Nem kellett sok idő ahhoz, hogy összegyűljön az Obsidian Entertainment új játékának elkészítéséhez szükséges összeg. A csapata a múlt hét végén jelentette be a régi időket megidéző izometrikus szerepjátékát, a Project Eternityt, melyhez 1,1 millió dollárt kértek. Noha nem rekordidő alatt, de a pénz már megvan, ami azt jelenti, hogy elkezdődhet az araszolás a többi cél felé.
„A Project: Eternityvel végre lehetőségünk nyílik arra, hogy elkészítsük a saját szerepjátékunkat és annak világát. Végre valahára. Elégszer mondtam, azt hogy végre? Na még egyszer: végre.
Nem arról van szó, hogy nem voltak ötleteink, hanem arról, hogy nem voltak lehetőségek vagy olyan, aki támogatott volna minket -- aztán jött a Kickstarter. Ezzel végre megadatott az, hogy a kiadókat megkerülve, közvetlenül a játékosoktól szerezzünk támogatást. Sokkal jobban szeretném azt, hogy Obsidian-rajongók legyenek a főnökeim, akik elmondják, hogy mit szeretnének, semmint olyan emberek, akiknek nincs komolyabb, hosszú távú kapcsolata a fejlesztéssel vagy a stílussal.” -- Chris Avellone, az Obsidian Entertainment tervezője.
A csapat nyilvánosságra hozta, hogy ha elérik az 1,4 milliót, egy új kaszttal, játszható fajjal és társsal látják el a játékot; 1,6 milliónál elkészítik a Macintosh-verziót és kibővítik a történetet; 1,8 millióval egy újabb faj, kaszt és társ jelenik meg; ha kétmillió is összegyűlik, személyre szabható házakat építhetünk, ahol a felszerelésünket és tárgyainkat találjuk majd; 2,2 milliónál a játék Linuxra is elkészül, illetve egy új frakcióval és még egy új társsal egészül ki a program.
Az Obsidiannak ezeken felül is van terve arra az esetre, ha a gyűjtés elérné, illetve túlszárnyalná a 2,4 millió dollárt, de erről még nem árultak el részleteket. A gyűjtésből még 29 nap van hátra.
„A Project: Eternityvel végre lehetőségünk nyílik arra, hogy elkészítsük a saját szerepjátékunkat és annak világát. Végre valahára. Elégszer mondtam, azt hogy végre? Na még egyszer: végre.
Nem arról van szó, hogy nem voltak ötleteink, hanem arról, hogy nem voltak lehetőségek vagy olyan, aki támogatott volna minket -- aztán jött a Kickstarter. Ezzel végre megadatott az, hogy a kiadókat megkerülve, közvetlenül a játékosoktól szerezzünk támogatást. Sokkal jobban szeretném azt, hogy Obsidian-rajongók legyenek a főnökeim, akik elmondják, hogy mit szeretnének, semmint olyan emberek, akiknek nincs komolyabb, hosszú távú kapcsolata a fejlesztéssel vagy a stílussal.” -- Chris Avellone, az Obsidian Entertainment tervezője.
A csapat nyilvánosságra hozta, hogy ha elérik az 1,4 milliót, egy új kaszttal, játszható fajjal és társsal látják el a játékot; 1,6 milliónál elkészítik a Macintosh-verziót és kibővítik a történetet; 1,8 millióval egy újabb faj, kaszt és társ jelenik meg; ha kétmillió is összegyűlik, személyre szabható házakat építhetünk, ahol a felszerelésünket és tárgyainkat találjuk majd; 2,2 milliónál a játék Linuxra is elkészül, illetve egy új frakcióval és még egy új társsal egészül ki a program.
Az Obsidiannak ezeken felül is van terve arra az esetre, ha a gyűjtés elérné, illetve túlszárnyalná a 2,4 millió dollárt, de erről még nem árultak el részleteket. A gyűjtésből még 29 nap van hátra.
Remélem hogy az Obsidian-os srácok valóban egy remek RPG-t tesznek le majd le az asztalra.
Roppant szimpatikus nekem ez a Kickstarter mostanában!