- A For Honor a béta alatt nagyon sikeres volt.
- A teljes játék viszont kevésbé: mostanra rengeteg játékost veszített a program.
- A játékosok egy részétől (egy rövid időre) maga a Ubisoft szabadult meg.
A For Honor egy rendkívül ötletes játék, de a Ubisoft lassan elkezdhetni ásni a lovagokkal, vikingekkel és szamurájokkal megtűzdelt program sírját. Legalábbis a Steames értékelések ebbe az irányba mutatnak. A For Honort szerették a kritikusok a játék megjelenésekor, mostanra viszont a játékosok java meggyűlölte.
Jelenleg a Valve áruházában 3669 friss bírálat hirdeti a jelenlegi játékosok véleményét. Az új minősítések mindössze 38%-a pozitív, ami magáért beszél. Ha viszont mind a 16445 visszajelzést vesszük figyelembe, a kép akkor sem sokkal szebb. A rajongók dühét valószínűleg részben az válthatta ki, hogy a Ubisoft szándékosan ellehetetlenítette a játék gyűjthető tartalmainak ingyenes megszerzését.
De persze a továbbra is fennálló csatlakozási problémákról sem szabad megfeledkezni, mivel ez a gond szinte mindegyik játékos leírásában megtalálható. Nem úgy fest, hogy ilyen problémák után a For Honor még szép jövő elé nézhet. Ti játszotok még a játékkal valamelyik platformon, vagy már más elfoglaltságot kerestetek?
Természetesen van ilyen, de a For Honor sokkal nagyobb bajban van annál, mintsem sértődött, gyenge képességű kezdők csoportjának véleményével kellene küzdenie.
Engem a csalás meg az idióta beszólogatások zavartak az ilyen játékokban, ezért fel is hagytam velük. A bemutatója alapján tetszett ez a program, de elolvastam a PC Guru legfrissebb (2017. 04. havi) számában, hogy tönkreteszik a hülyegyerekek ezt is - ezt így már meg sem veszem. A csalást nem fogom támogatni, a játék megvétele utáni játékon belüli tranzakciók meg nem igazán tetszenek = szerintem életképtelen üzleti modell.
Erről viszont tényleg szokj már le, mert olyan, mintha mindenki noob volna, aki más véleményen van, és csak azért nem tetszik az embereknek a For Honor, mert nem érvényesülnek benne - és ez viszont már hülyeség."
Általában <-> mindenki. Gondolom a különbséget nem szükséges magyaráznom :) Egyébként nyugodtan nézz fel a redditre, rá fogsz jönni, honnan vettem ezt az "előítéletet". Profi játékost még nem láttam siránkozni azon hogy őt lelökték vagy többen megtámadták :)
Ha már javaslatot tettél, miről szokjak le, teszek én is egyet: ne tegyél úgy, mintha nem létezne a "noob vagyok, ezért mindenki más a hibás kivéve én" mentalitás.
Természetesen van ilyen, de a For Honor sokkal nagyobb bajban van annál, mintsem sértődött, gyenge képességű kezdők csoportjának véleményével kellene küzdenie.
De ez innentől parttalan vita volna, aminek nincs értelme. Te úgy gondolod, én meg így... a For Honorban nem akadunk össze, és ennyi, felesleges ezen tovább kattogni, mivel élvezed a játékot. És így van rendjén, a többi nem számít, amíg van ellenfél. :)
"Általában azok mutogatnak nemlétező becsületkódexekre, akik épp kikaptak egy meccsen, és ez nem véletlen :)"
Erről viszont tényleg szokj már le, mert olyan, mintha mindenki noob volna, aki más véleményen van, és csak azért nem tetszik az embereknek a For Honor, mert nem érvényesülnek benne - és ez viszont már hülyeség.
Erről viszont tényleg szokj már le, mert olyan, mintha mindenki noob volna, aki más véleményen van, és csak azért nem tetszik az embereknek a For Honor, mert nem érvényesülnek benne - és ez viszont már hülyeség."
