• 10%-kal többet költöttünk mobiljátékokra idén karácsonykor
  • Ez összesen 277 millió dollárnak felel meg

A mobiljátékok piaca évről évre nő, és egyelőre úgy tűnik, hogy még nincs vége ennek a folyamatnak. Olyannyira nem, hogy a Sensor Tower adatai alapján idén karácsonykor 277 millió dollárt (81,8 milliárd forint, vagyis úgy 13 legnagyobb hazai lottó ötös) képesek voltunk világszerte elszórni különféle mikrotranzakciókra és vásárlásokra a Google Play és App Store áruházakban.

Ennek mintegy 76%-a ment el játékokra, a maradék meg szinte egészében előfizetéses szolgáltatásokhoz vándorolt. Összességében a tavalyi évhez képest 11.3%-os növekedést könyvelhetett el a szektor, melynek hajtómotorja továbbra is az Egyesült Államok. Ami még inkább perspektívába helyezi a dolgot, hogy ez csupán egyetlen nap eredménye, mely “csupán” 5%-a a teljes decemberi forgalomnak, mely így a becslések szerint nagyjából 5.1 milliárd dollárt jelent.

mobile-2019.jpg