó gárda kihasználva a trilógia után kínálkozó lehetőségeket, kísérletezgetni fog. Egyrészt néhány játékmenet-elemet átemelnek a készülő Dragon Age III-ból, másrészt pedig búcsút intenek az Unreal Engine 3-nak, s a Frostbite 2-t használva teremtik meg az eddigieknél is részletesebben kidolgozott világokat -- ezeken kívül azonban még nem tudjuk, mi mást terveznek.
A BioWare ma jelentette be, hogy a franchise következő epizódját a viszonylag fiatal, de a Mass Effect terén nagyon is tapasztalt BioWare Montreal csapata fogja elkészíteni, s Casey Hudson felügyelete alatt mindent megtartanak majd abból, amit a rajongók szeretnek. Ez azt jelenti, hogy egy óriási, felfedezésre váró galaxist, változatos idegen fajokat és moziszerű élményt nyújtó gazdag történetet kapunk.
Az eddigi részekért felelős BioWare: Edmontontól átigazolt fejlesztőket is tartalmazó gárda kihasználva a trilógia után kínálkozó lehetőségeket, kísérletezgetni fog. Egyrészt néhány játékmenet-elemet átemelnek a készülő Dragon Age III-ból, másrészt pedig búcsút intenek az Unreal Engine 3-nak, s a Frostbite 2-t használva teremtik meg az eddigieknél is részletesebben kidolgozott világokat -- ezeken kívül azonban még nem tudjuk, mi mást terveznek.
Chocho: én arra értettem, hogy már sokszor elmondták ezt, aztán kaptunk egy dragon age 2-t, meg az ME2 után egy "visszarpgsített" 3-at. Szóval én azért maradok a véleményemnél, még ha nem is tudok a sorok között olvasni...
A Frostbite 2 eddig csak a BF3-ban tudott virítani, a The Run, és a MoH: Warfighter-ben sokat nem tett hozzá az összképhez. Nem mondom hogy egy rossz grafikus motor, de csak ezért még ne várják hogy a gatyámba csinálok, és elkezdek ujjongani.
Talán a BW kiaknázza a benne rejlő lehetőségeket, és nem csak a motor nevével akarják majd még jobban reklámozni az új ME epizódot.
Miért? Ez azt jelenti, hogy a Mass Effect 4 is akciójáték lesz RPG-elemekkel dúsítva, és remélhetőleg nem valami ostoba FPS. Csak olvasni kell tudni a sorok mögött.
"a Mass Effect terén nagyon is tapasztalt BioWare Montreal csapata fogja elkészíteni"
"Az eddigi részekért felelős BioWare: Edmontontól átigazolt fejlesztőket is tartalmazó gárda"
akkor hogy lehet a Mass Effect terén tapasztalt gárda a Montreal, ha az eddigi részeket az Edmonton csinálta?
Amúgy meg ez a "megtartjuk , amit a rajongók szerettek" dolog már viccnek is rossz.