Elindult a Command & Conquer: Tiberum Alliances. A játék egy ingyenesen futtatható, böngészős stratégia a C&C univerzumban, mely pont úgy működik, ahogy a klasszikus részek: felhúzol egy bázist, legyártod az egységeket, majd elindulsz, hogy elintézd az ellenséged, legyen akár ember, akár mesterséges intelligencia által irányított sereg.
A Tiberium Alliances egyébként nem az első nagyszabású próbálkozás az EA-től az F2P piacon: először a Battlefield Heroes jött ki, majd az NFS World, meg azóta már van Battlefield Play4Free is. Az új C&C szerintünk nem lett rossz, a sorozat hangulatát sokkal inkább visszaadja, mint a pár éve megjelent negyedik rész. Alant egy trailer kedvcsinálónak.
A Tiberium Alliances egyébként nem az első nagyszabású próbálkozás az EA-től az F2P piacon: először a Battlefield Heroes jött ki, majd az NFS World, meg azóta már van Battlefield Play4Free is. Az új C&C szerintünk nem lett rossz, a sorozat hangulatát sokkal inkább visszaadja, mint a pár éve megjelent negyedik rész. Alant egy trailer kedvcsinálónak.
Valószínűleg azért tették ilyen nehezen elérhetővé a fejlettebb cuccokat, hogy évek múlva is legyen mögötte elérendő tartalom.
A bázis és a sereg gyorsan fejlődik, azt nagyon eltalálták, pörgős és izgalmas.
A kutatási fa viszont kész vicc. Minden böngészős rts lényege, hogy új falvakkal terjeszkedsz. Közel egy hónapig játszottam vele, minden nap időben gyűjtöttem a nyersanyagot, az új bázis létrehozása viszont egy hónap után is az utópiával volt határos, és az az egyik legolcsóbb kibontható egység volt, van, amelyik hússzor többe kerül.
Persze lehet, hogy azóta belepiszkáltak, akkor még csak a megnyert csaták után kaptál kutatási pontot, lehet, hogy most már nem. Hozzáteszem egyébként minden nap ellőttem az összes lehetséges harcot. Egy idő után szörnyen unalmas lett, cél nélküli kattözön.
Természetesen noddal megyek!