Nem könnyű egy új MMOG-t készíteni, főleg akkor nem, ha annak hosszú ideig meg kell állnia a helyét a kegyetlen és zsúfolt piacon, a helyzet pedig még tovább nehezedik, ha ennek a játéknak a zsáner királyát, a World of WarCraftot kell leváltania. Érthető tehát, hogy a Blizzard semmit sem siet el; a csapat lassan, megfontoltan és nagyon óvatosan készíti az utódot, s ha kell, nem restek sutba dobni az eddig elkészült munkát -- most pont ez történt.
Meg nem erősített információk szerint a Blizzard nemrégiben újrakezdte a nagyon rejtélyes, Titan kódnéven futó játékának fejlesztését. Az ügyhöz közelálló forrás szerint a projekten mintegy 100 ember dolgozott, de miután a fejlesztés nem úgy haladt, ahogy azt tervezték, s a termék akkori formájában bőven hagyott kívánni valót maga után, a vezetőség úgy döntött, hogy inkább elölről kezdi az egészet. A csapat létszámát ezt követően visszaállították a jóval családiasabb 30 főre, a tervezett megjelenést pedig 2016-ra tolták, ami persze egyáltalán nincs kőbe vésve, elvégre a Blizzardról beszélünk.
A cég kicsivel a hír felröppenése után megerősítette, hogy valóban történetek változások a hivatalosan még be nem jelentett játékkal kapcsolatban, de részleteket már nem árultak el, illetve a pletykált megjelenési dátumot sem kommentálták.
A legutóbbi, nem hivatalos információk szerint a Titan a Földön játszódik, de egy olyan alternatív univerzumban, ahol a különböző népcsoportok mitológiai lényei valódiak, ami azt jelenti, hogy a mindennapi életben a fekete mágia is szerephez jut. A játék állítólag komoly sci-fi elemekkel, például időutazással és futurisztikus fegyverekkel operál, de a játékmenet terén nem rugaszkodik el nagyon messze a megszokott formulától, tehát egy külső nézetes RPG-ről van szó, melyben mindenféle küldetések, nagy csaták és egyebek várnak ránk.
Titan -- Megjelenés: ismeretlen -- Gépigény: ismeretlen
Hanem arról volt szó, hogy több évi fejlesztés után nem sok minden van a játékban.
Az AC2 és AC3 között mennyi idő is telt el?
2 év?
Van benne újítás?
Nem sok? Aláírom elismerem.
Az SC1 és SC2 között hány év telt el?
Több mint 10 év?
Van benne újítás?
Nem sok?
Ez itt a lényeg, alig van benne újítás és mégsem kövezi meg őket senki, hogy 10 évnyi fejlesztés után alig kapunk valamit.
Hanem leborulnak előttük, hogy milyen király játék, végre valami amivel játszhatok, közben meg ugyanazal játszik mint az 10 évvel ezelőtti csak szebb és kicsit másabb. Viszont semmivel sem tud többet.
De minden évben hallani, hogy az új CoD már megint egy lehúzás, már megint nincs benne semmi, már megint ugyanaz a motor, játékmenet, grafika minden ugyanaz.
Őket egyfolytában osztják.
És a Blizzard?
Véleményem szerint azért mert maga a név, hogy Blizzard presztízs, a minőség az másodlagos az elsődleges a presztízs.
Ugyanis fogadni mernék, hogy ha a Blizzard akció figurákat árulna 12.000 Ft-ért akkor is millióan vennék, hiába lenne a hátulján a "MADE IN CHINA/TAIWAN" akkor is vennék mert BLIZZARD!
Ha most kijönne egy új AGE OF EMPIRES játék ami ugyanaz mint az Age of 2 alapjátéka csak 2013-as grafikával sokan felemelnék a hangjukat, hogy ez egy 10 éves játék felújított grafikával miért adjak ki érte xy pénzt.
Én erről beszélek.
