Konzol
A Nintendo bejelentette, hogy európai központjában újrastruktúrálást hajt végre, melynek következménye 190 ideiglenesen alkalmazott munkatársuk elbocsátása. Ezek a kollégák lokalizációs és tesztelői feladatokat láttak el, a cél pedig a hosszú távú flexibilitás és költséghatékonyság növelése.
A héten tartották meg a Unity 2014 nevű konferenciát, és ezen Damon Baker, a Nintendo America licencelésért és marketingért felelős vezető menedzsere bejelentette, hogy a Gone Home megjelenik Nintendo Wii U-ra. „Rengeteg címünk van, amelyek a közeljövőben jelennek meg. A The Swapper és a Gone Home csak néhány ezek közül. Nagyon izgatottak és hálásak vagyok amiatt, ahogy az Unity támogatja a paltformunkat.” -- jelentette ki Baker.
Dave Cox Twitter-csatornáján jelentette be, hogy 17 év munka után elhagyja a Konamit.
A 2000-ben NEO-GEO MSV platformra megjelent Metal Slug 3 idén télen PS3-ra, PS4-re és PS Vitára is megérkezik, jelentette az SNK Playmore.
A Microsoft bejelentette, hogy október 7-től önállóan, 150 dollárért lehet megvásárolni a Kinect 2.0-t. A kiegészítővel együtt érkezik egy Dance Central Spotlight című játék is, tíz számmal, melyet digitális letöltésként lehet elérni. A Micorosft sajtóközleményében hangoztatta, hogy az Xbox One Kinecttel együtt jó igazán, mert csak a perifériával lehet használni olyan hangparancsokat, mint „Xbox, record that!” vagy „Xbox on”.
A TIGA, a brit videojáték-kereskedelmi szövetség közzétett egy kutatást, melyben száz angliai fejlesztőt kérdeztek meg kedvenc platformjukról. Az eredményekből kiderült, hogy az angol játékfejlesztők legjobban kedvelt platformja az iOS: jelenleg a készítők 73 százaléka dolgozik valamilyen iPad vagy iPhone játékon, 15 százalékuk PS4-re, 17 százalékuk Xbox One-ra fejleszt. A közeljövőben történő fejlesztések esetén ezek a számok 48 és 52 százalékra ugornak. A PC-s fejlesztések 63%-ról 58%-ra estek vissza jövőbeli projekteket tekintve. Az Androidot a fejlesztők 63%-a választotta.
PewDiePie toronymagasan a legnépszerűbb YouTube személyiség gamer témában, s mint ilyen, ha ő valamire azt mondja, hogy jó, vagy egyik videójában azzal szórakozik, akkor garantált, hogy annak a programnak megnőnek az eladásai. Ez történt most is, mikor PewDiePie a Skate 3-ban ökörködött, a több mint 12,5 millió megtekintésnél járó videó hatására pedig az Egyesült Királyságban a tavalyi évhez képest 32%-ot ugrott a játék kereslete a GAME áruházaiban, így az EA új példányokat nyomtatott a kereslet kielégítésére. Na, ilyen nagy PewDiePie ereje.
A héten megjelent a BioShock iOS eszközökre is. Az átirat a prémium árkategóriában kapható, vagyis 15 dollárt kell érte a boltban hagynunk, a játék pedig csak bizonyos eszközökön hajlandó elindulni, ezek az iPad 4, az iPad Mini 2 és az iPad Air, illetve az iPhone 5, 5S és 5C.
Nemcsak a BioShock jelent meg azonban a héten, hanem a ránézésre rémesen egyszerű, de mégis összetett OlliOlli is, mégpedig PS3-ra és PS4-re. Egy oldalnézetes gördeszkás játékról van szó, amiben egyetlen analógkarral kell szórni a trükköket. A játák egyébként a Steamen is beszerezhető, 10 euróért.
Még két megjelenés: a Joe Danger, ami szeptember 2-án PS Vitára is begördül, a PS4-es Anomaly 2 pedig szeptember 17-én érkezik meg.
A hét kérdése: milyen iskolába jársz holnaptól?
A PewDiePie-os hírhez meg csak annyit tennék hozzá, hogy a Flappy Bird is azután lett népszerű, hogy Pewdie játszott vele. Szóval tényleg komoly hatással van a játékok sikerére.
Nekem a videók alapján nem jött át a grafikai különbség annyira. Legalább is nem olyan látványos az eltérés.
Most viszont hogy játszok is a játékkal így már látni azt hogy mennyivel szebb és látványosabb a játék.
Mikor az ember a mutánsokkal harcol akkor aztán kimondottan. Nálam Full-ra van tolva a játék minden téren és be van a kapcsolva a Motion Blur is. Ezt sok játékban nem szeretem, de itt a harcok közben amikor ide-oda kapkodot a fejedet az ugráló mutánsok láttán, valami iszonyat jól néz ki és látványos.