Egy időben a Call of Duty még a remek single-player kampányairól volt ismert (lásd: 2010-es Black Ops), de idővel aztán ez átfordult és az emberek többsége már csak a multiplayer miatt vette meg az aktuális epizódot. Bár egy ideig a korábbi részeket is támogatják és kerülnek be spéci események, valamint természetesen attól sem kell tartani, hogy hamarosan lelövik a szervereket, azért a legtöbb rajongó rendszeresen már aznap áttér a legfrissebb Call of Duty-részre, hogy az megjelenik a boltok polcain. Azt viszont mindenki tudja, hogy egy idő után már nagyon nehéz bármi újat mutatni a multiban a sorra érkező friss pályák, fegyverek, csomagok és operátorok mellett. A Black Ops 6 multiplayerének igazán nagy újdonsága emiatt a mozgásban keresendő.

Igen, a mozgásban. Az omnidirectional-movement, azaz Omnimovement ugyanis lehetővé teszi, hogy bármelyik irányba sprinteljünk, becsússzunk vagy épp Max Payne-t idéző módon elvetődjünk. Ráadásul ha földet érünk, még onnan is oszthatjuk tovább a fejeseket anélkül, hogy azonnal felpattannánk (hasonlóan, mint mondjuk a The Last of Us Part 2-ben, mikor találat után a földről lövünk tovább). Ez egy NEM kikapcsolható funkció, a fejlesztők pedig elmondták, hogy mivel a multit teljesen erre akarják kihegyezni, hátrányba fogunk kerülni a csatatéren, ha nem sajátítjuk el és alkalmazzuk a meccseken. További érdekesség, hogy a jól megszokott két fegyver mellett immár egy saját közelharcit (akár kést) vihetünk magunkkal, a HUD-ot pedig teljesen személyre szabhatjuk – ez azt jelenti, hogy eltüntethetjük például a minitérképet, ha zavar. Egyelőre úgy néz ki, hogy a Black Ops 6 multija hozni fogja a kötelezőt, viszont azt érdemes szem előtt tartani, hogy a Modern Warfare 2-3 között bevezetett Carry Forward funkció itt nem fog működni, azaz a korábban megvásárolt cuccainkat nem hozhatjuk át a Black Ops 6-ba. Ellenben az itt összegyűjtött és megvásárolt cuccokat bármikor át lehet vinni a Warzone csatatereire.