Még mindig nem hoztál fel különbségeket az SC1 és az SC2.1/2 között.
Az idézőjelek jelentését és alkalmazását pedig javaslom tanulmányozd. Segítségképp ilyenkor az élő beszédben szoktak egy nagyon látványosat kacsintani és két kézzel idézőjelet karmolnak a levegőbe az emberek. ;)
Nem játszottam az AC2-3al, mert már az első sem kötött le. :) Így pláne nem tudok különbséget mondani, de nem is azokról volt szó hanem az SC1 és az SC2.1/2 között. Amiből ráadásul a SC2/2 csak egy mapeditorban összedobott és átvezetőkkel megtámogatott kiegészítés! Annál egy lelkes moddercsapat a videót leszámítva BÁRMIKOR jobbat csinál. Nem véletlen hogy az SC1ben sem a hivatalos mapokon folyt a legtöbb küzdelem. De ha a War3 modjait nézzük sok stílusteremtőnek bizonyult, és mit is csinált azokhoz a Bli$$? Jól hallom a választ hogy scak az alapokat és minden mást már a modderek végeztek amitől a Bli$$ terméke csak népszerűbb lett?
MEGKÖSZÖNNIÜK kellene azoknak az embereknek a munkát és nem a képükbe hazudni hogy mi olyan sokat dolgoztunk ennyi meg ennyi százan ilyen meg olyan sokáig! Persze ha a pizzaevés és a ping-pongozás is beleszámít a munkaidőbe akkor elhiszem, de máskülönben többen alkotnak minőségibb munkát kevesebb idő alatt. Mindössze a marketing hájpnak köszönhetik azt hogy még léteznek a piacon.
Amíg nem volt "divat" szidni őket addig az offline magazinokban (a két nagy itthoniban) kb átlagosan kéthavonta jelent meg minimum 1 oldal de inkább több a WoW vagy az SC2 aktuális tesztjéről, amik jóformán minden alkalommal két három bekezdésnyi újdonságot hoztak fel és azokat is pár sajtóböffentésre és képre alapozva. Ma ez valahogy már nem így megy.. vajon miért? Lehet már a sajtó képviselői is felfogták hogy kicsit túl lett lihegve a dolog? Ezt te még nem látod, de majd ha kicsit érettebb leszel akkor látni fogod.
Hawke: Azt ugye tudod hogy te is elég read only módban írtál? A játékok nagy része még a marketing státuszt sem éli meg mert lelövik a projektet. A bli$$ ez esetben nyilván -optimális esetben- a 3.-4. verziónál tartott mire elkezdték bejelenteni a főbb dolgokat. Valószínűleg nemrégiben elérték a zárt alfa státuszt és a teszterek valószínűleg olyan alap hibákra hívták fel a figyelmet amit a designerek jónak éreztek. Ezért meg kellett változtatniuk, csakhogy jelen esetben túl mélyen érintette volna a játékot az adott elem módosítása. Nincs benne szégyellni való hogy újra kezdik. Inkább az a szégyellni való hogy úgy kezdtek el hangoskodni róla hogy még nem volt semmi a kezükben amit megmutathattak volna.
Anno a wow első képei jóformán egy távoli tps nézetű stratégiai valami volt, és lám mi lett belőle? Cuki pandácskák pirospacsiznak az rokokkal. A wowt is a második (publikus) verzióval indították el. Csak hogy akkortájt még nem voltak ennyira "tapasztaltak" az MMO-k világában. Ha piacvezetőnek tekintjük őket akkor ilyen hibát nem lett volna szabad elkövetniük. De ha meg wow-os szemszögből nézzük akkor a WoW:LK után már lejtmenetbe került az egész, azaz semmi jó nem származhatott abból az útból amin elindultak. Ha pedig a Titan is ezt az utat folytatta volna akkor az már csak egy hangos finggal töltött lufipukkanás lett volna, nem pedig világsiker.
