Már egy ideje tudjuk, hogy készül a következő Mass Effect, mely a Shepard-trilógia lezárását követően tiszta lappal nyit. Az persze még nem derült ki, hogy pontosan milyen irányba halad tovább a sorozat, de az már igen, hogy az alapanyaghoz hű marad a csapat.
A BioWare ma jelentette be, hogy a franchise következő epizódját a viszonylag fiatal, de a Mass Effect terén nagyon is tapasztalt BioWare Montreal csapata fogja elkészíteni, s Casey Hudson felügyelete alatt mindent megtartanak majd abból, amit a rajongók szeretnek. Ez azt jelenti, hogy egy óriási, felfedezésre váró galaxist, változatos idegen fajokat és moziszerű élményt nyújtó gazdag történetet kapunk.
Az eddigi részekért felelős BioWare: Edmontontól átigazolt fejlesztőket is tartalmazó gárda kihasználva a trilógia után kínálkozó lehetőségeket, kísérletezgetni fog. Egyrészt néhány játékmenet-elemet átemelnek a készülő Dragon Age III-ból, másrészt pedig búcsút intenek az Unreal Engine 3-nak, s a Frostbite 2-t használva teremtik meg az eddigieknél is részletesebben kidolgozott világokat -- ezeken kívül azonban még nem tudjuk, mi mást terveznek.
A BioWare ma jelentette be, hogy a franchise következő epizódját a viszonylag fiatal, de a Mass Effect terén nagyon is tapasztalt BioWare Montreal csapata fogja elkészíteni, s Casey Hudson felügyelete alatt mindent megtartanak majd abból, amit a rajongók szeretnek. Ez azt jelenti, hogy egy óriási, felfedezésre váró galaxist, változatos idegen fajokat és moziszerű élményt nyújtó gazdag történetet kapunk.
Az eddigi részekért felelős BioWare: Edmontontól átigazolt fejlesztőket is tartalmazó gárda kihasználva a trilógia után kínálkozó lehetőségeket, kísérletezgetni fog. Egyrészt néhány játékmenet-elemet átemelnek a készülő Dragon Age III-ból, másrészt pedig búcsút intenek az Unreal Engine 3-nak, s a Frostbite 2-t használva teremtik meg az eddigieknél is részletesebben kidolgozott világokat -- ezeken kívül azonban még nem tudjuk, mi mást terveznek.
Legalábbis kezd unalmas lenni x játék egy azon univerzumban...
De, a következő Star Wars meg játszódjon mondjuk a Messier 104 galaxisban...
ugyanis a Frostbite 2 egy kék filterrel dolgozik. hogy lesz itt piros meg zöld befejezés?
"Most komolyan, nem lehetne esetleg egy teljesen új világgal előrukkolni?"
Mass Effect név alatt? Na, még csak az kéne...
Az első pályán valóban szép volt, de azután már csak az átvezetőkre tudtam azt mondani, hogy jól néznek ki (bár az a nyomi fejű kislány ijesztő volt).
Legyen bármilyen döbbenetes a technológia, ha tehetség nem jár mellé...
The Run-t látványban még a Chameleon is veri.
MoH: Warfighter grafika = BF3 egy az egyben.