• Új marketing programot jelentett be az Acer és az Alfa Romeo Racing
  • Fókuszban a munkaállomások és a robosztus PC-k

Az Acer és az Alfa Romeo Racing együttműködéséről még júniusban számoltunk be, amikor is bejelentették az IT-óriás és a Forma-1-es istálló partnerségét, amely most a következő szintre lép, jön ugyanis az első közös marketing program, amely elsősorban a munkaállomásokra és a robosztus PC-kre fog fókuszálni.

folytatodik-az-acer-es-az-alfa-romeo-racing-egyuttmukodese.jpg

A most bejelentett első kampánnyal leginkább azokat a felhasználókat szeretnék becélozni, akik szimulációs, mérnöki és egyéb gyártási applikációk futtatását végzik a "Designed to Race" témában, hamarosan pedig jön a második felvonás, a "Built for Extreme", mely az Acer Enduro termékvonalról szól majd.

“Nagyon örülünk annak, hogy az Acer marketing- és aktivációs stratégiába fordította csapataink együttműködését” – nyilatkozta Frédéric Vasseur, az Alfa Romeo Racing ORLEN vezérigazgatója.

“Büszkék vagyunk, hogy a Forma-1 történelem egyik legnagyobb presztízzsel rendelkező csapatának lehetünk a partnerei. Remek dolog továbbá, hogy üzleti csatornáinkon át, viszonteladói partnereinken keresztül valósíthatjuk meg magas színvonalú marketing programjainkat, annak érdekében, hogy a kereskedelmi megoldásaink a legmegfelelőbbek lehessenek” – tette hozzá Hajo Blingen, az Acer Europe SA marketing alelnöke.