A vérfanboyok persze akkor is játszottak volna vele, és akkor is istenítették volna... De lássuk be.. az ilyen Wiktoryyy szerű emberek nem tudnak különbséget mondani két pirosárnyalat színű kocka és egy piros kék színpárosú gömb között ha mind a kettőn ott virítana a Blizzard logó.
Nem mondtam, hogy a D3 megér 12 ezret, ez hülyeség. 7-8 ezer körül jó vétel, ennyit írtam. És jó játék SZERINTEM, na most ha ez sem tetszik, fordulj be a fal fele. A varázst te azért nem éled át, mert egyetlen egy k****** játékukat nem vetted meg. Innentől kezdve most hova tegyem a véleményedet? Mire alapozod? A fél órás demóra? A lvl13-as D3-ra? Te Bli$$ardnak hívod, nálam még Blizzard.
Tudom, rohadt lassúak, meg minden, de nem szart csinálnak. Zárásként, nem biztos, h kell 25 különbséget találni ahhoz, hogy új játék legyen. Mondjál az AC2 és az AC3 között 25 különbséget. Pedig új játék.
Tudod kicsit máshogy kéne hozzáállni, azt nem így látnád az a bajod.
Kedves Szefemester nem tudom mivel játszottál, állításod szerint demóval (persze, mindenki demóval játszik ma, ez alap), és kaptál 3 render videót, ami nem tetszik neked, mivel te játszani akarsz. Elmondom, szerintem az SC2 kampány része ma az ilyen jellegű stratégiai játékokban szó szerint egyedülálló. Ilyen nincs még egy, pedig nagy a piac. Az más kérdés, hogy bődületes baromság, mert az szerintem se starcraft, hogy egy lila színű, elpusztíthatatlan villogó szemű Kerrigan a téma, ez nem az, amit anno megismertünk, sőt, még az egy is hihetőbb, reálisabb képet ad, mint ez a csoda-nő ökörség.
A Diablo3ra aki azt mondja, hogy szar játék, az szerintem hagyjon fel a játékokkal, és menjen el csináljon más kikapcsolódást. Az, hogy mi muzsikál jobban, szerintem egyén függő, én PoE-ztem, szerintem sehol nincs a D3-hoz. Vannak benne jó öltetek, de azért látszik, hogy az előbbi ingyenes, az utóbbi meg 12ezer forint. Ehhez lehet viszonyítani, így akármit fel lehet hozni, meg Titant meg mittomén mit, a D3 a legjobb ilyen jellegű játék megint, az más kérdés, hogy content hiányos, és rá lehet unni X 10 óra után, de hangulatban, grafikában, Hangokban! egyedülálló. Vannak hibái tény, de 7-8 ezerért best játék.
A Blizzard játékoknak mindig is megvolt ez a minőségi varázsa és hiába hülyeség a HoTs, akkor is egy minőség. A menü, a hangok, a köret, maga az egész, hogy ott vagy. Az, hogy ezt valaki nem érzi át és nem értékeli, az nem jelenti, hogy szar. De ettől természetesen ***** lassan dolgoznak, irriátáló ez a hozzáállás 2013-ban, mert ez ciki, sok embert irritál. Amíg Ubiék Watch dogoskat, meg Ac-kat csinálnak meg 1-1.5 év alatt, addig ez egy nulla húsz a Blizzardtól. És lehet, ha kijön, sokkal nagyobb kuriózum övezi, de szerintem a Blizzardnál ez bejáratott üzleti dolog. Minél jobban húzzák az ideget, annál jobban várják, egyszerű pszhiológia. Amíg az Ac-k codok nfs.ek jönnek évről évre lapátként, kinem szarja le? Várod, de amikor egy Blizzard termék jön, amire 5-8-10 éve vársz, az nagyobb esemény jóval, mint egy AC. De megnézném, mennyien játszanak komoly szinten egy AC3-al, vagy egy SC2-vel napi szinten. Na ez a nem mind1.
