PC
Újra hallatott magáról a száz éve bejelentett Natural Selection 2. A fejlesztők szerint a saját motorral bíró Half-Life mod folytatás "minden idők legkönnyebben moddolható játéka" lesz. Előtte mondjuk nem ártana, ha kijönne.Összeveszhetünk a párunkkal a Divinity: Original Sin miatt. Swen Vincke, a játék kitalálója olyan RPG-t szeretett volna teremteni, amit a barátnőjével is együtt játszhat, de nem úgy, ahogy a többi programot -- az Original Sinben a kooperatív mód egyben azt is jelenti, hogy a két főszereplőnek saját dialógusablakai vannak az NPC-knél, így bizonyos választásokkor akár különböző döntéseket is hozhatnak.
Az Epic Mickey 2: The Power of Two november 18-án fog megjelenni, de egyelőre csak konzolokra, a PC-s és macintoshos átirat még nem kapott dátumot.
A SimCity gépigénye:
Minimum konfiguráció:
- Operációs rendszer: Windows XP/Vista/7
- CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+/Intel Core 2 Duo 2,0 GHz
- VGA: ATI Radeon HD 2x00/nVidia 7800/Intel Series 4 – 256 MB videokártya-memória és Shader 3.0 kötelező
- RAM: 2 GB
A Need for Speed Most Wanted gépigénye:
Minimum konfiguráció:
- Operációs rendszer: Windows Vista (Service Pack 1) 32-bit
- CPU: Core 2 Duo 2,4 GHz / Althon X2 2,7 GHz
- VGA: DirectX 10.1-el kompatibilis, 512 MB videokártya-memóriával szerelt kártya
- RAM:2 GB
- HDD:20 GB
Támogatott videokártyák:
ATI Radeon 3000-es, 4000-es, 5000-es és 6000-es széria illetve az ATI Radeon 3870
NVIDIA GeForce 8-as, 9-es, 200-as, 300-as, 400-as és 500-as széria illetve az NVIDIA GeForce 8800 GT
Ajánlott konfiguráció:
- Operációs rendszer: Windows 7 64-bit
- CPU: Négymagos processzor
- VGA: NVIDIA GeForce GTX 560/ATI Radeon 6950
- RAM: 4 GB
- HDD: 20 GB
A Dead Space 3 gépigénye:
Minimum konfiguráció:
- Operációs rendszer: Windows XP (SP3)/Vista (SP1)/Windows 7
- CPU: 2,8 GHz-es processzor
- VGA: NVIDIA GeForce 6800/ATI X1600 Pro - 256 MB videokártya-memória és Shader 3.0 kötelező
- RAM: 1 GB (XP)/2 GB (Vista vagy Windows 7)
- HDD: 10 GB
Az EA sajtókonferenciáján ezt a játékmenet-videót és multiplayer trailert láthattuk a Medal of Honor: Warfighterrel kapcsolatban.
A Nordic Games bejelentette: a The Farm 51 csapata egy új Painkiller-játékot készít, vagyis jobban mondva, az eredeti, a People Can Fly gárdája által készített játék remake-jét készítik. Az Unreal Engine 3 épülő játék a Painkiller Hell & Damnation címet kapta, s mást még nem nagyon tudunk erről azon kívül, hogy egyebek mellett kibővített multiplayer móddal fog megjelenni.
A Battlefield 3: Armoured Kill DLC-ben tényleg helyet kap az AC-130-as, sőt, akár fel is pattanhatunk rá, igaz, vezetni nem lehet. Ahhoz, hogy aktiválhassuk, a mi csapatunknak kell elsőként elfoglalnia egy ellenséges bázispontot. Ettől kezdve a repülőgép magától köröz majd a pálya felett. Felszereltségét tekintve egy 25 mm-es ágyú és egy "nagy löveg" lesz rajta, ha pedig meghaltunk, kiválaszthatjuk spawn-pontnak a gép fedélzetét, hogy saját kézből oszthassuk az áldást.
A Hitman: Absolution fejlesztői elnézést kértek a Saints trailer miatt -- tudjátok, arról a videóról van szó, amiben a 47-es szexis apácáknak öltözött bérgyilkosnőket öl halomra, méghozzá roppant kegyetlen módon. Bár szívesen védenénk a trailert, valljuk be, szexista és feleslegesen erőszakos, tehát csak a hatásvadászat a célja. Nem kell ilyen a Hitmanhez, a fölösleges felhajtás nélkül is kiváló játék lehet belőle.
Az Asus bemutatta az első wireless töltésű notebook-családját. A 17 hüvelykes, G-szériás, játékosoknak fejlesztett laptopok az Intel Ivy Bridge CPU-ira építenek, kábelmentes töltésük pedig a januári CES-en bemutatott 802.11ac szabványnak köszönhető. Árakat egyelőre nem ismerünk.
Két játékmenet-videó érkezett a Skyrim első letölthető tartalmából. Mint ahogy arról korábban beszámoltunk, a kiegészítőben új fegyverek és képességek várják az új kalandra vágyó rajongókat.
