A VGA 2012 egyik nagy meglepetése a Dark Souls II leleplezése volt, mely, kultikus folytatásként, azonnal felveti a legfontosabb kérdést: kevésbé lesz nehéz, mint elődei? Nos, a japán From Software szerint ez nézőpont kérdése. Sibuja Tomohiró, a kreatív feladatokat menedzselő fejlesztő az Edge-nek elmondta, hogy bár a kihívás mértékén nem kívánnak csökkenteni, egy „érthetőbb, egyenesebb” élményt nyújtanak a Dark Souls II-ben. Az első részt annak idején sok kritika érte az oktatómód szinte teljes hiánya és a bonyolult, követhetetlen játékmechanizmus miatt -- tulajdonképpen nem is maga a program volt kemény, hanem az a folyamat, mire belerázódtunk, és mindenre rájöttünk. Mijazaki Hidetaka sajnos már nem atyáskodik a fejlesztés felett, bizonyára a PC-s port tragikus minősége miatt menesztették.
Hogy ez jót vagy rosszat jelent, mindenki maga döntse el. Nem ennyire szubjektív azonban az a szomorú tény, hogy a játékot Wii U-ra nem jelentették be. A Nintendo új konzoljának vásárlói azon nyomban petícióba kezdtek, hátha megesik rajtuk a Namco Bandai szíve -- a magunk részéről kíváncsiak lennénk, hogyan bővülne (értsd: nehezedne) tovább a sötét hangulatú akció-szerepjáték világa, ha a képernyőn túl a tabletszerű Wii U GamePadet is bevonná a képletbe a From.
Hogy ez jót vagy rosszat jelent, mindenki maga döntse el. Nem ennyire szubjektív azonban az a szomorú tény, hogy a játékot Wii U-ra nem jelentették be. A Nintendo új konzoljának vásárlói azon nyomban petícióba kezdtek, hátha megesik rajtuk a Namco Bandai szíve -- a magunk részéről kíváncsiak lennénk, hogyan bővülne (értsd: nehezedne) tovább a sötét hangulatú akció-szerepjáték világa, ha a képernyőn túl a tabletszerű Wii U GamePadet is bevonná a képletbe a From.
Macir: "Amúgy a 2-nek lesz valami köze az első részhez?"
Még szinte semmi infót nem lehet tudni a játékról.