Általában <-> mindenki. Gondolom a különbséget nem szükséges magyaráznom :) Egyébként nyugodtan nézz fel a redditre, rá fogsz jönni, honnan vettem ezt az "előítéletet". Profi játékost még nem láttam siránkozni azon hogy őt lelökték vagy többen megtámadták :)
Ha már javaslatot tettél, miről szokjak le, teszek én is egyet: ne tegyél úgy, mintha nem létezne a "noob vagyok, ezért mindenki más a hibás kivéve én" mentalitás.
Másrészt az íratlan szabály alapvető tulajdonsága, hogy képzeletbeli dolog, ezáltal nem vonatkozik mindenkire. Ha mindenkire kötelező érvényű lenne, írott szabály lenne. Az, hogy valaki kitalálta, hogy nem szép dolog 2v1-ezni, meg ha nem hajolsz meg akkor bunkó vagy, még nem jelenti azt, hogy valós dologról beszélünk. A community egyik fele egyetért, a másik fele nem. Általában azok mutogatnak nemlétező becsületkódexekre, akik épp kikaptak egy meccsen, és ez nem véletlen :)
Szerintem ott van a nagyobb gond, aki (ahogy te fogalmaztál) egy ilyen tét nélküli játékot ennyire komolyan vesz, hogy olyan dolgokat lát bele, amik nincsenek, és nem is kell, hogy ott legyenek.
Ha pedig nem akarsz ilyen helyzetbe kerülni, a For Honorban van egy olyan lehetőség, hogy duel mód (megjegyzem, szerintem a játéknak igazából ez lenne a lényegi része), ott nem fognak rádugrálni láthatatlan emberek, bár a ledobástól ott sem menekülsz :)
De ez innentől parttalan vita volna, aminek nincs értelme. Te úgy gondolod, én meg így... a For Honorban nem akadunk össze, és ennyi, felesleges ezen tovább kattogni, mivel élvezed a játékot. És így van rendjén, a többi nem számít, amíg van ellenfél. :)
"Általában azok mutogatnak nemlétező becsületkódexekre, akik épp kikaptak egy meccsen, és ez nem véletlen :)"
Erről viszont tényleg szokj már le, mert olyan, mintha mindenki noob volna, aki más véleményen van, és csak azért nem tetszik az embereknek a For Honor, mert nem érvényesülnek benne - és ez viszont már hülyeség.
"megakadtak a "honor" szó jelentésén, és mindent ahhoz viszonyítanak, nem ahhoz, hogy egy játékról beszélünk, nem becsületbeli ügyről."
Ezen a téren pedig nagyon messze áll egymástól a véleményünk. A videojáték, ahogyan a neve is mutatja, játék, avagy szórakozás. Komolyabb tét nélkül, az élményért. Ha valaki itt nem ismeri a becsületet, akkor máshol és máskor mire képes? Tudod, példaként a Dark Soulst felhozva, ha betámadnak, mindig meghajolok az ellenfélnek, majd tisztességesen harcolok vele, pont mint a For Honor esetében. Ha pedig egy invader arra sem veszi a fáradtságot, hogy meghajoljon, integessen; a nyakamba veti magát egy olyan helyről, amit nem is látok; ha az arénában küzdve issza a flaskákat, miközben íratlan szabály a mellőzése, akkor az illetővel biztosan nem haverkodnék még csak felületesen sem, mert ahogy mondják, a stílus maga az ember, avagy aki egy igazából tét nélküli játékban így viselkedik, ennyire a győzelemre hajt, az mit tehet velem a való életben, ahol minden számít, mindennek következménye van? Nos, így harcolok a For Honorban és ezt is várom el, ha pedig valaki sportszerűtlen, bunkó, kicsit sem próbál tisztességesen játszani, arra a megoldásom egyszerű: kilépés, hogy a játék összeomoljon és menübe menjen, aztán majd játszhat olyanokkal, akik hozzá hasonlóan semmibe veszik a becsületet. :)
Másrészt az íratlan szabály alapvető tulajdonsága, hogy képzeletbeli dolog, ezáltal nem vonatkozik mindenkire. Ha mindenkire kötelező érvényű lenne, írott szabály lenne. Az, hogy valaki kitalálta, hogy nem szép dolog 2v1-ezni, meg ha nem hajolsz meg akkor bunkó vagy, még nem jelenti azt, hogy valós dologról beszélünk. A community egyik fele egyetért, a másik fele nem. Általában azok mutogatnak nemlétező becsületkódexekre, akik épp kikaptak egy meccsen, és ez nem véletlen :)
Szerintem ott van a nagyobb gond, aki (ahogy te fogalmaztál) egy ilyen tét nélküli játékot ennyire komolyan vesz, hogy olyan dolgokat lát bele, amik nincsenek, és nem is kell, hogy ott legyenek.
