Cliff Bleszinski, a Gears of War-sorozat atyja a Gamasutranak beszélt a Gears of War 3-ról, és úgy általánosságban is elmondta véleményét az akciójátékok evolúciójával kapcsolatban. Állítása szerint a Gears of War 3-ban lesz egy kevéske szerepjátékos elem, sőt, a lövöldözés jövője pont az RPG műfajban keresendő.
"A fejlesztők egyre többet merítenek egymásból. A Gears of Wart annak idején a Resident Evil ihlette, a Resident Evil 5-öt pedig a Gears of War. Épp ezért gondolom úgy, hogy a shooterek jövője a szerepjáték."
Hozzátette még, hogy az utóbbi évekből neki két FPS tetszett igazán, és furcsamód mind a Bioshock, mind a Borderlands az RPG elemek FPS-sel történő házasításával adta el magát. Cliffy... a Stalkert meg se nézted? Hasonlóan szépeket mondott a Mass Effectről is:
"Pont az volt a király benne, hogy szerintem szerepjáték volt, de fedezékekre összpontosító, valósidejű harcrendszert kapott." - magyarázta.
"A fejlesztők egyre többet merítenek egymásból. A Gears of Wart annak idején a Resident Evil ihlette, a Resident Evil 5-öt pedig a Gears of War. Épp ezért gondolom úgy, hogy a shooterek jövője a szerepjáték."
Hozzátette még, hogy az utóbbi évekből neki két FPS tetszett igazán, és furcsamód mind a Bioshock, mind a Borderlands az RPG elemek FPS-sel történő házasításával adta el magát. Cliffy... a Stalkert meg se nézted? Hasonlóan szépeket mondott a Mass Effectről is:
"Pont az volt a király benne, hogy szerintem szerepjáték volt, de fedezékekre összpontosító, valósidejű harcrendszert kapott." - magyarázta.
PlataC: Nem, nem ilyen lesz. Választhatsz majd, hogy Marcus Fenix-el, vagy Pókemberrel kezded-e el az egyszemélyes kampányt, aztán majd folyamatosan a játék közben lehet majd kioldani a külömböző rajzfilmfigurákat és ruháikat, amiket később Marcus-ra is rá lehet adni.
Egyébként meg nagyon tetszik a boritó.
Nem nagyon értem az összefüggést. Ha a GoW-ot a RE ihlette, akkor abból hogy következik az, hogy a shooterek jövője a szerepjáték? Mert tudtommal a Resident Evil -sorozat túlélőhorror-akciójáték, nem pedig RPG. De bizonyára én vagyok túl konzervatív, hogy nem mondom rá már minden szirszarra, hogy szerepjáték. Ennyi erővel akkor a Doom 3 is az volt, mert megválaszthattuk, hogy melyik fegyverrel lőjjük le a ránk támadó dögöket.
A Mass Effectet meg nem meglepő, hogy dicséri. Gyakorlatilag a GoW-rendszere köszön vissza abban is.
Amúgy abban igaza van, hogy a stílusok keverednek, s nekem tetszik is, hogy az akciójátékok sem csak a "monoton" lődözésről folynak, hanem e lebutított fejlődésrendszerek, fejlesztési lehetőségek némi színt visznek a játékokba.