A harmadik szériás Unreal Engine valószínűleg a valaha készült legkedveltebb grafikusmotor, ám ez nem véletlen, hiszen aránylag könnyen kezelhető, jól skálázható, és nem utolsósorban minden lényeges platformon szépen muzsikál. A következő generáció azonban még ennél is jobb és népszerűbb lesz -- legalábbis az Epic elnöke, Mike Capps szerint.
A 2012-re tervezett új motorról természetesen még nincsenek részletes információink, de Capps elmondása szerint készen állnak a következő generációváltással jelentkező hatalmas technikai ugrásra, és szilárd meggyőződésük van arról, hogy az Unreal Engine 4 is piacvezető lesz, így hát egy cseppet sem tartanak a Crytektől, sőt meg vannak lepődve azon, hogy az emberek komolyan veszik a németek keresztplatformos terveit, mikor még nem készítettek egyetlen játékot sem konzolra.
A 2012-re tervezett új motorról természetesen még nincsenek részletes információink, de Capps elmondása szerint készen állnak a következő generációváltással jelentkező hatalmas technikai ugrásra, és szilárd meggyőződésük van arról, hogy az Unreal Engine 4 is piacvezető lesz, így hát egy cseppet sem tartanak a Crytektől, sőt meg vannak lepődve azon, hogy az emberek komolyan veszik a németek keresztplatformos terveit, mikor még nem készítettek egyetlen játékot sem konzolra.
utána Unreal Engine 2.5 kihozták a Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory játékkal!
Ami Porba alázta a FarCry1 -et sajnos! id Tech 4 motorja tényleg szépvolt, de nemvolt elég hogy a Crytek motorját bealázza! id tech töl most sokal elvárok! de szerintem CryEngine 3 mat semmiképen nincs esélye behozni!
(id Tech 4) 2004. Augusztus 3-án kiadott debütált Doom 3
(id Tech 5) 2010 Rage,
(CryEngine) 2004 March 23. FarCry 1
(CryEngine) 1.5 2008 Aion: Tower of Eternity
(CryEngine 2) 2007 Crysis, Crysis WarHead
(CryEngine 3) 2010 Crysis 2
(Unreal Engine 2.0) 2003 Unrel Tournament 2003
(Unreal Engine 2.5) 2004 Unrel Tournament 2004
(Unreal Engine 3.0) 2007 Unrel Tournament 3
(Unreal Engine 4.0) 2011