5 Moddert kérsz? Világszintű játékkal? Gyorsan súgok pár projectet ahol marha kevesen alkottak valamit, valami igazán nagyot: CS, Portal, Minecraft... ezek a teljes Projectek. Most jöjjön pár komoly mod amivel többé tették az alapjátékot vagy szebbé.... : Crysis Natural mod, Garrys Mod, Vampire: Bloodlines befejezése (bár ezt asszem ötnél többen csinálták), Black Mesa, Van valami GTA mod is amit páran csináltak, és sokkal ütősebb lett a grafika... vagy a többfős csapat az a régi rész az új motorra volt pakolva és a grafika tuning az egy emberes volt? Most nem emlékszem erre... Aztán páran összehoztak a GTA:SAnak egy multit is.. ők is ilyen nevesincs vacakot csináltak.. Aztán bármely indie játékkészítőt hozzácsaphatjuk a listához, mert azokhoz a modokat egy egy ember csinálja általában, és gyakran teljesen más hangulatot adnak a játékhoz...
Hmm.. igazad van soha senki nem csinált minőségi cuccot kis csapatként.. oh wait. Persze egy magadfajta kisiskolás Bli$$ vérfanboynak nem lehet beszélni hiszen még óvodában voltál amikor a BLIZZARD név volt a gyakori a fórumokon és nem a Bli$$ard. Rettenetesen fájhat az élet tudom, de sajnos voltak régen is nagy játékok. Ohh volt valami day of defeat vagy mi a fene mod valami nevenincs második véhás efpéeshez is. Meg valami red orcsesztra... vagy hogyishíjják.
Aki azt mondja hogy a D3 remek játék és bőven megér 12ezer forintot az szerintem hagyjon fel a játékokkal és menjen el csináljon más kikapcsolódást. (ez nekem kicsit magyartalannak tűnik de te mondtad...) Te figyi... ha azt mondod hogy a PoE ingyen van a D3 meg 12ezer akkor miért csak 7-8ezerért lenne best játék? Hiszen szerinted már most is jobb mint minden más! Ha valamire rá tudsz unni x10 óra múlva, és beismerten content hiányos akkor az JÓ nem lehet, max elfogadható. De tudod mit? Nézd meg a statisztikákat hogy hányan vették meg, hányan akartak játszani eleinte és ma hányan veszik meg, és hányan játszanak vele, és ebből hány fő a visszatérő ember. meg fogsz lepődni mennyire kevesen járnak vissza oda. Ha annyira egyedülálló grafikában meg hangulatban, meg hangokban akkor hogy hogy nem kell mind a mai napig sorba állni a belépéshez.
A Blizzard játékoknak mindig is megvolt ez a minőségi varázsa, de a Bli$$ardnál ez MÁR NINCS MEG!A Watch Dogs még meg sem jelent nem hogy Watch Dogsok... XD Kész vagy mondom én.. :D
Várja 5-8-10 évet egy új Bli$$ játékra csak hogy csalódjak akkorát ha nem nagyobbat mint egy random NFS241 vagy egy CoD7836 után? Kösz de inkább a kisebb csalódást választom.
Jah csak apró megjegyzés.. tanluj meg szöveget értelmezni vazze.. "demó" nem simán demó.. hanem "demó" van különbség nem kevés.
Zárásként kérlek sorold fel az ÖSSZES különbséget az SC1+BW és SC2.1/2 között. Ha 5nél több lényeges különbséget találsz akkor már eléri a kiegészítő szintet, 10 környékén már akár stand alone kiegnek is hívható, 25 felett új játék.
Sok sikert!!
