- Free-to-play lehet a Wildstar
- Elképzelhető a Steames megjelenés
- A hír nem nyert megerősítést
Ugyan az információ még koránt sem biztos, de nagyon úgy néz ki, hogy a Wildstar meg fog jelenni Steamen és ha ez bekövetkezik, akkor free-to-play státuszt kap.
A hír még nem került megerősítésre és csupán egy elhúzott mézesmadzag gyanánt szolgáló információ enged erre következtetni. A Steam adatbázisában tűnt fel először a változtatás, amit eddig sem megerősíteni sem cáfolni nem kezdett senki. A Wildstar neve mellett ott csücsül a „Free on Demand” címke, amely azt takarja, hogy a letöltést követően ingyenesen játszható lesz. Szemben az Elder Scolls Online és a Guild Wars buy-to-play rendszerével nem lesz szükség a játék megvételére ahhoz, hogy játszhassunk vele.
Mi az amitől a F2P több bevételt generál mint a havidíj, és hol van az a határ amitől nem lesz B2W.
Egyszer szívesen látnék egy olyan vizsgamunkát ami erről szól, és nem azt próbálja felmérni hogy miért játszanak az emberek számítógépes játékokkal.
Ezek a játékok csak úgy tudnak fennmaradni, ha eladnak valamit és szinte bármit pénzé lehet tenni, egy karaktert, színpalettákat, semmiségeket néha olyan játékokba is belefut az ember, amik pénz nélkül élvezhetetlenek és tulajdonképpen ott vagy, mintha fizetnél érte.
Az előfizetéses modell kötöttebb, ott az számolható, hogy a pénzedért mennyit tudsz játszani és milyen minőségben, általában ezek azok a tényezők, amiért érdemes egy játékra pénzt költeni vagy sem.
Van néhány olyan ftp játék, ami hagy játszani és nem kötelező beleölnöd pénzt, viszont iszonyatosan rosszak az árazások és marha keveset kapsz, ha veszel játékon belül pénzt.
Előfizetéses modelleknél még ezek a jobb esetek, amikor nem kerül sokba 10-15 dollár és lehetőséged van ingyen is játszani némi játékon belüli munkáért cserébe. Azok sírnak ezek miatt legtöbbször, akik lusták a játékon belül bármit is csinálni, csak azt várják, hogy eléjük tegyenek mindent. Ugyanezen játékosok sírnak legjobban azért is, ha egy játék gondolkodtató és nehézkes, vagy megpróbál egy bizonyos balanszot tartani.
Ilyen alapon kiadnak dlc-t hozzá, mert nem veszed észre a különbséget és úgy tűnik, hogy dolgoznak is rajta.
Egy hagyományos játéknál működik a megveszed egyszer opció, másnál nem igazán.
Mi az amitől a F2P több bevételt generál mint a havidíj, és hol van az a határ amitől nem lesz B2W.
Egyszer szívesen látnék egy olyan vizsgamunkát ami erről szól, és nem azt próbálja felmérni hogy miért játszanak az emberek számítógépes játékokkal.
- és a limitált AH-ra
- és arra h nem lehet a karaktereden magas szintű cucc
- és arra, hogy meg van szabva mennyi lootod lehet dungeonokban
- raideket meg felejtsd el csakúgy mint a saját házat
több nem jut eszembe SWTOR-ból
Kár.
- és a limitált AH-ra
- és arra h nem lehet a karaktereden magas szintű cucc
- és arra, hogy meg van szabva mennyi lootod lehet dungeonokban
- raideket meg felejtsd el csakúgy mint a saját házat
több nem jut eszembe SWTOR-ból
Kár.