Ha pedig nem akarsz ilyen helyzetbe kerülni, a For Honorban van egy olyan lehetőség, hogy duel mód (megjegyzem, szerintem a játéknak igazából ez lenne a lényegi része), ott nem fognak rádugrálni láthatatlan emberek, bár a ledobástól ott sem menekülsz :)
Egyébként nincs azzal bajom, ha valamit jogos szempontok alapján "leszólnak" (szerintem is vannak elbaltázott dolgok a koncepcióban és megvalósításban egyaránt), csak úgy éreztem hogy a cikk jó része nem az igazán fontos problémákat vesézte ki, illetve nagyon rajta hagyta a rossz communitys tapasztalat a bélyegét, ezzel elhomályosítva a játék minden meglévő erényét - mert azért abból is akad bőven. Nagyon emlékeztetett a közösség azon részére, akik megakadtak a "honor" szó jelentésén, és mindent ahhoz viszonyítanak, nem ahhoz, hogy egy játékról beszélünk, nem becsületbeli ügyről.
"megakadtak a "honor" szó jelentésén, és mindent ahhoz viszonyítanak, nem ahhoz, hogy egy játékról beszélünk, nem becsületbeli ügyről."
Ezen a téren pedig nagyon messze áll egymástól a véleményünk. A videojáték, ahogyan a neve is mutatja, játék, avagy szórakozás. Komolyabb tét nélkül, az élményért. Ha valaki itt nem ismeri a becsületet, akkor máshol és máskor mire képes? Tudod, példaként a Dark Soulst felhozva, ha betámadnak, mindig meghajolok az ellenfélnek, majd tisztességesen harcolok vele, pont mint a For Honor esetében. Ha pedig egy invader arra sem veszi a fáradtságot, hogy meghajoljon, integessen; a nyakamba veti magát egy olyan helyről, amit nem is látok; ha az arénában küzdve issza a flaskákat, miközben íratlan szabály a mellőzése, akkor az illetővel biztosan nem haverkodnék még csak felületesen sem, mert ahogy mondják, a stílus maga az ember, avagy aki egy igazából tét nélküli játékban így viselkedik, ennyire a győzelemre hajt, az mit tehet velem a való életben, ahol minden számít, mindennek következménye van? Nos, így harcolok a For Honorban és ezt is várom el, ha pedig valaki sportszerűtlen, bunkó, kicsit sem próbál tisztességesen játszani, arra a megoldásom egyszerű: kilépés, hogy a játék összeomoljon és menübe menjen, aztán majd játszhat olyanokkal, akik hozzá hasonlóan semmibe veszik a becsületet. :)
Elhiszem, hogy élvezed, nekem is volt nagy kedvencem, amit máshol leszóltak, de az értékelések jelenleg nem azt mutatják, hogy a For Honor egy kiforrott, minden ízében remekül működő program, hanem inkább az ellenkezőjét. Ráadásul (szerintem) nagyon drágán.
Ne érts félre, elfogadom a véleményed, csak másképpen látjuk a dolgot, viszont kérlek, ha más a véleményed, ne azzal gyere, hogy biztos keveset játszottam vele, nem ment, mert ez nem igaz. :)
UI: Egyébként később újra telepítettem a játékot, pont barátnőm kérésére, hogy továbbra is együtt gyepáljuk a népet, de két hétig bírtuk, utána már mindketten töröltük, eleinte hiába volt szerelem a koncepció.