Kedves Szefemester nem tudom mivel játszottál, állításod szerint demóval (persze, mindenki demóval játszik ma, ez alap), és kaptál 3 render videót, ami nem tetszik neked, mivel te játszani akarsz. Elmondom, szerintem az SC2 kampány része ma az ilyen jellegű stratégiai játékokban szó szerint egyedülálló. Ilyen nincs még egy, pedig nagy a piac. Az más kérdés, hogy bődületes baromság, mert az szerintem se starcraft, hogy egy lila színű, elpusztíthatatlan villogó szemű Kerrigan a téma, ez nem az, amit anno megismertünk, sőt, még az egy is hihetőbb, reálisabb képet ad, mint ez a csoda-nő ökörség.
A Diablo3ra aki azt mondja, hogy szar játék, az szerintem hagyjon fel a játékokkal, és menjen el csináljon más kikapcsolódást. Az, hogy mi muzsikál jobban, szerintem egyén függő, én PoE-ztem, szerintem sehol nincs a D3-hoz. Vannak benne jó öltetek, de azért látszik, hogy az előbbi ingyenes, az utóbbi meg 12ezer forint. Ehhez lehet viszonyítani, így akármit fel lehet hozni, meg Titant meg mittomén mit, a D3 a legjobb ilyen jellegű játék megint, az más kérdés, hogy content hiányos, és rá lehet unni X 10 óra után, de hangulatban, grafikában, Hangokban! egyedülálló. Vannak hibái tény, de 7-8 ezerért best játék.
A Blizzard játékoknak mindig is megvolt ez a minőségi varázsa és hiába hülyeség a HoTs, akkor is egy minőség. A menü, a hangok, a köret, maga az egész, hogy ott vagy. Az, hogy ezt valaki nem érzi át és nem értékeli, az nem jelenti, hogy szar. De ettől természetesen ***** lassan dolgoznak, irriátáló ez a hozzáállás 2013-ban, mert ez ciki, sok embert irritál. Amíg Ubiék Watch dogoskat, meg Ac-kat csinálnak meg 1-1.5 év alatt, addig ez egy nulla húsz a Blizzardtól. És lehet, ha kijön, sokkal nagyobb kuriózum övezi, de szerintem a Blizzardnál ez bejáratott üzleti dolog. Minél jobban húzzák az ideget, annál jobban várják, egyszerű pszhiológia. Amíg az Ac-k codok nfs.ek jönnek évről évre lapátként, kinem szarja le? Várod, de amikor egy Blizzard termék jön, amire 5-8-10 éve vársz, az nagyobb esemény jóval, mint egy AC. De megnézném, mennyien játszanak komoly szinten egy AC3-al, vagy egy SC2-vel napi szinten. Na ez a nem mind1.
vagy...
Kijön egy Duke nukem forever esetleg az aliens colonial marines milliárd év után, és 10perc játék után félig dühöngve félig lebiggyesztett szájjal nyomok az uninstall gombra...
Kedves Szefemester nem tudom mivel játszottál, állításod szerint demóval (persze, mindenki demóval játszik ma, ez alap), és kaptál 3 render videót, ami nem tetszik neked, mivel te játszani akarsz. Elmondom, szerintem az SC2 kampány része ma az ilyen jellegű stratégiai játékokban szó szerint egyedülálló. Ilyen nincs még egy, pedig nagy a piac. Az más kérdés, hogy bődületes baromság, mert az szerintem se starcraft, hogy egy lila színű, elpusztíthatatlan villogó szemű Kerrigan a téma, ez nem az, amit anno megismertünk, sőt, még az egy is hihetőbb, reálisabb képet ad, mint ez a csoda-nő ökörség.
A Diablo3ra aki azt mondja, hogy szar játék, az szerintem hagyjon fel a játékokkal, és menjen el csináljon más kikapcsolódást. Az, hogy mi muzsikál jobban, szerintem egyén függő, én PoE-ztem, szerintem sehol nincs a D3-hoz. Vannak benne jó öltetek, de azért látszik, hogy az előbbi ingyenes, az utóbbi meg 12ezer forint. Ehhez lehet viszonyítani, így akármit fel lehet hozni, meg Titant meg mittomén mit, a D3 a legjobb ilyen jellegű játék megint, az más kérdés, hogy content hiányos, és rá lehet unni X 10 óra után, de hangulatban, grafikában, Hangokban! egyedülálló. Vannak hibái tény, de 7-8 ezerért best játék.
