A projekt a DeLorean nevet kapta, s a felhőn keresztül működik, az abban futó játékok működését segíti. A rendszer megtippeli (jobban mondva több szituációt is felvázol, s ezeket sorba rakja valószínűség szerint), hogy a játékos mit fog csinálni a játéktéren, ezt pedig elküldi a kliensnek, így effektíve csökkentve a streamelt játékoknál gondot okozó lagot.

A Microsoft azt mondja, hogy 250 milliszekundumos lagig (már 60 milliszekundum is észrevehető) hatékony a DeLorean, a tesztelésben részt vett játékosok (a Doom 3 és a Fable 3 volt terítéken) pedig mind erre a megoldásra szavaztak, ha választani kellett a DeLorean és a hagyományos kapcsolat között -- bár megjegyezték és a Microsoft is elismerte, hogy a rendszer nem tökéletes.

A cég továbbá jelezte: a DeLorean használata jelentősen megnöveli a sávszélesség-igényt, méghozzá akár 1,5-4,5-szer gyorsabb kapcsolat kellhet, vagy még több, ha egyszerre többen vannak jelen, s hibák még így előfordulhatnak.

microsoft.jpg