- A For Honor a hét folyamán jelent meg.
- A béta hatalmas sikert aratott, remélhetőleg a végleges verzió sikere sem marad el.
- Ilyen gép kell hozzá a maximális vizuális élmény eléréséhez.
A Digital Foundry kifejezetten alaposan szokta elemezni a nagyobb játékok technikai oldalát. Ez a For Honor esetében is így történt, és ezúttal is egy videóban osztották meg velünk a tapasztalataikat. Egy erősebb PC-n természetesen a 60 FPS sem akadály, valamint a finomabb (de jelentéktelen) részletek is szebbek PC-n, mint konzolon. Konzolokon nem meglepő módon „csak” 30 FPS-el fut a játék, de a látvánnyal legalább ott sincs gond.
Összeségében minden platformon jól néz ki a játék, az Xbox One-os és PlayStation 4-es változatok között nincs feltűnő, azonnal észrevehető különbség, és szerencsére a 30 FPS-es teljesítmény is általában stabil mindkét platformon. A PC-s verzió természetesen a legszebb, viszont nem emiatt éri meg igazán PC-n játszani a játékot, hanem a 60 FPS-es megjelenítés miatt, ami egy ilyen többjátékos módra koncentráló játékban olykor létfontosságú lehet.
A kingdom kevésbé győzött meg engem, de örülök neki, hogy jön, mert így akkor nekik és a taleworldsnek is jobban kell teljesíteni, mivel a két játék konkurencia lesz, viszont a kingdom come szerintem nem lesz annyira moddolható, vagy nem fog akkor szabadságot adni, mint a másik, viszont attól még lehet, hogy jó játék lesz.
A bannerlord meg a warband hangulata miatt lesz érdekesebb, nagyjából minden ugyanaz lesz, csak több és jobb, szóval azt jobban várom, mert sokkal tovább leköti az embert, mint a többség. Még mostanában is játszom a warbanddal, pedig az már régi cím és azóta már jelentek meg érdekesebbnél érdekesebb játékok.
http://www.jofogas.hu/heves/For_Honor__PC__62818526.htm