A Blizzard játékoknak mindig is megvolt ez a minőségi varázsa és hiába hülyeség a HoTs, akkor is egy minőség. A menü, a hangok, a köret, maga az egész, hogy ott vagy. Az, hogy ezt valaki nem érzi át és nem értékeli, az nem jelenti, hogy szar. De ettől természetesen ***** lassan dolgoznak, irriátáló ez a hozzáállás 2013-ban, mert ez ciki, sok embert irritál. Amíg Ubiék Watch dogoskat, meg Ac-kat csinálnak meg 1-1.5 év alatt, addig ez egy nulla húsz a Blizzardtól. És lehet, ha kijön, sokkal nagyobb kuriózum övezi, de szerintem a Blizzardnál ez bejáratott üzleti dolog. Minél jobban húzzák az ideget, annál jobban várják, egyszerű pszhiológia. Amíg az Ac-k codok nfs.ek jönnek évről évre lapátként, kinem szarja le? Várod, de amikor egy Blizzard termék jön, amire 5-8-10 éve vársz, az nagyobb esemény jóval, mint egy AC. De megnézném, mennyien játszanak komoly szinten egy AC3-al, vagy egy SC2-vel napi szinten. Na ez a nem mind1.
D3? ÚÚÚÚÚÚÚ az mekkora vicc... jön a hasrapacsi, de egy Van Helsing, egy Titan Quest, vagy egy Path of Exile is jobban muzsikál nála, és még a nagy előd D2 is... nem azért egyszerűsítettek a játékon mert gordiuszi csomó bonyolultságú volt, hanem mert az agyhalott zombikon kívül senki sem akart már játszani vele. Az agyhalottak meg nem gondolkoznak.. kattintgatnak monoton módon és örülnek neki ha vállonveregetik őket minden 1000. kattintás után.
Nem akarom felhozni a régi szép időket, de anno a Blackthorne, a Lost Vikings, a Rock and Roll Racing, az SC1, a W3, és a D2 volt a besztofjuk. Ma a Bli$$ard kb olyan mint az öreg rocker a színpadon akinek a nevéért még elmennek a rajongók de már csak járókerettel tudja megcsinálni azokat a meneteket amiket fénykorában féllábon ugrálva közben gitározva tett meg.
A Bli$$ a WoW-val megkezdte a játékosok lehúzását, és ebben bár nagy művészek, de nem mondanám játékosként hogy ennek örülök. A W3 óta laza lejtmenetben van a cégük... egy nagyot durrantó ÚJDONSÁGGAL!!! még helyrehozhatnák a megtépázott imázst, de mivel a bli$$ről beszélünk így tudjuk hogy újdonság nem lesz soha.
D3? ÚÚÚÚÚÚÚ az mekkora vicc... jön a hasrapacsi, de egy Van Helsing, egy Titan Quest, vagy egy Path of Exile is jobban muzsikál nála, és még a nagy előd D2 is... nem azért egyszerűsítettek a játékon mert gordiuszi csomó bonyolultságú volt, hanem mert az agyhalott zombikon kívül senki sem akart már játszani vele. Az agyhalottak meg nem gondolkoznak.. kattintgatnak monoton módon és örülnek neki ha vállonveregetik őket minden 1000. kattintás után.
Nem akarom felhozni a régi szép időket, de anno a Blackthorne, a Lost Vikings, a Rock and Roll Racing, az SC1, a W3, és a D2 volt a besztofjuk. Ma a Bli$$ard kb olyan mint az öreg rocker a színpadon akinek a nevéért még elmennek a rajongók de már csak járókerettel tudja megcsinálni azokat a meneteket amiket fénykorában féllábon ugrálva közben gitározva tett meg.
