Obo kolléga már elhintett pár szűk szót a Fallout 3 második DLC-jéről, most azonban valóságos információáradat robbant ki a Bethesda berkeiből, így végre körvonalazódik, mit is várhatunk a kissé felemás, másfél órás játékélményt kínáló Operation Anchorage után. Az biztos, hogy mindenki elkezdte felkötögetni a nadrágját a Rockstar North Lost and Damned DLC-je után -- ez persze nem is csoda, a következő Guruban alaposan kivesézem majd nektek a kiegészítőt, de annyit már most elárulhatok, hogy sokkal jobban illik rá az expanzió elnevezés, mint az egydolláros lópáncél miatt kissé lejáratott hárombetűs rövidítés. No, de térjünk is vissza a Fallout 3-ba, pontosabban a The Pittbe, hiszen végre nem annyit lehet róla elmondani, hogy majd lőni kell benne...
Szóval, PITTsburghben járunk, legalább is abban, ami megmaradt belőle, és egy konfliktus közepén találjuk magunkat rabszolgák és fosztogató mestereik között. Felfedezhetünk egy egész települést, és mit ad a jó ég, a feladatunk ezúttal nem az lesz, hogy átlőjük magunkat egy halom ellenfélen -- jó pár morális döntést meg kell majd hoznunk, miközben megismerünk egy rakás új nemjátékos karaktert, ellenfelet, fegyvert, meg minden mást. Hogy hogyan is juthatunk el majd a játék helyszínére? Természetesen egy rádióadást befogva -- kezd kicsit unalmas lenni... -- amelyet egy megszökött rabszolga, Wernher ad majd le. Azt állítja hősünknek, hogy a "Pitt" vezetője létrehozta a mutáció gyógyszerét, és szüksége van rád, hogy bemenj és megszerezd azt. Innentől fogva, ellentétben az előző DLC-vel, amúgy Fallout 3-asan, rengeteg lehetőséged lesz. Fogod a puskád / golyószóród / kutyád, és keresztüllövöd magad mindenkin, vagy rabszolgának álcázod magad, és megpróbálsz beépülni? Csatlakozol az elnyomottakhoz, vagy behódolsz a fosztogatók vezetőjének? A Pittben végre morális döntések sokaságát kell meghoznod, amelyben ráadásul egyik sem számít jónak -- minden egyes választásod valaki számára keserves eredményt hoz majd. Megjelenés márciusban, 800 pontért vagy 10 dollárért, PC-re és dobozra, természetesen. Alig várjuk!
(Alul az első három, hivatalos kép a kiegészítőből -- nem kicsit csapnak oda!)
Szóval, PITTsburghben járunk, legalább is abban, ami megmaradt belőle, és egy konfliktus közepén találjuk magunkat rabszolgák és fosztogató mestereik között. Felfedezhetünk egy egész települést, és mit ad a jó ég, a feladatunk ezúttal nem az lesz, hogy átlőjük magunkat egy halom ellenfélen -- jó pár morális döntést meg kell majd hoznunk, miközben megismerünk egy rakás új nemjátékos karaktert, ellenfelet, fegyvert, meg minden mást. Hogy hogyan is juthatunk el majd a játék helyszínére? Természetesen egy rádióadást befogva -- kezd kicsit unalmas lenni... -- amelyet egy megszökött rabszolga, Wernher ad majd le. Azt állítja hősünknek, hogy a "Pitt" vezetője létrehozta a mutáció gyógyszerét, és szüksége van rád, hogy bemenj és megszerezd azt. Innentől fogva, ellentétben az előző DLC-vel, amúgy Fallout 3-asan, rengeteg lehetőséged lesz. Fogod a puskád / golyószóród / kutyád, és keresztüllövöd magad mindenkin, vagy rabszolgának álcázod magad, és megpróbálsz beépülni? Csatlakozol az elnyomottakhoz, vagy behódolsz a fosztogatók vezetőjének? A Pittben végre morális döntések sokaságát kell meghoznod, amelyben ráadásul egyik sem számít jónak -- minden egyes választásod valaki számára keserves eredményt hoz majd. Megjelenés márciusban, 800 pontért vagy 10 dollárért, PC-re és dobozra, természetesen. Alig várjuk!
(Alul az első három, hivatalos kép a kiegészítőből -- nem kicsit csapnak oda!)
Érdekes fegyvere van a képen látható fiatalembernek!
Éppen most akarom megvenni a collectors editiont: