Szubjektív vélemény következik: az Astro Bot egy remek játék lett. Nem kevesebb mint 6 galaxissal és több mint 80, merőben más hangulatot kínáló pályával várja az érdeklődőket. Mindehhez parádés látvány, valamint a DualSense kontroller képességeinek teljes kihasználása (összesen 15 képességet kapunk, ami ezekre épül) társul, ráadásul újfent kapunk "néhány" nem is annyira aprócska utalást a PlayStation Studios legnépszerűbb játékaira. Én imádtam az Astro Bot minden percét és azóta már a platinát is kiszedtem belőle – oké, azért nem minden percét. A minibolygókon található kihívások itt-ott rendesen megizzasztottak. A rajongók Redditen vitatták meg, hogy melyik a legnehezebb bónusz-szint és én egyet tudok érteni velük.

A Splashing Sprint (Vidám Vízöntő) sok játékosnak okoz gondot, és az egyik fő akadály lehet a platina-trófea megszerzéséhez. Ha már csak egy robotot kell megmentened, nagy az esélye, hogy ennek a szintnek a végén van. A probléma szerintem a szint elején keresendő. Itt van egy ellenfél, aki rakétát lő rád, amik persze hőkövetősek, tehát jönnek utánad. Ha át is jutsz a láván, nagy az esélye annak, hogy eltalál egy rakéta. Ez nettó szemétség a fejlesztőktől, hiszen oda betehettek volna bármilyen másfajta ellenfelet is, de a rakétázós simán eltalál már akkor, mikor épphogy túljutnál a láván. Nekem úgy sikerült megoldanom, hogy rögtön az ellenfél leverése mellett még szaladtam egy kört ezen a szakaszon és így a rakéták a platform oldalába csapódtak. Érdekes, de a sokat szidott Mesteri Megakihívással messze nem időztem annyit, mint a Splashing Sprint pályával – és láthatóan ezzel nem is vagyok egyedül.