Úgy tűnik, hogy a Ubisoft a tegnap esti órákra helyrerakta a Watch Dogs 2 rajtja óta gondokkal küszködő, később ideiglenesen eltávolított többjátékos funkcióját, és most már gond nélkül működik minden játékos legnagyobb örömére. Mellé egy általános stabilitási javítófoltot is kaptunk, mely a játék többi területén tapasztalt problémákat orvosolja a remények szerint. Most már a kooperatív mód mellett az online szervereken játszó hacker-jelöltek jobb ha vigyáznak, ugyanis ha sokat rakoncátlankodnak, vérdíjat tűzhetnek ki a fejükre, és más játékosok bármikor úgy dönthetnek, hogy becsatlakozva egymás játékába levadásszák a rendbontókat - potenciálisan még nagyobb káoszt okozva eközben.
Életre kelt a Watch Dogs 2 többjátékos módja is
Az induláskor problémákkal küszködő „seamless multiplayer” funkciót rendbe hozták, így az visszakerülhetett a játékba.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Watch Dogs 2 megjelenés:
2016. november 29.
Watch Dogs 2 gépigény:
CPU: 2500 MHz,
RAM: 6144 MB,
VGA: 2048 MB,
HDD: 50 GB
(oldalt a watch dogs reklámból meg hiányzik egy N betű )