- Állítólag csökkenthető a beszéd mennyisége a Forspokenben
- Erről egy újságíró, Grant Stoner beszélt
- Van egy olyan hozzáférhetőségi funkció, amely redukálja a random szövegeket
Nem kell már sokat várnunk a Luminous Productions varázslatosnak ígérkező nyíltvilágú játékára, a Forspoken ugyanis január 24-én nyitja meg kapuit, a PlayStation 5 tulajdonosok pedig már most is belekóstolhatnak a kalandba. Az eddig látottak alapján Athia tele lesz felfedeznivalóval és látványos összecsapásokkal, egy dolog ugyanakkor sokaknak szemet (pontosabban fület) szúrt egy korábbi előzetesben: a főhős, Frey Holland a kelleténél többet beszél, stílusa pedig túlságosan is laza (vagy, ahogy manapság mondani szokás: cringe). Egy hosszabb lélegzetvételű alkotás esetén valóban nem túl szerencsés, ha a karakterünk minden apró kis mozzanatot kommentál (még Sonic szájának befogásához is készült egy mod), de úgy tűnik, hogy a Forspoken kínál egy megoldást.
I keep seeing people talk about the awful dialogue in Forspoken and wanted to let you all know that there is an option in the Accessibility menu to drastically reduce it! Accessibility doesn't have to be for disabled people only!
— Grant Stoner (@Super_Crip1994) December 11, 2022
A témában jártas újságíró, Grant Stoner szerint ugyanis van a játékban egy olyan hozzáférhetőségi opció (accessibility), melynek bekapcsolásával drasztikusan csökkenthető a random dialógusok, egysorosok száma. Így állítólag elérhetjük, hogy csak a történet szempontjából fontos párbeszédeket kelljen meghallgatnunk, felesleges vagy vicces(nek szánt) szövegek nélkül. Arra mondjuk nem tért ki, hogy ez a lehetőség csak a feladványok megoldásaihoz szánt kommentárokat szünteti meg (á la God of War Ragnarök), vagy valóban megszabadít minket a redundáns elemektől.