A hét videója
Aki már régóta játszik a World of Warcrafttal, s aktívan böngészi eme közösséggel kapcsolatos oldalakat, az egészen biztosan találkozott már legalább egyszer a That's the World of Warcraft That You Play! című videóval, melyben Ian Beckman megénekli, milyen lehetőségeink vannak a játékban, már ami a kasztokat illeti.
Kis jóindulattal klasszikusnak is nevezhető a 2006-os klip, ám sok év eltelt a megjelenése óta, a játékvilág pedig rengeteget változott és bővült, így éppen itt volt az ideje annak, hogy megérkezzen a felfrissített változat. Jó szórakozást hozzá!
Lenyűgöző, hogy mit össze nem tudnak hozni a modderek: ezúttal azt sikerült elérni, hogy a GTA 4-ben legyen egy olyan opció, amivel három karakter között váltogathatunk szabadon, pont úgy, mint a GTA 5-ben. Az egész teljesen hasonló, mint a szeptemberben megjelenő játékban, tehát csak megnyomjuk az egyik gombot, majd pedig egy kis közjáték után a másik szereplő bőrében találjuk magunkat, miközben az előző alanyunk sétál tovább, vagy megpróbál elmenekülni a rendőrök elől. A GTA 4 három főszereplője természetesen Niko Bellic, Johnny Klebitz és Luis Fernando Lopez.
A Dark Souls már önmagában is kifejezetten nehéz, de lehet még fokozni a szenvedést -- például azzal, hogy mod útján belső nézetre váltunk. A túlélés minimálisra csökkent, a frusztráció pedig a végtelen felé tart.
Egy érdekes és kicsit azért szomorú oldal tűnt fel a neten, melynek célja, hogy listázzon minden leépítést a játékiparban. A GameJobWatch cégekre lebontva mutatja meg, mennyi embert rúgtak ki, s azt is megmondja, hogy idén eddig hányan maradtak munka nélkül: ez a szám jelenleg közel 3000 fő.
A The Legend of Zelda-sorozat itt Európában nem örvend különösebben nagy szépszerűségnek, ám tőlünk keletebbre és nyugatabbra nagyon is kedvelt szellemi tulajdon, s mint ilyen, felmerült többször is annak a lehetősége, hogy készüljön egy film Link mesés kalandjairól.
A legutóbbi ilyen próbálkozás 2007-ben volt a rövid ideig működő Imagi Animation Studios részéről. Konkrét szerződés nem volt a Nintendóval, az animációs stúdió csak egy videót készített arról, hogyan képzelik el a CGI-filmet, bízva abban, hogy a Nagy N a munkájuk láttán majd belemegy a dologba. Nos, sajnos a projektből nem lett semmi, pedig egész jól néz ki a próbafelvétel.
Nem kellett sokat várni arra, hogy megjelenjen az első cosplay a BioShock: Infinite frissen bejelentett letölthető tartalmához. A főszerepben Anna Ormelit láthatjuk, aki értelemszerűen nem csak az "eredeti" lányra (ő szerepelt a játék promóciós anyagain, többek között a dobozon is), hanem a Burial at Sea DLC alternatív, Rapture falai közt éldegélő Elizabethre is nagyon hasonlít.