A Bli$$ a WoW-val megkezdte a játékosok lehúzását, és ebben bár nagy művészek, de nem mondanám játékosként hogy ennek örülök. A W3 óta laza lejtmenetben van a cégük... egy nagyot durrantó ÚJDONSÁGGAL!!! még helyrehozhatnák a megtépázott imázst, de mivel a bli$$ről beszélünk így tudjuk hogy újdonság nem lesz soha.
Egyértelmű, hogy stílust teremtettek de a ló is elszaladt velük szerintem.
Minden évben megjelenik egy új Call of Duty és semmi újítás, igazad van.
De az, hogy a StarCraft 2-őt amit közel vagy több mint 10 évig fejlesztették és abban sisncs több újítás mint az évenként kiadott Call of Duty-ban már nem mindegy.
Még mindig nincs belőle akkora balhé, hogy a Starcraft 2-őt 3 részre bontva adják ki és úgy húzzák le az embert mint, hogy minden évben új Cod jön és úgy nyúzzák meg az embert.
Mert ennyi év fejlesztés után 1 kampányt adnak ki és utána 2év múlva meg jön a következő.
Hogy is van ez?
10 évig egy kampányt fejlesztettek azután hirtelen 2 év alatt összedobták a másodikat?
Akkor mégis mit csináltak ennyi éven át?
Igen, biztos azért jött ki hamarabb mert már a környezet és a történet készen volt előre, DE
Más fejlesztő csapat egy komplett játékot 2-3 kampánnyal összerak töredék idő alatt.
Én erről beszélek.
Vegyük alapul az általad vett Crysis játékot.
3 Crysis játék jött ki és azokban több az újítás mint a Blizzard által kiadott éveken át fejlesztett játékaiban
Csak a különbség, hogy a Crysis kockáztatott és újításokat próbált hozni, vagy be jön vagy nem, mivel nem lehet mindenkinek jó.
Blizzard meg szépen a hírnevére alapozva alig csinál valamit, azt is éveken át és rengeteg pénzt kér érte.
Én ezt nem értem.
U.I:Jó többet megtudtunk a zergekről...de nekem ilyen dragonball érzésem támadt...mindig le kellett zúzni a kerrigannél erősebb zergeket hogy aztán ő legyen a Boss. =/
Nem fikázom meg semmi...csak egyszerűen én se értem mi van a Blizzardnál... WC3 isteni volt... és érdekes módón ott 1 év múlva jött a kieg...ami szerintem máíg az egyik legjobb RTS. (Ohh..the spirits is very powerful today. :D)
Egyértelmű, hogy stílust teremtettek de a ló is elszaladt velük szerintem.
Minden évben megjelenik egy új Call of Duty és semmi újítás, igazad van.
De az, hogy a StarCraft 2-őt amit közel vagy több mint 10 évig fejlesztették és abban sisncs több újítás mint az évenként kiadott Call of Duty-ban már nem mindegy.
Még mindig nincs belőle akkora balhé, hogy a Starcraft 2-őt 3 részre bontva adják ki és úgy húzzák le az embert mint, hogy minden évben új Cod jön és úgy nyúzzák meg az embert.
Mert ennyi év fejlesztés után 1 kampányt adnak ki és utána 2év múlva meg jön a következő.
Hogy is van ez?
10 évig egy kampányt fejlesztettek azután hirtelen 2 év alatt összedobták a másodikat?
Akkor mégis mit csináltak ennyi éven át?
Igen, biztos azért jött ki hamarabb mert már a környezet és a történet készen volt előre, DE
Más fejlesztő csapat egy komplett játékot 2-3 kampánnyal összerak töredék idő alatt.
Én erről beszélek.
Vegyük alapul az általad vett Crysis játékot.