A friss PC Guruban teszteltük a Terát, és bár bízunk benne, hogy cikkünk minden fontosabb dologra kitért, azért sosem árt, ha lehetőség adódik kipróbálni egy játékot a vásárlás előtt. Nos, a Gaikai a Tera fejlesztőivel közösen elérhetővé tett egy 30 perces demót, melyben a kezdőszintet lehet végigkaszabolni három karakterosztállyal. Ugyan ez nem hangzik valami hasznosnak, valójában pont, hogy az: a játék elején egy 20-as szintű karakterrel tanuljuk meg az alapokat és szinte mindenbe belekóstolhatunk egy rövid ideig. Az érdeklődőknek erre tessék!
Az utóbbi évek legsikeresebb PC-s játéka, a Diablo III több mint hatmillió példányban kelt el. Ez sok pénz, de hogy mit is jelent valójában, csak a Video Game Design School kreatív szakemberei érzékeltetik igazán ezzel a grafikonnal.
Videómontázson csodálható meg az ingyenes MMO-mechszimulátor, a Hawken, mely az E3 egyik legnagyobb meglepetése volt (a program sok évig semmit sem hallatott magáról, sokan azt hitték, hogy a projekt halott).
A Scribblenauts Unlimited nem csak Wii U-ra és 3Ds-re fog megjelenni, hanem PC-re is, mégpedig idén, az ünnepi szezonban.
Érdekel, milyen lesz az Aliens: Coloneal Marines többjátékos módja? Akkor az alant látható felvételeket neked találták ki! Kamerás anyag, de a minőség még így is elég jó.
Egy teljes órán át mozog a Resident Evil 6! Az E3-on a játék három különböző pályája is kipróbálható volt, melyek egy-egy főhőst és játékstílust igyekeztek bemutatni: Chris a tipikus Resident Evil 5-ös akcióért felel, Leon a klasszikus, lassú zombikkal birkózik, az új karakter, Jake pedig... nos, ő menekül és harcol.
Konzol
Úgy néz ki, mégsem készül el a várva várt Eternal Darkness 2. A Silicon Knights Epic elleni vesztes pere rengeteg pénzt elvitt, a Nintendo pedig a belsős források szerint megelégelte a dolgot, és nem adott zöld utat a projektnek.A Dead or Alive 5-ben szerepet kapott a Virtua Fighter két klasszikus szereplője, Sara és Akira.
A játékban mellesleg visszatér a Tag játékmód, amiben két játékos szállhat szembe két másik játékossal, a Dead or Alive 4-ben látott interaktív online váróterem viszont már nem lesz jelen.
A Star Wars 1313 tervezőjétől megtudtuk: azért nem egy jedi-lovagot irányítunk a legújabb játékban, mivel a környezet és a történet egy földhözragadtabb karaktert kíván meg, akivel jobb kapcsolatban tud lenni a játékos, s lehetőség van arra, hogy érdekes fegyvereket és eszközöket tudjanak bemutatni a fejlesztők.
A játék egyébként egy erősen módosított Unreal Engine 3-on fut, s az Industrial Light & Magic, a LucasFilm Animation és a Skywalker Sound is aktívan részt vesz a játék fejlesztésében.
A Forza Horizonban hanggal aktiválható GPS-rendszert találunk, ami nem csak egy adott versenyhez vezet el minket, de általános kérdéseket (hol a következő versenyem?) is megválaszol. Természetesen hagyományos perifériával is működik a GPS.
Hosszú idő után végre úton van a híres Pikmin-sorozat harmadik része, amiből a Destructoid jóvoltából most megnézhetünk egy játékmenet-videót.
Mijamoto Sigeru az E3 során elárulta, hogy több kisebb csapattal együttműködve dolgozik pár projekten, illetve megvannak a saját ötletei is, ám mivel egy nagyon fontos ember a Nintendo vezetésében, nem sok ideje van játékokat tervezni, így lassan halad a munka. A tervező azt ígérte, hogy talán jövőre ilyenkor tud mutatni valamit, elvégre már írja a játék dokumentációját.
Íme a Castlevania: Lords of Shadow Mirror of Fate bemutatkozó videója.
A Gears of War: Judgmentben bemutatkozik a Smart Spawn System, ami hasonlón a Left 4 Dead rendezőjéhez változtat a játék nehézségén, ha ügyesek vagyunk, s engedékenyebbé válik, ha nagyon bénák. A rendszer pofonegyszerűen működik, hiszen csak annyiról van szó, hogy a teljesítményünk függvényében több vagy kevesebb ellenfél jelenik meg a következő sarkon.
Később, de még idén egy új DLC fog megjelenni a PlayStation 3-ra írt Portal 2-höz. A csomag a Portal 2 In Motion címet kapta, s a tartalom tekintetében pontosan ugyanazokat a pályákat tartalmazza, mint amiket a Razer Hydra periféria mellé lehetett beszerezni. Nem kell semmi ördöngösre gondolni, csupán pár új tesztkamráról van szó, ahol a mozgásérzékelővel pakolhatjuk a kockákat és a portálokat.
Mozgásban a Halo 4 többjátékos módja. Jól néz ki, várjuk.
A Microsoft bejelentése szerint mostantól minden egyes MS kiadású játék SmartGlass támogatást kap.
A Joystiq lefényképezte az Atlus Persona 4: Arena című játékához gyártott arcade gamepadet.
Az Epic és a People Can Fly "közösen inspirálják egymást" a Gears of War: Judgement fejlesztésében. A két csapat vezetői szerint ez csak jót tesz a játéknak, mely nagyobb pályákkal és szabadabb játékmenettel örvendezteti meg a sorozat rajongóit.
A Sony beszélt az Uncharted sorozatról is, igaz, nem sokat: a cég hivatalos álláspontja szerint ez az egyik legfontosabb franchise-uk, de a jövőjéről nem szeretnének nyilatkozni. Mi mindenesetre biztosak vagyunk benne, hogy Drake PS4-en is vissza fog térni.
Az Engadget munkatársai kipróbálhatták a Wii U Pro kontrollert. A csapat szerint a cucc echte Xbox 360 gamepad -- hiába, a Nintendo tisztában van vele, hogy a third party fejlesztők tojnak majd a Wii U különleges, tabletszerű vezérlőjére.
Az NBA Live azért nem kapott helyet az EA standján, mert még idő kell neki, állítja a kanadai kiadó. Egy biztos: össze kell szednie magát a cégnek, mert az NBA 2K sorozat évek óta csúcstartó, ha minőségről van szó.
Egyéb
Filmet készít a Valve! A csapat a Source motor segítségével dolgozik egy mindössze 19 millió dolláros animációs filmen, melynek címe Deep, s mely a harmadik világháború után játszódik egy víz alatti városban -- az emberiség számára a felszín lakhatatlanná vált.Az Originen ne számítsunk nagy, 50-, 75 százalékos akciókra, mivel a kiadó szerint ez árt a szellemi tulajdonnak. A szolgáltatást vezető David DeMartini elmondta: noha ők is igyekeznek néha akciókkal magukhoz csábítani a játékosokat, nem fognak őrületes leárazásokat tartani, mivel ez csökkenti a fejlesztők által nagyon kemény munka árán létrehozott termék értéket.
DeMartini nincs egyedül véleményével, hiszen áprilisban a GOG fejese szintén kritizálta a Valve módszerét, mondván: az óriási akciók hosszú távon ártanak az eladásoknak, hiszen az emberek nem veszik majd a játékot, inkább várnak egy újabb akcióra.
Összesen 45 700 látogatója volt az idei E3-nak. A kiállítás 40 millió dolláros bevételt hozott Los Angelesnek, ami 30 000 lefoglalt hotelszobát jelent. Nemsokára bejelentik a jövő évi dátumot és helyszínt -- bizony, egyes pletykák szerint San Franciscóba költözik az expó.
Idén nem lesz Call of Duty XP, jelentette be az Activision. A tavalyi rendezvény elég sok látogatót vonzott, ekkor jelentették be az Elite szolgáltatást is, de úgy látszik, mégsem volt nyereséges.
Abból a pletykából végül nem lett semmi, hogy a Sony és a Gaikai összefekszik, hogy a PlayStation 3 visszafele kompatibilis legyen minden korábbi PS1-re és PS2-re megjelent játékkal. Ennek ellenére azonban van miről beszélni a streamelő szolgáltatással kapcsolatban, hiszen partneri kapcsolatot kötöttek a Samsunggal, melynek keretében a megfelelő okostévén játszhatunk is akár. A szolgáltatás a Samsung Cloud Gaming nevet kapta, s konzolszerű játékélményt ígért extra hardver, vagy boltba való utazás nélkül.
A jövő héten az alábbi játékok fognak megjelenni:
- R.A.W: Realms of Ancient War (június 14.) - PC
- Murder on the Titanic (június 14.) - 3DS
- Heroes of Ruin (június 15.) - 3DS
- Gravity Rush (június 15.) - Vita
- Lollipop Chainsaw (június 15.) - Xbox 360, PS3
- To-Fu Collection (június 15.) – DS
A hét kérdése: mi volt a kedvenc bejelentésed az E3-on?
Erre a Valve-filmre pedig nagyon kíváncsi leszek.
Amúgy meg a leárazásokkal kapcsolatban lehet valami, én sem vásárolok már játékot teljes áron. Másik oldalról viszont nem gondolnak bele, hogy lehet, hogy az alapárak irreálisan magasak...
Ez most komoly? Mi a szar foglal el 20 gigát egy ilyen játékban?
Nem fogunk unatkozni.
Star Wars 1313 is meglepett, elég komoly lesz.
A Square Enix és az Unreal 4 engine bemutatása/ízelítője is tetszett! Brutál a cuccos mind két félen
Splinter Cell-nek külön örülök, mert Sam báttyót szívesen látom viszont!!!
A leg meglepőbb a Watch Dogs volt!!!
Nagyon tutin néz ki és nem is hallottam róla ezek előtt semmit. Meg amúgy is, szeretem a "titkos munkákat"
Nem tudom miről beszél a cikk, az apácás dolog a játék egyik szintjén megtalálható, nem csak hatásvadaszat okán lett a trailer középpontja.