Egyébként nincs azzal bajom, ha valamit jogos szempontok alapján "leszólnak" (szerintem is vannak elbaltázott dolgok a koncepcióban és megvalósításban egyaránt), csak úgy éreztem hogy a cikk jó része nem az igazán fontos problémákat vesézte ki, illetve nagyon rajta hagyta a rossz communitys tapasztalat a bélyegét, ezzel elhomályosítva a játék minden meglévő erényét - mert azért abból is akad bőven. Nagyon emlékeztetett a közösség azon részére, akik megakadtak a "honor" szó jelentésén, és mindent ahhoz viszonyítanak, nem ahhoz, hogy egy játékról beszélünk, nem becsületbeli ügyről.
Félreértés ne essék, vannak hibái a játéknak, amik bosszantóak, de azok nem ezek.
Elhiszem, hogy élvezed, nekem is volt nagy kedvencem, amit máshol leszóltak, de az értékelések jelenleg nem azt mutatják, hogy a For Honor egy kiforrott, minden ízében remekül működő program, hanem inkább az ellenkezőjét. Ráadásul (szerintem) nagyon drágán.
Ne érts félre, elfogadom a véleményed, csak másképpen látjuk a dolgot, viszont kérlek, ha más a véleményed, ne azzal gyere, hogy biztos keveset játszottam vele, nem ment, mert ez nem igaz. :)
UI: Egyébként később újra telepítettem a játékot, pont barátnőm kérésére, hogy továbbra is együtt gyepáljuk a népet, de két hétig bírtuk, utána már mindketten töröltük, eleinte hiába volt szerelem a koncepció.
Nekem ez a játék ötletben tetszett, tetszetősek a videók, nekem kicsit chivalrys beütése van, de mivel multira van kihegyezve és a multi lehetőségét csorbítják azzal, hogy nem ölnek bele pénzt és peer to peer modellel próbálkoznak, az őket minősíti. Amikor egy játékot terveznek, akkor tudniuk kell, hogy a játék miben legyen jó és mit tudjon, ha ezeket nem tudják teljesíteni és nem gondolták át, akkor ne jelentessék meg a játékot addig, ameddig át nem dolgozták a játékot, hogy az használható legyen.
Nekem igazából sok kivetnivalóm nincs a játékban, leszámítva hogy hülye netes megoldást választottak, ez van a warframeben is és sokszor az élvezeti faktort is leviszi, mert nem talál a játék normális hostot. Hiába van jó netem és jó beállításaim, ha nem engem választ hostnak. Online játékoknál kötelező a szerver fenntartása, amiknek vannak online funkciói, de nem kifejezetten online, annál meg dedikált szerverek kellenek.
Ez is az egyik bajuk, hogy peer-to-peer matchmaking van egy kompetitív multiplayerre kihegyezett játéknak. Lagzik, kidobál, játék közben servert vált, mert a host kilép. Az Ubisoft is viccnek gondolja a játékot, nem igazán akarnak belőle értelmes kompetitív esport játékot. Így nem sok jövőre lehet számítani.
Ez is az egyik bajuk, hogy peer-to-peer matchmaking van egy kompetitív multiplayerre kihegyezett játéknak. Lagzik, kidobál, játék közben servert vált, mert a host kilép. Az Ubisoft is viccnek gondolja a játékot, nem igazán akarnak belőle értelmes kompetitív esport játékot. Így nem sok jövőre lehet számítani.
A játék steamen történő lehúzása csak az egyik eszköz, redditen szervezték hogy bojkotálják a játékot. Bár a steam charton leginkább csak az látszik hogy a játék megjelenését követő héten elkezdték bojkottálni, ahogy a PcGuru is írta. Mára alig pár ezer embert érdekel a steamen.
De mondhatjuk hogy a bojkott sikeres volt, mert beszüntették miután az Ubisoft, végre normálisan kommunikált, és az acél árát is kedvezőbbé igyekeznek tenni.
Félreértés ne essék, vannak hibái a játéknak, amik bosszantóak, de azok nem ezek.
Én nagyon szeretem a játékot és nincs vele semmi bajom. 1 nap egyszer kidob valóban,de utána újracsatlakozok és még élek. Kiesett két perc az életemből, facebook hírfolyam görgetéssel többet elpocsékolsz.