3 Crysis játék jött ki és azokban több az újítás mint a Blizzard által kiadott éveken át fejlesztett játékaiban
Csak a különbség, hogy a Crysis kockáztatott és újításokat próbált hozni, vagy be jön vagy nem, mivel nem lehet mindenkinek jó.
Blizzard meg szépen a hírnevére alapozva alig csinál valamit, azt is éveken át és rengeteg pénzt kér érte.
Én ezt nem értem.
Ha már ilyen ellenpéldát akarnék felhozni,inkább mondanám az AC sorozatot! Na igen, ők megfogták avval a játékkal a játékosokat, úgy hogy sok az újítás, és még be is jött!
Egyébként avval én is egyet értek, hogy a blizzardal elszaladt a ló. Amikor belenyúlt az Activision valami nagyon nagyon megváltozott! Ezért is mondom, hogy nem vagyok blizzard fanboy. Egyszerűen csak úgy vélem, hogy amit kiadnak, az ízléstől függetlenül jó! Grafika, játékmenet,optimalizáció! Nyilván 433634654 patch-et kiadnak, de sztem ez nem baj, legalább próbálják elérni a jobb élményt!
A blizz evvel ellentétben azért figyel a szavatosságra! a diablo 2vel 13 év után még a mai napig játszanak. Elég kevés ilyen játék van amivel ilyen sokan tolják ennyi idő elteltével. mi is van még? Ja igen a wow! Meg van még az alap CS!
Egyértelmű, hogy stílust teremtettek de a ló is elszaladt velük szerintem.
Minden évben megjelenik egy új Call of Duty és semmi újítás, igazad van.
De az, hogy a StarCraft 2-őt amit közel vagy több mint 10 évig fejlesztették és abban sisncs több újítás mint az évenként kiadott Call of Duty-ban már nem mindegy.
Még mindig nincs belőle akkora balhé, hogy a Starcraft 2-őt 3 részre bontva adják ki és úgy húzzák le az embert mint, hogy minden évben új Cod jön és úgy nyúzzák meg az embert.
Mert ennyi év fejlesztés után 1 kampányt adnak ki és utána 2év múlva meg jön a következő.
Hogy is van ez?
10 évig egy kampányt fejlesztettek azután hirtelen 2 év alatt összedobták a másodikat?
Akkor mégis mit csináltak ennyi éven át?
Igen, biztos azért jött ki hamarabb mert már a környezet és a történet készen volt előre, DE
Más fejlesztő csapat egy komplett játékot 2-3 kampánnyal összerak töredék idő alatt.
Én erről beszélek.
Vegyük alapul az általad vett Crysis játékot.
3 Crysis játék jött ki és azokban több az újítás mint a Blizzard által kiadott éveken át fejlesztett játékaiban
Csak a különbség, hogy a Crysis kockáztatott és újításokat próbált hozni, vagy be jön vagy nem, mivel nem lehet mindenkinek jó.
Blizzard meg szépen a hírnevére alapozva alig csinál valamit, azt is éveken át és rengeteg pénzt kér érte.
Én ezt nem értem.
A blizz evvel ellentétben azért figyel a szavatosságra! a diablo 2vel 13 év után még a mai napig játszanak. Elég kevés ilyen játék van amivel ilyen sokan tolják ennyi idő elteltével. mi is van még? Ja igen a wow! Meg van még az alap CS!
Magányvélemény: jobb lenne az "amit a Blizzard kiad, az általában arannyá válik" fanboy-attitűd nélkül közelíteni a témához, akkor talán objektívebben látnád a dolgot...
Magas mérce?
Alig van újítás, így elég nehéz a mércét megállapítani.
De ez csak az én véleményem.
Ne mondjátok már nekem azt, hogy nem éri meg a blizzard játékokra várni! Amit a blizzard kiad,az általában arannyá válik. Vannak játékok amik bizonyos embereknek nem tetszenek. Izlés dolga! De legalább minőséghre törekszenek nem mennyiségre!