- A Nyerd meg az életed (Squid Game) a Netflix történetének legnézettebb sorozata
- Egy hónap alatt 111 millióan indították el a koreai miniszériát
- A második helyezett Bridgertont 82 millióan nézték
- A látványos koreai sorozatban halálos tétre menő reality versenyt látunk
Érezni lehetett az utóbbi hetekben, hogy a Nyerd meg az életed (Squid Game) hatalmas népszerűségnek örvend – tegnap előtt Abu Dhabiban például a valóságban is megrendezték a játékot –, a Netflix friss közleménye szerint pedig a szolgáltató történetének legsikeresebb sorozata lett. A premiert követő hetekben 111 millióan nézték meg a minisorozatot, ami lényegesen magasabb szám, mint az eddigi csúcstartó Bridgerton 82 milliója. (A Netflix történetének legsikeresebb sorozatait és filmjeit tartalmazó listákat itt láthatjátok.)
A disztópikus jellegű koreai széria története szerint arctalan szervezők hívnak meg több száz eladósodott személyt, hogy különböző feladványokban mérjék össze erejüket. Az első próbán kiderül azonban, hogy a hatalmas nyeremény megkaparintásáig halálos játékokon keresztül vezet az út. Ti láttátok már a szeptember közepén debütált minisorozatot? Szerintetek minek köszönhető hatalmas népszerűsége?
(A kép forrása: IMDB)
Fordulópontnak számít ez egyébként a nem angol nyelvű produkciók tekintetében (a fentebb említett toplistán szerepel a francia Lupin és a spanyol A nagy pénzrablás is), de főként a koreai piac szempontjából. A The Guardian kiemeli, hogy a K-Pop és az Oscar-díjas Élősködők után a jelenleg 80 ország nézettségi listáját vezető Nyerd meg az életed az ázsiai ország harmadik nagy kulturális sikere az utóbbi években. A Netflix egyébként februárban 500 millió dollárt fordított a Dél-Koreában gyártott sorozatokra és filmekre.